Bond voor het vloeken

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
N-Rico
Technologist

Bond voor het vloeken

Bericht door N-Rico »

Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Steun de Bond voor het Vloeken in de ongelijke strijd tegen de christelijke moraal
die ons wordt opgedrongen door Donner & Balkenende en hun kornuiten!
Als je strijd serieus is en je strijd ook breder is dan alleen de vloekstrijd ben ik bereid ze te steunen.

Met vloeken doe je niemand kwaad. Als ze er niet tegen kunnen dat ik vloek is dat hun zielige probleem. Als ze mij bv uit zouden maken voor crimineel, aso of erger nog christen doen ze dat maar lekker, daar sta ik boven. Dus ik snap hun probleem niet behalve dan dat ze zielig zijn omdat ze er niet tegen kunnen als je hun illusie beledigd. Aggutugut. :cry:
Maar ja ook weer tekenend voor de christelijke slavenmoraal.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
pieps
Forum fan

...

Bericht door pieps »

Leuk !!! :D :D :D

groet Pieps :D
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Vanweg het gezondheidsaspect is het te hopen dat vloeken in de nieuwe basisverzekering wordt opgenomen :idea:
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
PietV.
Erelid

Re: Bond voor het vloeken

Bericht door PietV. »

N-Rico schreef:http://www.bondvoorhetvloeken.nl/

geweldig! :)
Goed iniatief. Alhoewel ik van nature niet een echte vloeker ben. Zie ik graag dat christenen van deze vrijheid van meningsuiting afblijven. Weg met de papegaai.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

tjeerdo schreef:

Goed iniatief. Alhoewel ik van nature niet een echte vloeker ben. Zie ik graag dat christenen van deze vrijheid van meningsuiting afblijven. Weg met de papegaai.
Hier sluit ik me bij aan.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
onemangang
Forum fan

Bericht door onemangang »

tjeerdo schreef:

Daarom moet het ook mogelijk blijven dat zij die papegaai tonen. Net als dat deze figuur een bondvoorhetvloeken website kan maken.

Maar iedere keer als ik die papegaai zie dan denk ik automatisch bij de woorden 'vloeken is napraten' : BIDDEN OOK. Er is geen enkele campagne van deze hopeloze gasten die je op die wijze niet terug kan kaatsen. Zelfs jezus noemde zijn tegenstanders wel eens addergebroed. Is dat wel een christelijke moraal? Geen godverdomme zeggen maar anderen wel kunnen uitmaken voor addergebroed?
Als een gelovige begrijpt waarom hij het bestaan van al die 19.999 goden die de mens heeft aanbeden afwijst, volgt het begrip waarom ik 20.000 goden afwijs.
Plaats reactie