Ben jij er mee aan het spelen?waarom verwijs je naar de SS knokploegen als je geen link wil leggen tussen de nva en de nazi's? per ongeluk? toeval? je wordcorrector die tilt slaat?
Ik zeg dat stellen dat ik een partij niet mag bekritiseren regelrechte nazi toestanden zijn. Ik zeg dat mensen die van mij verwachten dat ik mijn kritiek voor mijzelf houdt, fascisten zijn.
Ik zeg NIET dat de NVA dit eist.
En nu ben ik jouw stemmingsmakerij hier kotsbeu. Als jij op deze wijze, zelfs door VALS te quoteren, gelijk wilt halen ben jij geen waardig gesprekspartner.
En wat weerleg jij hier?soit, ik zal deze bewering weerleggen
1) er zijn geen onderhandelingen tussen Belgie en Rusland gaande voor extra gasleveringen
2) de Nva heeft GEEN absolute meerderheid en geen staatsgreep gepleegd
3) er zijn vanuit de Belgische overheid geen aanbestedingen voor aannemers om gaskamers te bouwen
4) er zijn in de Aziatische sweatshops geen bestellingen binnengekomen om hakenkruizen te stikken voor de Belgische overheid
"dat beloof ik" heeft blijkbaar ook al een kulbewering van jou onderuit geschoffeld, maar ook hier lijkt je niet te snappen dat Dewever in A'pen geen alleenheerser is maar al zijn beslissingen door het schepencollege gesteund worden (Vld en cd&v)
ik wil gerust nog een laatste poging ondernemen om ff inhoudelijk te gaan
universiteit
En nu verdorie een antwoord. Waar heb ik bovenstaande beweerd.
En als jij dit niet kunt aantonen EIS ik excuses.
En vertel mij eens hoe die weerlegt is? Heeft De Wever die slogan dan niet omgevormd?"dat beloof ik" heeft blijkbaar ook al een kulbewering van jou onderuit geschoffeld, maar ook hier lijkt je niet te snappen dat Dewever in A'pen geen alleenheerser is maar al zijn beslissingen door het schepencollege gesteund worden (Vld en cd&v)
Weer lieg je en verdraai je mijn woorden. Wat ben jij hier van plan?Nee, er zijn geen T-shirts gedrukt met "de stad is niet van iedereen"
Ja, De Wever heeft de slogan "de stad is van iedereen" omgevormd naar "de stad is niet van iedereen" en dit in alle media gaan verkondigen.
Maar je hebt gelijk dat de nieuwe slogan van A'pen niet bovenstaande boutade is. Dat heb ik dan ook nergens beweerd.
Dus lijkt mij een toegangsproef ideaal, die heb ik zelf ook nog mogen doen voor ir. Een numerus clausus daarentegen belachelijk. En daar hebben ze al 5 jaar voor gehad om dat in te voeren. Maar inschrijvingsgeld verhogen is een betere oplossing?vorig kalenderjaar hebben zich 230 000 studenten ingeschreven en je weet nu al (hun voorgeschiedenis middelbaar) dat 60 à 70% het nooit of te nimmer zal redden
maak zelf maar eens de oefening hoeveel geld dit zal kosten en vraag je af of het maatschappelijk en economisch verantwoord is dat iemand uit een TSO talenrichting zomaar en zonder enig probleem een loodzware wiskunderichting aan universiteit gent mag aanvatten goed wetende dat die buist (in Tso talen heb je in de 3e graad amper 2u wiskunde).
Die 60 à 70% gebuisden maakt 2 miljard dat Vlaanderen vorig jaar en voor dat kalenderjaar zomaar en voor niets buitengesmeten heeft.
ik noem dat wanbeheer en de inschrijvingsgelden met 100 euro opslaan zal daar weinig aan veranderen