Moslims proberen Urk te bekeren

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Blackadder
Ervaren pen

Re: Moslims proberen Urk te bekeren

Bericht door Blackadder »

die Honing is volslagen maf, maar zijn dochtertjes zijn allerliefst. Wat een prachtige smeltpot kindertjes.

Ik hoop dat hun vader zijn verstand een beetje terug gevonden heeft tegen de tijd dat ze groot zijn geworden.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Blackadder schreef:die Honing is volslagen maf, maar zijn dochtertjes zijn allerliefst. Wat een prachtige smeltpot kindertjes.

Ik hoop dat hun vader zijn verstand een beetje terug gevonden heeft tegen de tijd dat ze groot zijn geworden.
Of de kinderen zijn verstandiger dan hun vader.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

Fish schreef:
Blackadder schreef:die Honing is volslagen maf, maar zijn dochtertjes zijn allerliefst. Wat een prachtige smeltpot kindertjes.

Of de kinderen zijn verstandiger dan hun vader.
ze kunnen potentiële Nobelprijs winnaars zijn, maar als pa ze de sharia oplegt, hebben ze daar niet zoveel aan.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Free_Me

Bericht door Free_Me »

The Prophet schreef:Het is mooie anti-reclame voor de Islam, zou ik zeggen.
Vond ik ook. Ik zag de docu en werd er weer meteen aan herinnerd waarom ik de Islam de rug toe heb gekeerd. Wat een idiotisme.
''Heb geen angst voor de dood, want zolang wij er zijn is de dood er niet en als de dood er is zijn wij er niet meer.''
Plaats reactie