Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Atheist_1984 schreef: Helaas doet de link het niet.

Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.

Dat krijg ik als ik er op klik. Zeer aanstootgevende tekst natuurlijk. :lol:
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Forum was effe down denk ik, want nu doet ie het wel.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

666 schreef:
Sararje schreef:Van harte welkom, maar als moderator van dit forum zijnde vraag ik je hierbij om per direct je undersign aan te passen. Simpelweg omdat het in de regels staat dat je leden niet mag aanvallen via een undersign.
Bedankt voor het warme welkom, maar welk lid val ik aan (ik hou me in en gebruik geen vette tekst) volgens jou? Er staat trouwens ook in de regels dat je spaarzaam met kleur moet omspringen. Dat zou kinderlijk zijn.
Allereerst heb ik je denk ik niet goed begrepen, maar laten we wel wezen, moderators mogen kleurtjes gebruiken om heel duidelijk hun punt te maken. Nogmaals, al zou het niet kwetsend bedoeld zijn, dan nog verzoek ik je om je undersign aan te passen om de simpele reden dat we hier discussie aangaan in de berichten. Het einde is een beetje zoek als je op deze manier met elkaar ouwehoert. Gewoon vermijden dus. Op je PM is op deze manier dan ook geantwoord.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
666

Bericht door 666 »

In mijn armen, Marinus, ouwe relnicht van me!!!!

Een gemeenschappelijke vriend van ons, zijn naam mag hier niet genoemd worden maar hij lijkt een beetje op de mijne, bracht me het nieuws van je spectaculaire verbanning op Ontdekislam. Hij doet je de groeten. Iedereen daar mist je, behalve Jacob_NL en Marajana. Iedereen die er toe doet dus. Goed, de admins hebben je niet echt gesteund (maar Girly, de lieve schat, heeft voor de opheffing van je ban gestemd). Maar zoals Jazz opmerkte, dat moet je eerder als een zaak van forumpolitiek zien, niet als een persoonlijke mening. Hij (onze vriend, niet Jazz) vroeg me of je nog eens langskwam daar. Hij heeft een nieuwe sig en avatar die je zeker zullen bevallen.

Hij vroeg zich af of er geen mogelijkheid was om je terug op het forum daar te krijgen. Want hier verdoe je toch wel je tijd: preken voor de bekeerden, spannend is anders. Je verkommert hier gewoon als een venusval zonder vliegen.

Hou je taai, en tot nog eens.
In de sahara tussen twee kamelen
zat Abdul Jabbar met ne scoubidou te spelen
en van dat spelen kwam er een ambraske
en Jacob_NL stak Marinus in een kaske
(vrij naar een oud Vlaams volksliedje)
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Mijn italiaans is niet zo goed en ik kan ook geen vertaling vinden. De avatar is wel lekker subtiel ja :D. Niet zo subtiel als een zeker vingertje maar een heel eind in de richting.

Nu ja de ban was redelijk stompzinnig ja. Maar volgens Jacob is iedereen me gelukkig al vergeten en stromen sinds mijn ban gemiddeld 500 nieuwe aanmeldingen per dag binnen. Of zo iets. Kon het niet helemaal oncijferen wan volgens mij was de rammadan al naar zijn hoofd gestegen.

Maar zou natuurlijk kunnen want machtsvacuums moeten opgevuld worden. We kunnen alleen maar hopen dat er een een nieuwe forumnicht komt die in de schaduw van mijn handtas kan staan.

Maar goed op het moment dat ik AJ ontwaarde was het eigenlijk al gebeurd denk ik. Ik was nog redelijk aardig tegen hem en over hem op dit forum eigenlijk. Ik wenste hem zelfs bevredigende sex toe daar waar hij me de hel in wenste. Maar ja van sexen ga je natuurlijk ook naar de hel en helemaal van bevredigende sex. Dus in feite ben ik geen haar beter. Maar goed binnen een paar weekje was de bom wel gebarsten denk ik. (Dat is overigens geen hint naar terrorisme; zo erg was het nu ook weer niet) :wink:

Ow dat persoonlijk opvatten loopt wel los. Nu ja azijnpisser jacob en haatdwepertje AJ hebben het wel een beetje voor me verbruid maar goed zelfs mijn incasseringsvermogen is niet geheel oneindig.

Groet Marinus
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
666

Bericht door 666 »

Ja, wat die sig betreft weigert de persoon wiens naam niet mag genoemd worden halsstarrig een vertaling te publiceren. Het is een rare kwibus als je het mij vraagt. Abdul Jabbar schijnt laatst gesignaleerd te zijn tijdens het uitvoeren van een vreugdedans, onder het slaken van woeste kreten die volgens sommigen klonken als "Allahuh akhbar" en volgens anderen als "Ladies and gentlemen: we got him". Het schijnt ook dat Al Qaeda 50 Eurocent heeft uitgeloofd voor iedereen die een nicht van een islamitisch forum kan gooien.
In de sahara tussen twee kamelen
zat Abdul Jabbar met ne scoubidou te spelen
en van dat spelen kwam er een ambraske
en Jacob_NL stak Marinus in een kaske
(vrij naar een oud Vlaams volksliedje)
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

cluny schreef:
Ontdek Islam forum index
Belangrijke informatie

Wat flauw nou.
Zou het mijn laatste post zijn geweest?

