7.000.000.000 mensen vanaf 31 oktober 2011.

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)
doctorwho
Ontoombaar

Re: 7.000.000.000 mensen vanaf 31 oktober 2011.

Bericht door doctorwho »

Arend schreef: Zijn dit uw werken onder pseudoniem? Of zijn dit gewoon boeken van anderen? Ik wil uw persoonlijke werken lezen, niet de werken waarmee u uzelf identificeren kan.
Mmm het materialisme staat niet toe dat ik deze werken schreef. Het dagelijks brood moet daarnaast met andere werken worden verdient. Maar meen wel over een redelijke basiskennis te beschikken om één en ander op waarde te kunnen schatten. Het is aardig om antimaterialist te zijn maar ik meen dat deze niet bestaan. Het noemen is wat anders natuurlijk. Maar we gaan in galop of topic dus hier weer terug naar de zeven miljard mede aardbewoners.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Fish
Ontoombaar

Re: 7.000.000.000 mensen vanaf 31 oktober 2011.

Bericht door Fish »

Arend schreef:
doctorwho schreef: Tor Norretanders "Het bewustzijn als bedrieger"
Daniel C. Dennet (alles)
Theo Mulder "de geboren aanpasser"
Victor Lamme "de vrije wil bestaat niet"
Mark Miras "ben ik dat?'
Herman Philipse "betrouwbare kennis"
Boekjes over neurofysiologie.
De werken van de helaas verscheiden M. Toonder die steevast eindigen met een éénvoudige doch voedzame maaltijd.
Zijn dit uw werken onder pseudoniem? Of zijn dit gewoon boeken van anderen? Ik wil uw persoonlijke werken lezen, niet de werken waarmee u uzelf identificeren kan.
Voor mij zijn ze in iedergeval begrijpelijk integenstelling tot de uwe, maar dat ligt ongetwijfeld aan mijn krap bemeten intelligentie.
Laat U dus vooral niet weerhouden. :wink:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie