Ik begrijp precies wát je bedoelt Kiks!kiks schreef:Ja, aan de ene kant betuttelt de overheid op zaken die mensen prima zelf kunnen regelen, en aan de andere kant laat diezelfde overheid vaak de meest kwetsbaren in de kou staan. Soms word ik er wel eens moedeloos van.Fenomeen schreef:Meestal niet, natuurlijk.a.r. schreef:is de vraag of mensen die hun heil in een religie/sekte zoeken wel zo volwassen, geestelijk gezond en stabiel zijn.
Hetzelfde geldt voor prostitutie en dan ineens kan en mag er van alles...
Rijksoverheid schreef:Mensen van 21 jaar kunnen beter een weloverwogen beslissing nemen over het werken als prostituee dan mensen van 18 jaar; ook zijn ze weerbaarder in het omgaan en onderhandelen met klanten.
Groet
kiks
Miracle of Love.
Moderator: Moderators
-
a.r.
Re: Miracle of Love.
Laatst gewijzigd door a.r. op 09 mar 2011 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar even een voorbeeldje uit de vuist van het betuttelen: het rookverbod in café's. In de steek laten: kinderen een persoonsgebonden budget afnemen, zodat ze geen professionele hulp meer kunnen krijgen.
Dit waren maar voorbeelden, ik hoop dat je mijn insteek begrijpt.
Groet
kiks
@ A.r. Ik had wat te onzorgvuldig gelezen. ik dacht dat je niet bergreep wat ik bedoelde. Sorry.
Dit waren maar voorbeelden, ik hoop dat je mijn insteek begrijpt.
Groet
kiks
@ A.r. Ik had wat te onzorgvuldig gelezen. ik dacht dat je niet bergreep wat ik bedoelde. Sorry.
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
-
a.r.
Helaas, ik begrijp maar al te goed wát je bedoelt! En toch.....hoezeer ik Fenomeen en jou ook begrijp, toch wil ik jullie vragen dit topic over religie/sektes te laten gaan. Ik zie alle overeenkomsten, veel meer dan jullie je kunt voorstellen en ik maak me er boos over...omdat de mensen die werkelijke en daadkrachtige steun nodig hebben in de kou blijven staan....verrot mogen gaan van de beleidsmakers in Den Haag...omdat "ze verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven". Maar ook Kiks...er zijn (iig in het westen van het land) veel ouders die zich maar al te graag het "Rugzakje" laten aanhangen, die hun kind graag een etiketje op laten plakken...en ook daar maak ik me boos over...omdat het voor altijd een stempel drukt op een kind én omdat kinderen die daadwerkelijk hulp nodig hebben, door misbruik buiten de boot gaan vallen...en ook omdat er ouders zijn die zoveel trots hebben dat ze weigeren hun kind voor ALTIJD een etiketje/stempel opgeplakt te zien willen hebben en die daardoor doortobben totdat ze "er bij neervallen". Doe je zielig voor in dit land en je word gepamperd, maar oh wee, als je het zelf probeert te redden en probeert te roeien met de riemen die je hebt....én ook ....ééns zielig, ALTIJD zielig...geen weg terug...geen kans meer....pamperen...niet opvoeden of iig proberen op te voeden....je hebt een etiketje geplakt gekregen en dát blijft je je levenlang achtervolgen.
BOT
- Ongeloveloos
- Banned
a.r. schreef:Helaas, ik begrijp maar al te goed wát je bedoelt! En toch.....hoezeer ik Fenomeen en jou ook begrijp, toch wil ik jullie vragen dit topic over religie/sektes te laten gaan. Ik zie alle overeenkomsten, veel meer dan jullie je kunt voorstellen en ik maak me er boos over...omdat de mensen die werkelijke en daadkrachtige steun nodig hebben in de kou blijven staan....verrot mogen gaan van de beleidsmakers in Den Haag...omdat "ze verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven". Maar ook Kiks...er zijn (iig in het westen van het land) veel ouders die zich maar al te graag het "Rugzakje" laten aanhangen, die hun kind graag een etiketje op laten plakken...en ook daar maak ik me boos over...omdat het voor altijd een stempel drukt op een kind én omdat kinderen die daadwerkelijk hulp nodig hebben, door misbruik buiten de boot gaan vallen...en ook omdat er ouders zijn die zoveel trots hebben dat ze weigeren hun kind voor ALTIJD een etiketje/stempel opgeplakt te zien willen hebben en die daardoor doortobben totdat ze "er bij neervallen". Doe je zielig voor in dit land en je word gepamperd, maar oh wee, als je het zelf probeert te redden en probeert te roeien met de riemen die je hebt....én ook ....ééns zielig, ALTIJD zielig...geen weg terug...geen kans meer....pamperen...niet opvoeden of iig proberen op te voeden....je hebt een etiketje geplakt gekregen en dát blijft je je levenlang achtervolgen.BOT
Hear hear...