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18587

Web OntdekIslam.nl
Ontdek Islam forum index
Belangrijke informatie

Wat flauw nou.
Ben ik nu weer gebanned nadat ik de forumbeheerder openbaar op het forum vernederd heb in het topic over Theo van Gogh.
Kunnen moslims niet tegen, verliezen van Kafirs.
Het is een echte zielepiet, deze moslimforumbeheerder, deze Galam Salem.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dit staat er nu op het topic van Theo van Gogh.
G.Salemforum beheerder

Geslacht:
Geplaatst: wo sep 19, 2007 11:51 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

weet je wel hoeveel moslims er per dag worden vermoord door oa. amerikanen,.. israeliers, niemand die daar over klaagt hier in NL, vreemd he?!_________________

Laatst aangepast door G.Salem op wo sep 19, 2007 4:38 pm, in totaal 3 keer bewerkt

Naar boven

Dit is de oorspronkelijke tekst, zo beetje het startpunt in de dialoog tussen de atheïst en en de islamforumbeheerder.
De dialoog die zo genadeloos het ware karakter van de islam en van deze individuele moslim blootlegt.
Ik noem zo iemand, deze Galam Salem een moslimlafbek.
Een moslimlafbek die verschrikkelijk op zijn bek gaat, dan vlug alle moslimlulligheid van zichzelf wist en dan lekker bannen.
je doet alsof het een ramp is van wereldformaat... grow up.

theo is dood, zijn tijd was gekomen, net als pim ook dood is, en net als vele andere mensen.

je gedraagt je wel erg vreemd cluny, je doet alsof je wereldje is vergaan

theo is dood, en daar heb ik geen medelij mee, weet je wel hoeveel moslims er per dag worden vermoord door oa. amerikanen,.. israeliers, niemand die daar over klaagt hier in NL, vreemd he?!
Laatst gewijzigd door Cluny op 21 sep 2007 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Belal
Super lid

Geslacht:
Geplaatst: zo sep 16, 2007 12:50 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Abdul Khaliq schreef:
Wat een schokkende gebeurtenis! Hopelijk vinden ze de vandalen. Dit schokt de rechtstaat enorm. Ik ga even liggen om dit te verwerken.

@Jazz: ik wacht op je bevindingen.
Cluny schreef:
Een in Nederland opgegroeide moslim vermoordt in koelen bloede een nederlandse atheïst.
Een uitgeproken moslim slacht op beestachtige wijze een uitgesproken atheïst af.
Deze laffe moslimmoord is het keerpunt geweest in de nederlandse geschiedenis, de nederlandse samenleving is toen pas bewust geworden wat het feit dat er moslims in ons midden wonen voor consequenties heeft.
Ik begrijp dat de hier wonende moslims er alles aan doen om deze verschrikkelijke moord te bagataliseren, maar daar trappen de nietmoslimnederlanders echt niet meer in.
Deze moslimmoord is het keerpunt geweest, deze is niet meer ongedaan te maken.
Belal (moslimbekeerling) schreef:
@ Cluny: ik heb medelijden met je dat je hart zo vervuld is van haat tegen de Moslims.
Ik ben ervan overtuigt dat er heel veel Moslims zijn in ons land die dit soort daden verafschuwen, net als jij.
En jij verafschuwt alles wat Moslim is, althans dat is mijn indruk.
Jammer Cluny, want op deze manier komen we geen stap verder, maar graven we ons steeds verder in.
Een pluspunt voor jou is in elk geval dat je deelneemt aan een Islamitisch forum, alhoewel we hier dus ook wel eens te maken hebben met mensen die ongenuanceerd tegen de Islam aan trappen.
Waar wij naar toe moeten, naar mijn idee, Cluny is een dialoog en niet meer praten over een keerpunt in de geschiedenis (dat is ook een beetje een overtrokken gedachtengang hoor, een keerpunt).
Er zullen heel wat Moslims zijn die graag met jou van gedachten willen wisselen over de toekomst. Een toekomst, Cluny, waarin in ons land plaats is voor jouw religie en die van mij. Een toekomst waarin wij vredig kunnen samenleven in één land, Moslims en andersdenkenden.
Cluny schreef:

1] Ik heb geen religie.
2] Het gaat erom hoeveel nlmoslims deze moord niet verafschuwen.
Belal (moslimbekeerling) schreef:
Cluny: als je geen religie hebt is dat goed, je bent altijd welkom in elek Moskee om eens kennis te maken met de Islam, zelfs kun je er ook even zomaar rondkijken op afspraak.

