Ik heb al heel lang genoeg van de islam.
Moderator: Moderators
Eigenlijk al sinds begin jaren zeventig. En mijn antipathie tegen deze anti-nederlandse woestijnreligie is alleen maar groter geworden
2/3 tot 3/4 deel van Nederland heeft in 2013 ook schoon genoeg van de islam gekregen zo blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.
Het gaat wat dit betreft dus de goede kant op met Nederland.
Link naar foknieuws.
Eigenlijk al sinds begin jaren zeventig. En mijn antipathie tegen deze anti-nederlandse woestijnreligie is alleen maar groter geworden
2/3 tot 3/4 deel van Nederland heeft in 2013 ook schoon genoeg van de islam gekregen zo blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.
Het gaat wat dit betreft dus de goede kant op met Nederland.
Link naar foknieuws.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Ik heb al heel lang genoeg van de islam.
Link naar pdf met meer cijfertjes en tabellen:
http://www.pvv.nl/images/stories/Reacti ... erland.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pvv.nl/images/stories/Reacti ... erland.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Nou... Dat waren dus de drie moslims hier op het forum.
Was het wel zo slim een poll hierover aan te maken? Straks komen ze zich massaal aanmelden vanuit die woestijnlandjes om hier 'nee' te komen stemmen... Ik wil ze geen ideeën geven ofzo.
Was het wel zo slim een poll hierover aan te maken? Straks komen ze zich massaal aanmelden vanuit die woestijnlandjes om hier 'nee' te komen stemmen... Ik wil ze geen ideeën geven ofzo.
Nederland is stront- en strontziek van de islam
Je bedoelt dat je bang bent voor toestanden zoals bij de voor- en tegenstemmers over de geluidsoverlastmoskee in Deventer?Kevin schreef:Nou... Dat waren dus de drie moslims hier op het forum.
Deze link vond ik ook nog. Het geeft een realistisch maar weinig aardig beeld van hoe de Nederlandse samenleving de afgelopen tientallen jaren op het groeiende islamprobleem heeft gereageerd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- The Black Mathematician
- Ervaren pen
Dan ben ik kennelijk een moslim.Kevin schreef:Nou... Dat waren dus de drie moslims hier op het forum.
Shut up Murdock, crazy fool!
-
- Ervaren pen
grappig, ik ook al.
Intellect is onzichtbaar voor hem die het zelf niet heeft.
(A. Schopenhauer)
(A. Schopenhauer)
- Peter van Velzen
- Site Admin
- The Black Mathematician
- Ervaren pen
Cool! Zullen we samen gaan shoppen voor gebedsmatjes en gebreide mutsjes?Boskabouter schreef:grappig, ik ook al.
Laatst gewijzigd door The Black Mathematician op 03 jun 2013 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Shut up Murdock, crazy fool!
Als ik eerlijk ben:
Ja.
Ja.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
- Ervaren pen
The Black Mathematician schreef:Cool! Zullen we samen gaan shoppen voor gebedsmatjes en gebreide mutsjes?Boskabouter schreef:grappig, ik ook al.

Intellect is onzichtbaar voor hem die het zelf niet heeft.
(A. Schopenhauer)
(A. Schopenhauer)
Ik heb 'geen mening' gedaan, omdat
1) ik niet precies snap wat je met je stelling bedoelt
2) de keuze voor 'islam' de indruk kan wekken dat het me om de islam in het bijzonder gaat, terwijl het gaat om specifieke onderdelen die het gemeen heeft met andere geloven/ideologieën
Misschien dat anderen die 'ja' of 'nee' hebben gekozen zin hebben om toe te lichten wat ze er wel mee bedoelen?
1) ik niet precies snap wat je met je stelling bedoelt
2) de keuze voor 'islam' de indruk kan wekken dat het me om de islam in het bijzonder gaat, terwijl het gaat om specifieke onderdelen die het gemeen heeft met andere geloven/ideologieën
Misschien dat anderen die 'ja' of 'nee' hebben gekozen zin hebben om toe te lichten wat ze er wel mee bedoelen?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Heb niet gestemd, omdat ik de optie "Heb genoeg van religie in het algemeen" mis. Het is niet alleen Islam waar mijn bloed van kan gaan koken, maar ook alle andere religieuze bullshit. Vooral en bovenal het religieus opvoeden (indoctrineren) van kinderen...DAAR heb ik de grootste pesthekel aan (excusez les mots)
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik heb uit balorigheid 'nee' gestemd. 

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Laat ik nu iets onwaarschijnlijk tegen de Islam hebben. Achterlijk, hypocriet, dom, dient enkel om te onderdrukken, maakt veel te veel lawaai,...
Om nog maar te zwijgen van dat arrogant gelijk. Verdraagzaam? Mijn kl.... Moet je maar eens naar een moslimland reizen. klotegodsdienst ja!
Nu ja, heb ik ook wel met protestantisme, katholicisme, scientologie (wat een bende smerige oplichters), hara krishna's, jehovaatjes, etc.
Maar om een of de andere reden mag ik dit niet luidop zeggen over de Islam. En dat vindt ik dan weer extra gevaarlijk.
Om nog maar te zwijgen van dat arrogant gelijk. Verdraagzaam? Mijn kl.... Moet je maar eens naar een moslimland reizen. klotegodsdienst ja!
Nu ja, heb ik ook wel met protestantisme, katholicisme, scientologie (wat een bende smerige oplichters), hara krishna's, jehovaatjes, etc.
Maar om een of de andere reden mag ik dit niet luidop zeggen over de Islam. En dat vindt ik dan weer extra gevaarlijk.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Je mag dit van mij heel luid zeggen hoor. Ik zou dan ook graag de "nee"-stemmers gemotiveerd willen zien in hun antwoord. Wat zou een voordeel van Islam (of iedere andere religie) kunnen zijn tegenover GEEN religie?pallieter schreef: Maar om een of de andere reden mag ik dit niet luidop zeggen over de Islam. En dat vindt ik dan weer extra gevaarlijk.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick