Evangelist-wil-broertjes-opwekken-uit-de-dood.
Moderator: Moderators
Evangelist-wil-broertjes-opwekken-uit-de-dood.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/13364/Mo ... dood.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel succes. Als het lukt, dan ben ik om. Lukt het niet dan hoop ik dat de evangelist een freethinker wordt. Dat laatste betwijfel ik. Ze zijn tamelijk hardleers.
Veel succes. Als het lukt, dan ben ik om. Lukt het niet dan hoop ik dat de evangelist een freethinker wordt. Dat laatste betwijfel ik. Ze zijn tamelijk hardleers.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: Evangelist-wil-broertjes-opwekken-uit-de-dood.
Naar mijn mening moet deze idioot gewoon opgesloten worden.
Waar haalt die achterlijke het gore lef vandaan om de rouwende nabestanden lastig te vallen met zijn wanen.
Overigens is de grens tussen deze mafkees en onze nieuwe "aanwinsten" coby en littlesheep op dit forum maar heel dun.
Er staan dus nog genoeg opvolgers klaar.
Waar haalt die achterlijke het gore lef vandaan om de rouwende nabestanden lastig te vallen met zijn wanen.
Overigens is de grens tussen deze mafkees en onze nieuwe "aanwinsten" coby en littlesheep op dit forum maar heel dun.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Daar moet het ook blijven.meneer Plat schreef:'Ik kan me voorstellen dat mensen er moeite mee hebben. Het zit echt in de taboesfeer.'
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Ze staan te trappelenErik schreef: Overigens is de grens tussen deze mafkees en onze nieuwe "aanwinsten" coby en littlesheep op dit forum maar heel dun.

De humor is treffend. Lees op goedgelovig dat het geen incident is. Er lopen verschillende personen rond die dit beweren. De bezuinigingen op de GGZ beginnen hun uitwerking niet te missen.
Vandaag in het plaatselijk suffertje, (Schager Courant) een anderhalve pagina breed artikel.
Het blijkt dat deze idioot redelijk breed gedragen wordt door de evangelische christelijke gemeenschap.
Dat hij uit de stal van de Maasbachjes komt via Zijlstra zal voor de insiders geen verrassing zijn, maar ook een EO'r als Willem Ouweneel steunt hem.
David Sörensen, een voorganger uit Almere is al even onkritisch en noemt hem moedig.....
Het blijkt dat er Amerikaanse dead risings teams over de wereld gaan om de mensen 'workshops' te geven.
De kerk gemeenschap 'Gods Embassy' heeft twee jaar terug een ploegje van dergelijke malloten op bezoek gehad.....
Gewoon ziek, en knettergek die mensen, religie veroorzaakt hersenverweking, kan dat niet verplicht op iedere kerk?
Het blijkt dat deze idioot redelijk breed gedragen wordt door de evangelische christelijke gemeenschap.
Dat hij uit de stal van de Maasbachjes komt via Zijlstra zal voor de insiders geen verrassing zijn, maar ook een EO'r als Willem Ouweneel steunt hem.
David Sörensen, een voorganger uit Almere is al even onkritisch en noemt hem moedig.....
Het blijkt dat er Amerikaanse dead risings teams over de wereld gaan om de mensen 'workshops' te geven.
De kerk gemeenschap 'Gods Embassy' heeft twee jaar terug een ploegje van dergelijke malloten op bezoek gehad.....
Gewoon ziek, en knettergek die mensen, religie veroorzaakt hersenverweking, kan dat niet verplicht op iedere kerk?
En dan zijn er nog mensen die dit incidenten noemen. Christenen die vertellen dat deze personen wel christenen zijn maar bepaalde teksten te serieus nemen. Het staat er volgens hen inderdaad maar het moet goed in de context worden gelezen. Dus beginnen bij Genesis en stoppen bij Openbaringen. Dan heb je de context wel door menen ze. Een subtiele motie van onderling wantrouwen die aan het echte probleem voorbij gaat. Het is gewoon een onzinnig boek met een verkeerde voorstelling van zaken. Soms denk ik dat de gemakkelijkste manier om een idioot te worden, succesvoller is door dit boek een vorm van autoriteit toe te kennen. En dit te gaan gebruiken voor je persoonlijke ontwikkeling.Jin schreef:
Op het Forum van de Rede ontbreekt het gelukkig aan kortzichtige generalisaties.religie veroorzaakt hersenverweking
Nee joh, bijna alle christenen geloven dat deze man doden kan opwekken, dat komt door de hersenspoeling die alle christenen hebben ondergaan.En dan zijn er nog mensen die dit incidenten noemen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Ze hopen er allemaal stiekem op. Zijn ze eindelijk verlost van hun imago. Dat het alleen in de bijbel gebeurt tijdens kantooruren.gerard_m schreef:
Nee joh, bijna alle christenen geloven dat deze man doden kan opwekken, dat komt door de hersenspoeling die alle christenen hebben ondergaan.
