Atheist_1984 schreef: Helaas doet de link het niet.
Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.
Dat krijg ik als ik er op klik. Zeer aanstootgevende tekst natuurlijk.

Moderator: Moderators
Atheist_1984 schreef: Helaas doet de link het niet.
Allereerst heb ik je denk ik niet goed begrepen, maar laten we wel wezen, moderators mogen kleurtjes gebruiken om heel duidelijk hun punt te maken. Nogmaals, al zou het niet kwetsend bedoeld zijn, dan nog verzoek ik je om je undersign aan te passen om de simpele reden dat we hier discussie aangaan in de berichten. Het einde is een beetje zoek als je op deze manier met elkaar ouwehoert. Gewoon vermijden dus. Op je PM is op deze manier dan ook geantwoord.666 schreef:Bedankt voor het warme welkom, maar welk lid val ik aan (ik hou me in en gebruik geen vette tekst) volgens jou? Er staat trouwens ook in de regels dat je spaarzaam met kleur moet omspringen. Dat zou kinderlijk zijn.Sararje schreef:Van harte welkom, maar als moderator van dit forum zijnde vraag ik je hierbij om per direct je undersign aan te passen. Simpelweg omdat het in de regels staat dat je leden niet mag aanvallen via een undersign.
cluny schreef:Wat flauw nou.Ontdek Islam forum index
Belangrijke informatie
Zou het mijn laatste post zijn geweest?
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18587
Ontdek Islam forum index
Belangrijke informatie
G.Salemforum beheerder
Geslacht:
Geplaatst: wo sep 19, 2007 11:51 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
weet je wel hoeveel moslims er per dag worden vermoord door oa. amerikanen,.. israeliers, niemand die daar over klaagt hier in NL, vreemd he?!_________________
Laatst aangepast door G.Salem op wo sep 19, 2007 4:38 pm, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
je doet alsof het een ramp is van wereldformaat... grow up.
theo is dood, zijn tijd was gekomen, net als pim ook dood is, en net als vele andere mensen.
je gedraagt je wel erg vreemd cluny, je doet alsof je wereldje is vergaan
theo is dood, en daar heb ik geen medelij mee, weet je wel hoeveel moslims er per dag worden vermoord door oa. amerikanen,.. israeliers, niemand die daar over klaagt hier in NL, vreemd he?!_________________
Cluny schreef:Wat een schokkende gebeurtenis! Hopelijk vinden ze de vandalen. Dit schokt de rechtstaat enorm. Ik ga even liggen om dit te verwerken.
@Jazz: ik wacht op je bevindingen.
Belal (moslimbekeerling) schreef:Een in Nederland opgegroeide moslim vermoordt in koelen bloede een nederlandse atheïst.
Een uitgeproken moslim slacht op beestachtige wijze een uitgesproken atheïst af.
Deze laffe moslimmoord is het keerpunt geweest in de nederlandse geschiedenis, de nederlandse samenleving is toen pas bewust geworden wat het feit dat er moslims in ons midden wonen voor consequenties heeft.
Ik begrijp dat de hier wonende moslims er alles aan doen om deze verschrikkelijke moord te bagataliseren, maar daar trappen de nietmoslimnederlanders echt niet meer in.
Deze moslimmoord is het keerpunt geweest, deze is niet meer ongedaan te maken.
Cluny schreef:@ Cluny: ik heb medelijden met je dat je hart zo vervuld is van haat tegen de Moslims.
Ik ben ervan overtuigt dat er heel veel Moslims zijn in ons land die dit soort daden verafschuwen, net als jij.
En jij verafschuwt alles wat Moslim is, althans dat is mijn indruk.
Jammer Cluny, want op deze manier komen we geen stap verder, maar graven we ons steeds verder in.
Een pluspunt voor jou is in elk geval dat je deelneemt aan een Islamitisch forum, alhoewel we hier dus ook wel eens te maken hebben met mensen die ongenuanceerd tegen de Islam aan trappen.
Waar wij naar toe moeten, naar mijn idee, Cluny is een dialoog en niet meer praten over een keerpunt in de geschiedenis (dat is ook een beetje een overtrokken gedachtengang hoor, een keerpunt).
Er zullen heel wat Moslims zijn die graag met jou van gedachten willen wisselen over de toekomst. Een toekomst, Cluny, waarin in ons land plaats is voor jouw religie en die van mij. Een toekomst waarin wij vredig kunnen samenleven in één land, Moslims en andersdenkenden.
Belal (moslimbekeerling) schreef:
1] Ik heb geen religie.
2] Het gaat erom hoeveel nlmoslims deze moord niet verafschuwen.
Cluny: als je geen religie hebt is dat goed, je bent altijd welkom in elek Moskee om eens kennis te maken met de Islam, zelfs kun je er ook even zomaar rondkijken op afspraak.
En ik weet net zo min als jij hoeveel NL Moslims de moorden verafschuwen en wie er wel achter staan. Mijn ervaring is dat het negatieve nieuws en dat weet jij ook wel, altijd uitvergroot in de pers wordt gebracht jammergenoeg. Daaruit zou wel eens de indruk kunnen ontstaan dat er meer Moslims achter de moorden staan, terwijl dat in het echt helemaal niet zo is.
En een jaar later op OntdekIslam.Marinus schreef:Ladies and Gentlemen: We've got him.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven
Hier alvast een draadje
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18152
ENJOY!!!
TOEVOEGING
Zijn nick is Abdul-Jabbar
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 58#p563958Abdul-Jabbar
Super lid
Geslacht: Re: Minstens 155 doden bij Israëlische raids op Gaza
Yaa Rabbi, laat mij niet sterven totdat ik eigenhandig het hoofd van een Israelische soldaat er af heb gesneden.
za dec 27, 2008 6:37 pm
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de "verdediging" van Jacob (of iemand anders) omtrent dit. En b.t.w, dit is één van de vele verwerpelijke meningen die te vinden zijn op OI forum.Abdul-Jabbar
Super lid
Geslacht: Re: Minstens 155 doden bij Israëlische raids op Gaza
Yaa Rabbi, laat mij niet sterven totdat ik eigenhandig het hoofd van een Israelische soldaat er af heb gesneden.
za dec 27, 2008 6:37 pm
pas maar op broeder je bent beroemd met je boek:P straks kom je met deze uitspraak nog in het nieuws:P van die kufaar ...Abdul-Jabbar schreef:
En dan speciaal voor jou:Plons schreef: Ik ben eigenlijk benieuwd naar de "verdediging" van Jacob (of iemand anders) omtrent dit. En b.t.w, dit is één van de vele verwerpelijke meningen die te vinden zijn op OI forum.