Zomergasten (Dick Swaab)
Moderator: Moderators
Re: Zomergasten (Dick Swaab)
Ik miste ook een vraag over van Lommel en bijna dood ervaringen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
The Prophet schreef:Interview, dus zonder u. Ik zie je dit 2x schrijven, vandaar dat ik even corrigeer. Ik hoop niet dat je het erg vindt.lost and not found yet! schreef:intervieuw
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
"Intervieuw"
Een taalfout die vaak gemaakt wordt.
We zijn zo gewend om een u te proppen voor de w bij woorden die op een w eindigen (nieuw, leeuw, bouw, dauw, miauw), dat we het bij het leenwoord interview ook maar doen..
We zijn zo gewend om een u te proppen voor de w bij woorden die op een w eindigen (nieuw, leeuw, bouw, dauw, miauw), dat we het bij het leenwoord interview ook maar doen..
- Bevlogen
Grappig! Dat maakt mijn fout minder erg?Uncle Rat schreef:"Intervieuw"
We will dance again!
🔱
🔱
Btw: Als je graag leert van je fouten, kan je ze beter blijven maken. 
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Bevlogen
Haha! Ik denk dat je bedoelt dat ik er dan meer moet maken?! Of dezelfde moet blijven maken? In herhaling vallen met fouten....nee, dat kun je niet echt aan mij overlaten! Daarvoor probeer ik te snel te leren!Jagang schreef:Btw: Als je graag leert van je fouten, kan je ze beter blijven maken.
We will dance again!
🔱
🔱
In het kader: "Ik zou zelf ook graag op mijn taalfouten geattendeerd willen worden", wil ik nog even het volgende te berde brengen:
Het is niet: teR berde brengen.
Niet dat deze fout hier in dit topic gemaakt is overigens, maar ik zie hem de laatste tijd regelmatig opduiken op dit forum en dacht: "Laat ik eens de muggezifter uithangen" (iets met Herman Finkers
).
Het is niet: teR berde brengen.
Niet dat deze fout hier in dit topic gemaakt is overigens, maar ik zie hem de laatste tijd regelmatig opduiken op dit forum en dacht: "Laat ik eens de muggezifter uithangen" (iets met Herman Finkers
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Het is momenteel muggenzifter hoorFjedka schreef:: "Laat ik eens de muggezifter uithangen" (iets met Herman Finkers).
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Voor de belangstellenden. HUMAN zond eerder dit jaar een 'profiel' over Dick Swaab uit waarin ook
http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... dick-swaab" onclick="window.open(this.href);return false; (35 min)
aan bod komt (al is het vluchtig).Fishhook schreef:Ik miste ook een vraag over van Lommel en bijna dood ervaringen.
http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... dick-swaab" onclick="window.open(this.href);return false; (35 min)
Anarchism really stands for the liberation of the human mind from the dominion of religion; the liberation of the human body from the dominion of property; liberation from the shackles and restraint of government.- Emma Goldman
Global Mind Change
Global Mind Change
Zie ter completering het gesprek tussen Swaab en rabbijn Evers:
http://player.omroep.nl/?aflID=3767836& ... light=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Sommigen vinden dat Evers bewijst dat God bestaat.
Ik zie Evers doen wat Roald ook doet:
Op basis van totaal gebrek aan natuurkundige kennis vasthouden aan zijn gevoel.
Roeland
http://player.omroep.nl/?aflID=3767836& ... light=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Sommigen vinden dat Evers bewijst dat God bestaat.
Ik zie Evers doen wat Roald ook doet:
Op basis van totaal gebrek aan natuurkundige kennis vasthouden aan zijn gevoel.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.