Een goede reputatie heb ik hier toch niet meer hoog te houden. Ik heb mijn eigen kind opgewekt uit de dood met Israelisch pasen 2005, toen ik die video keek van Reinhard Bonnke, Raised from the dead. Dit mocht ik niet zeggen in de kerk. Twee weken later ging hij weer dood en heb ik het bewijs vernietigd. Ik had geen medisch bewijs, alleen een echo, waarop te zien was dat hij was gegroeid, terwijl hij in de tussentijd uit mijn lichaam was (zijn vader zei: God kan een nieuw lichaam weven en dat geloofde ik en dat gebeurde en toen het gebeurd was, geloofde hij het zelf niet) en de gynaecoloog zei dat het niet kon, dat hij het verkeerd gezien had. Maar ik had hem de eerste keer op de echo gezien en het hartje klopte. Hoe kan hij anders in de tussentijd gegroeid zijn? Ook heb ik het gehoord van een stel zigeuners uit de kerk die hun oma op hadden gewekt in Nederland.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
Mijn oma wekte mij ook altijd zeer vroeg als ik daar uit logeren was. Een soort strafvakantie waarvan je niet opgewekt werd.
Toen ik een keertje dood was heeft ze het toch nog voor elkaar gekregen me te wekken. Nu ze zelf al lange tijd dood is pieker ik er niet over haar te wekken. Misschien ga je 's nachts wel dood en word je door de wekker tot leven gewekt. Ik heb een keer een fles whiskey genuttigd en de dag daarna was ik niet dood maar ook niet opgewekt. Deze evangelist moet zijn promo praatjes maar binnen eigen kring houden en niet nabestaanden lastig vallen met zijn zombie rituelen
Toen ik een keertje dood was heeft ze het toch nog voor elkaar gekregen me te wekken. Nu ze zelf al lange tijd dood is pieker ik er niet over haar te wekken. Misschien ga je 's nachts wel dood en word je door de wekker tot leven gewekt. Ik heb een keer een fles whiskey genuttigd en de dag daarna was ik niet dood maar ook niet opgewekt. Deze evangelist moet zijn promo praatjes maar binnen eigen kring houden en niet nabestaanden lastig vallen met zijn zombie rituelen

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Hier mag je het gerust zeggen. Ik moet wel even bijkomen van de schrik. En stiekem ben ik wel een beetje trots op het feit dat dit forum dit exclusieve verhaal hier heeft. Wil je dat ik er nog iets over ga vragen?coby schreef:Een goede reputatie heb ik hier toch niet meer hoog te houden. Ik heb mijn eigen kind opgewekt uit de dood met Israelisch pasen 2005, toen ik die video keek van Reinhard Bonnke, Raised from the dead. Dit mocht ik niet zeggen in de kerk.
Dat vind ik ook. Daar zit niemand op te wachten. Hij had beter niets kunnen zeggen en thuis ervoor bidden. Heb ik ook weleens gedaan. Toen die man gecremeerd was drong het tot me door dat ik kon stoppen met bidden. Maar geen mens heeft er toen in ieder geval last van gehad.doctorwho schreef: Deze evangelist moet zijn promo praatjes maar binnen eigen kring houden en niet nabestaanden lastig vallen met zijn zombie rituelen
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
Buitengewone zaken vereisen buitengewoon bewijs.coby schreef:Een goede reputatie heb ik hier toch niet meer hoog te houden. Ik heb mijn eigen kind opgewekt uit de dood met Israelisch pasen 2005, toen ik die video keek van Reinhard Bonnke, Raised from the dead.
Maar het verhaal is me niet helemaal duidelijk. Iets met echo's enzo.