Stuurt Belgische regeringspartij N-VA aan op totalitarisme?

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

pallieter
Bevlogen

Re: Stuurt Belgische regeringspartij N-VA aan op totalitaris

Bericht door pallieter »

Hewel daar zit dan toch iets scheef he flap, en de wever stuurt dit, wil dit, keurt dit goed, da michelle van den mr dat allemaal mag doen en dat de walen nog een keer een premierke mogen leveren, schaduwpremier de wever, en de rest zijn poppen die naar her kaisar zijn pijpen dansen.
Een schande is het dat mensen die op zo'n ondemocratische partij hebben gestemd die dit niet alleen toelaat maar zelfs aan meewerkt! :D
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

LordDragon schreef: Hewel daar zit dan toch iets scheef he flap, .
tsja
heel de Belgische staatsstructuur zit fundamenteel fout

da's nix nieuws onder de zon, alleen grappig dat progressieven zo behoudsgezind zijn en tegen elke prijs die structuur, + alle perverse neveneffecten, willen behouden

Bonjour: Voorzet verwijderd.
pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter »

Bonjour: Reactie op voorzet verwijderd.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
appelfflap
Banned

Bonjour: Gezeur verwijderd.
pallieter
Bevlogen

Bericht door pallieter »

pallieter schreef:
(...) Zeker als je met een gladkakker te maken hebt zoals BDW (...).
Flap:
jij bent diegene die Dewever een gladkakker noemt, jij radicaliseert en ontmenselijkt Dewever,
en de forumleiding laat dit soort wansmakelijke onzin/verwijten/ mensonterende vergelijkingen gewoon verder woekeren
Idd, dat vraag ik mij ook af waarom men dit toelaat. Gladkakker vergelijken met ontmenselijken en radicaliseren. Ik herinner mij een bepaald soort mensen dat op identiek dezelfde wijze kritiek probeerde tegen te houden.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Mag ik de deelnemers even aan deze herinneren!
Bonjour schreef:Ik vind de toon hier niet meer acceptabel. Reageer je svp niet meer af op je gesprekspartner. Dit moet beter kunnen. Als je elkaar niet kan overtuigen; That's life, live with it. Probeer met feiten op je partner te reageren, niet met modder.

Het liefste grijp ik zo min mogelijk in, tenslotte heb ik toch niet te maken met een 2 kleine kinderen.
Maar als jullie liever willen dat ik jullie op die manier behandel, kan dat wel hoor. Dan ga ik er wel met de bezem doorheen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
appelfflap
Banned

Bonjour schreef: Het liefste grijp ik zo min mogelijk in, tenslotte heb ik toch niet te maken met een 2 kleine kinderen.
Maar als jullie liever willen dat ik jullie op die manier behandel, kan dat wel hoor. Dan ga ik er wel met de bezem doorheen.[/color]
doen
Plaats reactie