as it is in heaven
Moderator: Moderators
as it is in heaven
Gister gezien fraaie zweedse film een aanrader
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Re: as it is in heaven
Gisteren ben ik naar "Le fils de l'autre" geweest. Ook een aanrader. Het filmpje hierboven is de trailer van de film van doctorwho. Staat op mijn lijst met nog te bekijken. Een goede tip is nooit weg.
Hier gaat de eerstgenoemde film over. Een ijzersterke film.
Net wanneer Joseph zijn dienstplicht bij het Israëlische leger wil starten, ontdekt hij dat hij niet de biologische zoon van zijn ouders is. Bij zijn geboorte werd hij verwisseld met Yacine, kind van een Palestijnse familie uit de Westelijke Jordaanoever.
Deze onthulling verandert het leven van beide families ingrijpend en dwingt hen hun eigen identiteit, waarden en overtuigingen vanuit een totaal nieuw licht te bekijken.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Nog steeds into Scandinavische film en tv werkjes zie ik?
Moet nog altijd aan The Killing beginnen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
De killing vergt wat doorzettingsvermogen maar na een paar afleveringen ben je erdoor gegrepen.Fenomeen schreef:Nog steeds into Scandinavische film en tv werkjes zie ik?![]()
In de bios? We lenen vaak films bij de bibliotheek en verder koop ik ze.PietV. schreef:
Gisteren ben ik naar "Le fils de l'autre" geweest. Ook een aanrader. ]
oh die heb ik ook gezien, prachtig he en de muziek....
Gabriella's song:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxmgkxRrpZE" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was een beetje 'mijn' nummer toen ik de stap ging zetten om de islam vaarwel te zeggen. Ik heb zitten janken bij die film...
Gabriella's song:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxmgkxRrpZE" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was een beetje 'mijn' nummer toen ik de stap ging zetten om de islam vaarwel te zeggen. Ik heb zitten janken bij die film...
In de bios inderdaad. Geen pathé; de wat kleinere bioscoop met meer kwaliteitsfilms. Dus minder bekend bij het grote publiek. Ik ben zelf een liefhebber van de franse film. Deze heb ik een week eerder gekeken. De rouille et d'os een zeer indrukwekkende film; van begin tot eind. Ik koop af en toe een dvd; vaak tweedehands als ik ergens iets lees over een film die het bekijken waard is. Maar niet meer in de bioscoop te zien is.doctorwho schreef:
In de bios? We lenen vaak films bij de bibliotheek en verder koop ik ze.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!