Daarom vind ik Bonobo's zo leuk zeker.pallieter schreef:Misschien even duidelijk maken dat het verschil in intelligentie tussen Jan Modaal en geniale mensen zoals Wiles veel groter is dan het verschil tussen Jan Modaal en een bonobo.
Moet frustrerend zijn.
De oerknal kan van tafel.
Moderator: Moderators
Re: De oerknal kan van tafel.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Crea's zijn inderdaad dol op dingen die ze niet begrijpen. Maar of ze dit vreten, dat verwacht ik toch niet. De oerknal was de enige wetenschappelijke theorie die nog ergens op een scheppingsverhaal leek, Als die wegvalt, dan zullen ze daar toch ècht niet blij mee zijn.Fishhook schreef:Gefundenes fressen voor crea's die met quotes uit dit artikel aan de haal zullen gaan.
Zelf verwacht ik meer van een theorie waarbij donkere materie en donkere energie eveneens "schijn" zullen worden. Ik hou niet zo van dat soort "stiekumerds". Zwaartekracht is tenminste nog "te voelen", die zit me niet zo in de weg.
Ik wens u alle goeds
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
pallieter schreef:Fuck gravity, I'm tired.
tig-jaar geleden!,
dat ik liggend op mijn rug wakker werd op de bank en
terwijl ik naar de schrootjes plafond staarde uitriep:
"Sinds wanneer hebben wij planken vloer, wie heeft die plankenvloer gelegd terwijl ik sliep ...
... en wie heeft mij aan de plafond geplakt?"
Nee inderdaad, ik was bepaald niet nuchter op dat moment ...
... dat werd ik wel (enigszins) toen ik me 'realiseerde'
dat ik ieder moment omlaag kon donderstralen!
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...