Wilders weggelopen uit Catshuis

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Cactus
Bevlogen

Wilders weggelopen uit Catshuis

Bericht door Cactus »

Wilders is weer weggelopen uit het Catshuis en de onderhandelingen schijnen op een mislukking uit te draaien. Nu maar afwachten of er nieuwe verkiezingen komen of dat Wilders weer terug komt.
Juglans
Forum fan

Re: Wilders weggelopen uit Catshuis

Bericht door Juglans »

Ik lees net op teletekst dat het toch echt geflopt is.
Ik hoop dat er nu toch eens echt nieuwe verkiezingen komen, en dat de PVV gedecimeerd wordt..
Our spontaneous experience is far richer than any abstractions about it. Arne Naess
Getses
Forum fan

Bericht door Getses »

Als naar buiten komt dat de PVV de redder van de arbeider zal zijn, kan je wel eens ongelijk hebben.
Met hard fietsen heb je altijd wind tegen.
Juglans
Forum fan

Bericht door Juglans »

De hit and run tactiek van wilders zal toch wel een keer uitgewerkt zijn, zeker door bij zo iets weg te lopen.
Our spontaneous experience is far richer than any abstractions about it. Arne Naess
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Getses schreef:Als naar buiten komt dat de PVV de redder van de arbeider zal zijn, kan je wel eens ongelijk hebben.

Hier ben ik ook bang voor. Wilders gaat niet akkoord omdat het totale pakket niet te verkopen is voor zijn achterban. Dus zodra hierover meer bekend wordt dan zullen er beslist veel verloren gegane schaapjes weer terug gaan naar de PVV.
Ik ben wel benieuwd hoe alles zal gaan verlopen. Helaas zal het herstel van onze economie hierdoor niet snel verbeterd worden.
Nou, Rutte, ga er maar weer aan staan! :mrgreen:
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Juglans schreef:Ik lees net op teletekst dat het toch echt geflopt is.
Ik hoop dat er nu toch eens echt nieuwe verkiezingen komen, en dat de PVV gedecimeerd wordt..
Dat laatste lijkt onwaarschijnlijk. Wilders is tot nu toe 6 zetels kwijtgeraakt (aan de VVD). Het CDA is wel bijna gehalveerd (met 8% van de kiezers achter zich leveren ze NB de helft van de ministers) maar blijft -samen met de Christenunie - in het alles beslissende midden zitten (links 74 C's 17 Rechts 59). Tenzij Rutte van zijn geloof afvalt en opteert voor Paars (77 zetels).
Groen links ist overigens ook gehalveerd, terwijl de partij voor de dieren verdubbeld
Het is toch bij de beesten af! :)

http://www.synovate.nl/content.asp?targetid=674" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wens u alle goeds
Getses
Forum fan

Bericht door Getses »

Rutte stelt zich best wel zacht op naar Wilders, terwijl Verhagen zich hard afzet tegen Wilders.

Het zal me niets verbazen als over enige tijd het CDA buiten spel staat in een toekomstige coalitie.
Met hard fietsen heb je altijd wind tegen.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Cactus schreef:Wilders is weer weggelopen uit het Catshuis en de onderhandelingen schijnen op een mislukking uit te draaien. Nu maar afwachten of er nieuwe verkiezingen komen of dat Wilders weer terug komt.
Zou het dit keer weer aanstellerij zijn. Om de achterban de indruk te geven dat hij niet blij is met de onderhandelingen. Tussen de bedrijven door even zijn boek lanceren in de VS en daarna weer verder met de poppenkast.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck »

Alle voorgaande keren heb ik het niet zo serieus genomen. Ik moet er wat meer over horen maar een gloort nu wat hoop...

EDIT: Mm... voor het eerst lijkt Rutte iets positiefs te melden te hebben :)
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Juglans
Forum fan

Bericht door Juglans »

En jawel, ome geert werpt zich op als de redder van de gewone mensen. Hij is mi weggelopen om niet met iets al te negatiefs geassocieerd te worden. Totaal ongeloofwaardig, gewoon weer hit and run.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Luck schreef:Alle voorgaande keren heb ik het niet zo serieus genomen. Ik moet er wat meer over horen maar een gloort nu wat hoop...
Het moet van ver komen. Mijn wantrouwen richting Wilders is zo groot. Maar dit twittert de man.
Wilders: Wij zijn de enige partij die z'n rug recht heeft gehouden, we hebben geknokt
by Redactie NU.nl 4:43 PM
Permalink
NOS-correspondent Bosch van Rosenthal twittert dat minister De Jager het programma bij IMF/Washington heeft opgeschort om vanmiddag terug te vliegen.
by Redactie NU.nl 4:42 PM
Wilders: Kiezer is nu aan zet
by Redactie NU.nl 4:40 PM
Wilders: Ik verheug me op verkiezingen
Wilders: Ik heb situatie in Limburg niet meegenomen in onderhandelingen
Wilders: Wij zijn zeker geen gedoogpartner meer
by Redactie NU.nl 4:38 PM
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck »

:) :) :)

Mijn geluk kan niet op!
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Cactus
Bevlogen

Bericht door Cactus »

Juglans schreef:En jawel, ome geert werpt zich op als de redder van de gewone mensen. Hij is mi weggelopen om niet met iets al te negatiefs geassocieerd te worden. Totaal ongeloofwaardig, gewoon weer hit and run.
Wilders schijnt plotseling begaan te zijn met het wel en wee van de ouderen/AOWers.
Wat een lieverd toch! :shock:
Volgens Rutte was er vooraf al overeengekomen hoe men de lasten zou verdelen en plotseling is Wilders het niet met het eindresultaat eens.
Wel ,politici zijn natuurlijk nooit eerlijk en deze keer ook niet.
Wilders zal wel uit zijn op stemmenwinst bij de komende verkiezingen. Hij aast natuurlijk op stemmen van de ouderen cq de AOWers. Ik zou de geplande consequenties voor AOWers wel eens willen horen want ik ben benieuwd wat Rutte van plan was.
Ik blijf maar op de Dierenpartij stemmen want dieren verdienen ook een redelijk goed leven en bescherming tegen dierenmishandeling.
Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck »

Cactus schreef:Ik blijf maar op de Dierenpartij stemmen want dieren verdienen ook een redelijk goed leven en bescherming tegen dierenmishandeling.
Helaas staat GroenLinks te laag in de peilingen voor mijn stem. Het is nu zaak dat de progressieve partijen groot worden zodat zij een redelijke invloed in het volgende kabinet zullen krijgen.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het zonnetje schijnt, de bloemen ruiken lekker, de Gall & Gall is nog open. :D

Een, mooie, mooie dag vandaag!
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Plaats reactie