Sprookjeswereld door Arjen Lubach

Het forum voor columns over specifieke onderwerpen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PietV.
Erelid

Sprookjeswereld door Arjen Lubach

Bericht door PietV. »

Een boeiend stukje van Arjen Lubach. Het stond oorspronkelijk in de Volkskrant. De tenniswedstrijd die hij opvoert is een rake typering. Voor de meesten hier wel bekend.

Afbeelding
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Blackadder
Ervaren pen

Re: Sprookjeswereld door Arjen Lubach

Bericht door Blackadder »

ik heb al jaren de volkskrant, maar ken Lubach niet. Of het is nog erger gesteld met mijn krantenlezen dan ik al vreesde of hij is heel nieuw, in dat geval komt het door afwezigheid in de vakantie dat ik hem gemist heb. Stukje smaakt in elk geval naar meer.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Blackadder schreef:ik heb al jaren de volkskrant, maar ken Lubach niet. Of het is nog erger gesteld met mijn krantenlezen dan ik al vreesde of hij is heel nieuw, in dat geval komt het door afwezigheid in de vakantie dat ik hem gemist heb. Stukje smaakt in elk geval naar meer.
Ik zal hem mailen of hij het vervelend vindt om zijn stukken hier tegen te komen. Dat kan misschien een stap zijn om elke volgende kritische noot hier naar toe te brengen. Voor de mensen met een leesbril. Ik heb het formaat aangepast van large naar medium. Large schoot buiten het scherm. Zijn hier mensen bekend met Diederik Smit. Waar ik dus nooit van gehoord had.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Ik kan die kleine lettertjes nauwelijks lezen. Is er geen link Piet?

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

PietV. schreef:Een boeiend stukje van Arjen Lubach. Het stond oorspronkelijk in de Volkskrant. De tenniswedstrijd die hij opvoert is een rake typering. Voor de meesten hier wel bekend.

Afbeelding
Die vergelijking met die tennisbaan wordt ook wel chesspigeon genoemd of meer analoog pigeon chess http://www.urbandictionary.com/define.p ... on%20chess" onclick="window.open(this.href);return false;

Die Diederik Smit komt nog wel eens voorbij op humortv, ik vind hem niet echt grappig dus ik mis er niets aan dat hij ook nog gristen is. Ik kijk trouwens tegenwoordig nergens meer van op, al is een christen met humor wel heel erg verontrustend, waar gaat het heen met de wereld. :)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

kiks schreef:Ik kan die kleine lettertjes nauwelijks lezen. Is er geen link Piet?

Groet

kiks
http://twitter.com/schemer/status/23391 ... to/1/large" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze moet beter zijn Kiks. Zo niet dan ga ik de tekst overschrijven. :)
Plaats reactie