En ik weet net zo min als jij hoeveel NL Moslims de moorden verafschuwen en wie er wel achter staan. Mijn ervaring is dat het negatieve nieuws en dat weet jij ook wel, altijd uitvergroot in de pers wordt gebracht jammergenoeg. Daaruit zou wel eens de indruk kunnen ontstaan dat er meer Moslims achter de moorden staan, terwijl dat in het echt helemaal niet zo is.
Cluny
Banned

Re: Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Bericht door Cluny »

Marinus schreef:Ladies and Gentlemen: We've got him.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven

Hier alvast een draadje

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=18152

ENJOY!!!

TOEVOEGING

Zijn nick is Abdul-Jabbar
En een jaar later op OntdekIslam.
Abdul-Jabbar
Super lid

Geslacht: Re: Minstens 155 doden bij Israëlische raids op Gaza
Yaa Rabbi, laat mij niet sterven totdat ik eigenhandig het hoofd van een Israelische soldaat er af heb gesneden.

za dec 27, 2008 6:37 pm
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 58#p563958
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Ook heel verfrissend om te zien hoe OI-opperhoofd Jacob er de grootste problemen mee heeft als ik een link plaats van zijn openbare site naar een andere openbare site, maar er weer geen moeite mee blijkt te hebben om (een ietwat bewerkte) prive-mail-wisseling openbaar te maken. Proost Jacob, jullie zijn dieper gezonken dan ik dacht. :lol:
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Abdul-Jabbar
Super lid

Yaa Rabbi, laat mij niet sterven totdat ik eigenhandig het hoofd van een Israelische soldaat er af heb gesneden.

za dec 27, 2008 6:37 pm
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de "verdediging" van Jacob (of iemand anders) omtrent dit. En b.t.w, dit is één van de vele verwerpelijke meningen die te vinden zijn op OI forum.
Fuck met alles.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Hier wat reacties:

Amin_Mujahid
Super Poster!

Abdul-Jabbar schreef:
pas maar op broeder je bent beroemd met je boek:P straks kom je met deze uitspraak nog in het nieuws:P van die kufaar ...

maar ik heb wel respect vor jou uitspraak denk er hetzelfde over... helaas zijn er een paar munafiqun die de schuld leggen bij de palestijnen

----------------------------------------------------------------------------------------------------

kabul
Beginner

hoe kunnen we nog stil zitten kijk naar ons bloed op straat van ons broeders! zussers
alleen maar moslim landen hebben oorlog noem maar een moslim land waar er geen oorlog is..... die joden zijn dieren
Laatst gewijzigd door Marinus op 28 dec 2008 12:30, 5 keer totaal gewijzigd.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Oh, en nog een leuke

ZakKa! schreef:

Ok dat snap ik, maar toch klinkt je formulering mij als moslim niet lekker in de oren. Op zijn zachtst uitgedrukt. Ik vind niet dat je Allah's naam op zo'n manier mag gebruiken.

In ieder geval, ik snap broeder Abdul-Jabbar maar al te goed. Kijk naar het leed wat deze zionistische soldaten hebben veroorzaakt. Ze vermoorden kinderen, vrouwen, en honderen van hen. Ze lachen terwijl ze het doen, ik zou het ook niet erg vinden om een Israëlische soldaat eigenhandig te doden.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Plons schreef: Ik ben eigenlijk benieuwd naar de "verdediging" van Jacob (of iemand anders) omtrent dit. En b.t.w, dit is één van de vele verwerpelijke meningen die te vinden zijn op OI forum.
En dan speciaal voor jou:

ZakKa!
Super Poster!

Ik denk dat de dood van elke Israelische soldaat de levens van een minstens een paar Palestijnen red Matt.

Overigens zie ik dit conflict niet als actie-reactie-van-het-een-komt-het-ander. Palestina is het slachtoffer, Zionisme de dader. Natuurlijk komen er raketaanvallen van Hamas, wat verwacht je dan dat ze doen? Het is een illusie te denken dat Israël niks zou doen als Hamas ook niks zou doen. Israël had deze bombardementen al maandenlang staan voorbereiden.

Vertel mij Matt, wat kan het Palestijnse volk doen? Wat kunnen ze doen? Dit soort kleine aanvallen plegen is het enige wat ze kunnen, er is geen andere uitweg. Bovendien zijn raketaanvallen op kolonisten in mijn ogen niet op onschuldigen. Land wordt geannexeerd van de Palestijnen, huizen worden verwoest, en Joodse nederzettingen worden gebouwd. Als je daar dan gaat wonen ben je voor mij schuldig. Dan help je mee met onderdrukken van de Palestijnen. Ik weet niet of je dit soort video's hebt gezien, maar er zijn tal van voorbeelden hoe deze kolonisten zich gedragen. Ze vernederen de Palestijnen, lopen rond met hun wapens stoer te doen...

Kan zo nog wel oneindig doorgaan
Plaats reactie