moet de moeder van 8 kinderen het land uit?

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

fröhliche
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door fröhliche »

Ongeloveloos schreef: Befel ist befel, denk wel dat we met zijn allen deze regels hebben bedacht.
Jouw sympathie is "touching", maar niet minder dan de kinderkes in afrika.
"Befehl ist Befehl". Als je wil citeren dan doe het correct.

Op "Befehl ist Befehl" beroept men zich, als men hun eigen verantwoordelijkheid niet wil opnemen.
´k Heb er niks mee te maken. ´t Staat zo in de wet.
In het verleden zijn door hulp van die spreuk genoeg beestigheden uitgehaald.
Prima, geef je verstand maar aan de garderobe af. Vooral er niet naar kijken.
Esoterikers zijn mensen die geen soep nodig hebben om een haar te vinden.
Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

Goh, de duitser die vraagt om niet te worden afgerekend op taalfouten, verbeterd wel een ander... Bravo =D> =D>
fröhliche
Geregelde verschijning
Contacteer:

Bericht door fröhliche »

Ongeloveloos schreef:Goh, de duitser die vraagt om niet te worden afgerekend op taalfouten, verbeterd wel een ander... Bravo =D> =D>
Dat was geen "verbetering". Sorry, als je´t zo opgenomen hebt. Nee; duitster ben ik (nog) niet. Alleen maar een belg die zijn taalkundigheid kwijt is. :oops:

"Befehl ist Befehl" is een vaststaand citaat dat, gelijk ik al zegde, alleen maar negatief te gebruiken is. Het ist eerder in de aard van Pontius Pilatus. Die waste zijn handen ook in onschuld. Wil hier iemand vergeleken worden met Pontius Pilatus?
Esoterikers zijn mensen die geen soep nodig hebben om een haar te vinden.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Kitty schreef: Hirsch Balin is een man en minister van Justitie.
weer wat opgestoken
Kitty schreef: Maar zoals de zaken nu liggen en zoals ze gebracht worden, kan ik in ieder geval niet zomaar zeggen: logisch dat ze het land uit moet.
Elk asielverhaal heeft argumenten om te zeggen dat ze mogen blijven dus je moet naar het grotere geheel kijken kitty. Je zult altijd gevallen vinden die op het randje zitten en waar je je ambetant bij voelt.

in dit geval kan ik er voor een stuk inkomen dat ze geen papieren krijgt. mevrouw heeft meerdere diefstallen gepleegd en is daarvoor zelfs strafrechterlijk vervolgd. dat men sneller geneigd is zulke personen geen papieren te geven lijkt me volstrekt normaal.
Plaats reactie