HierEnNu schreef: ↑22 okt 2023 16:50
Nee hoor: jouw antwoord is gewoon echt door en door belabberd!
Dan heb je daar ook andere termen voor. Zoals slecht onderbouwd, onzin, leugens.
Zonder quote met verwijzing naar de context ga ik niet reageren,
als je die moeite niet wil doen houd het op!
- kom in plaats met een quote en verwijzing naar waar ik zulks schrijf
in plaats van op deze laffe manier mij ergens van te beschuldigen EN
vervolgens op geen enkele wijze te onderbouwen!
maar het blijkt helaas dat [al dan niet terechte] Anti-Zionistische ressentimenten misbruikt worden voor propaganda doeleinden in de hoop daarmee te bewerkstelligen dat Israël wordt opgeheven. Ik kan zulks niet anders benoemen dan Anti-Semitisme!
Dit is jouw citaat. En je verwijt in een ander topic alles en iedereen erop uit te zijn dat Israel van de kaart gaat.. Alleen omdat die anderen kritiek hebben op hoe Israel nu omgaat met de Palestijnen.
Dus doe je wiskunde.
Jij bent de zelfverklaarde slimmerik,
ik schrijf gewoon daadwerkelijk wat ik bedoel, hoezo beter nadenken vóór ik iets schrijf?
Waarom eromheen lullen als ik ook gewoon kan schrijven wat ik bedoel?
Dan moet je misschien beter nadenken voor je iets bedoelt?
Misschien dat je dan mensen geen dingen in de schoenen schuift of totaal langs de ander heenpraat?
Zonder quote met verwijzing naar de context ga ik niet reageren,
als je die moeite niet wil doen houd het op!
Heb je soms meerdere persoonlijkheden? Was je gisteren dronken toen je iets schreef?
Ik heb even mijn best gedaan om jouw quote uit de ballenbak te halen:
Ik besef dat deze persoon hier toe overgaat
om mij een ban aan de broek te smeren ...
Dit schreef je over mij. Terwijl ik helemaal nooit het idee heb gehad om jou een ban aan de broek te smeren. Vraag maar aan de mods, ik heb niks aangegeven. Zelfs niet het feit dat sommigen hier mij verwijten dat ik Israel van de kaart zou willen geveegd zien worden. Wat voor mij een grof schandaal is dat mensen dit mij verwijten.
Aangezien ik heel ver in de familie zelfs joodse roots heb.
Niet echt: tijdens Halloween zet ik juist geen masker op
want dan schrikken de mensen harder!
Veel mensen zouden tijdens Halloween
eens een keertje hun masker af moeten zetten!
Met halloween zetten mensen een masker op van iets dat zij verafschuwen. Demonen, vampiers etc. Dus ik verafschuw Hamas enorm.
Dat is de uitleg van mijn "grap"..
Waarom? Vind je het zo vervelend om met jouw eigen
belabberde manier van antwoorden geconfronteerd te worden?
Ik word momenteel vooral geconfronteerd met mensen die heel slecht lezen. En met mensen die heel snle met de "antisemitismekaart" gaan zwaaien om inhoudelijk nergens antwoord op te moeten geven.. Lijkt wel of deze kwestie het slechtste in mensen naar boven haalt. En ik voorzie een "oorlog" tussen de ene groep schreeuwers en de andere groep schreeuwers. Waar de gematigden dan tussen moeten kiezen. Want "wie niet voor ons is is tegen ons"..
De strijd tussen de Hoetsi's en de Tutsi's haalde dit niet bij mensen naar boven.
Ik wist overigens niet dat Rereformed een Goeroe was?
Of zit je weer uit je nek te kletsen?
Weer een door en door belabberd antwoord te geven?
Heb je autisme? Dat je alles letterlijk neemt?
Zo ja, dan snap ik sommige reacties beter.