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
-
a.r.
Ik heb, helaas voor jou, niets met een, aan waterstofperoxide verslaafde politicus uit het zuiden van het land, die wellicht door een teveel aan zijn door waterstofperoxide geblondeerde hoofd niet verder (meer) kan denken dan aan de door hem zo geroemde joods/christelijke samenleving. Joods/christelijk is newspeak
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newspeak éénzijdig , onvolledig, oneerlijk en indien men werkelijk intectueel eerlijk is, dan kan men niet anders dan de overtuiging(en) van hr Wilders naar het rijk der fabelen verwijzen. Of ik nu op zeker punt drievoudig applaus van een aanhanger van hem krijg of niet. Is niet lief van mij, maar wél eerlijk...dát dan wel wéér! BOT!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Newspeak éénzijdig , onvolledig, oneerlijk en indien men werkelijk intectueel eerlijk is, dan kan men niet anders dan de overtuiging(en) van hr Wilders naar het rijk der fabelen verwijzen. Of ik nu op zeker punt drievoudig applaus van een aanhanger van hem krijg of niet. Is niet lief van mij, maar wél eerlijk...dát dan wel wéér! BOT!!!
PowNed schreef:Het Openbaar Ministerie (OM) moet zelf een onderzoek beginnen naar de sekte Miracle of Love, vindt de VVD. Leden van deze sekte zouden onder grote druk afstand doen van hun bezittingen en identiteit.
Het SBS-programma Undercover in Nederland stelde in een uitzending misstanden binnen de sekte aan de kaak. Volgens minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie kon echter niet worden geconcludeerd dat er sprake was van strafbare feiten.
VVD-Kamerlid Jeanine Hennis-Plasschaert zei vandaag in een overleg met de minister dat het OM toch een onderzoek moet openen. Opstelten zegde het Kamerlid daarop toe het OM te vragen nog eens op een rijtje te zetten over wat er bekend is over sektes in Nederland.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
a.r.
Nou Fenomeen, toen je dit bericht plaatse dacht ik..klinkt prachtig...wordt niks! Wie is in vredesnaam Jeanine Antoinette Hennis-Plasschaert ...nooit van gehoord (vvd-ers houden me over het algemeen niet zo heel erg bezig
) maar nieuwsgierig als ik ben, ben ik es efkes op onderzoek uitgegaan. Een rijzende ster binnen de vvd zal ik maar zeggen en geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, vermoedelijk
....http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanine_Hennis-Plasschaert
Religieuze overtuiging onvermeld op wiki.....misschien is dit de terrier die weigert los te laten ...omg... ik maak reclame voor de vvd
.
Religieuze overtuiging onvermeld op wiki.....misschien is dit de terrier die weigert los te laten ...omg... ik maak reclame voor de vvd
Zelf heb ik er nog steeds een hard hoofd in.
De dame van de VVD kende ik van het Europese Parlement oid.
Over reclame maken voor de VVD ga ik niks zeggen...
De dame van de VVD kende ik van het Europese Parlement oid.
Over reclame maken voor de VVD ga ik niks zeggen...
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ik hoop het. In dit soort aangelegenheden hadden we indertijd Louisewies van der Laan en Bert Bakker rondlopen. Overtuigd atheïst en niet te beroerd om religie in bad te stoppen en langdurig kopje onder te houden.a.r. schreef: Religieuze overtuiging onvermeld op wiki.....misschien is dit de terrier die weigert los te laten ...omg... ik maak reclame voor de vvd![]()
.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!