Update
Moderator: Moderators
-
Waterlelie
- Geregelde verschijning
- Contacteer:
Update
Ik raad een ieder aan om het werk op
http://www.starwarsmetsneeuwballen.nl/i ... e=download" onclick="window.open(this.href);return false;
te gaan lezen, alle 152 pagina's.
Er staan dingen te gebeuren en je kunt maar beter voorbereid zijn.
Ps aan de mods.
Dit topic kan gesloten worden, commentaren zien hier niet aan de orde, het is aan een ieder of hij/zij er gebruik van maakt.
Dat is niet in mijn belang.
Wat iemand er verder van "vindt",
ook niet!
Hans
http://www.starwarsmetsneeuwballen.nl/i ... e=download" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps aan de mods.
Dit topic kan gesloten worden, commentaren zien hier niet aan de orde, het is aan een ieder of hij/zij er gebruik van maakt.
ook niet!
Hans
Re: Update
Ik ben nog steeds niet over die eieren en engelen heen en nu komt dit weer

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Zonde van de tijd.
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
Weinig uitnodigend en er staat altijd wel wat te gebeuren. Dat hoef ik niet echt te horen van iemand die verder ook al niet weet te overtuigen.
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
—Bertrand Russell
Sorry, maar ik heb "Wie is de schrijver" gelezen en voldoende gezien. Heel veel werk in gestoken, maar niet mijn ding. Visioenen, engelen (welke typefouten corrigeren), Genisis herschreven en God. Heel veel plezier nog met over leven.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Hier haak ik al af. Heb me al teveel in 'profetieën' verdiept om er ook nog maar 1 seconde aandacht aan te besteden.Waterlelie schreef:Er staan dingen te gebeuren en je kunt maar beter voorbereid zijn.
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Oke, ik zal het maar toegeven.Waterlelie schreef:Ik raad een ieder aan om het werk op
Ps aan de mods.
ook niet!
Hans
Ik ben inderdaad bezig met mijn motorrijbewijs.
Maar het 152 bladzijden tellende theorieboek heb ik achter de rug, dat examen heb ik al gehaald.
Dat was ik al een tijdje van plan en over 10 jaar ben ik er echt te oud voor.
Maar om daar nou zo dramatisch over te doen...
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Zolang er dingen in staan als "neutronen houden met hun zwaartekracht de protonen bij elkaar" moet je bijzonder voorzichtig zijn met de verhalen van waterlelie.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
IK ga hier niet aan beginnen .....
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Gaap gaap! Waarom geeft de TS nog geen reactie? En wat is de bedoeling van dit topic?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!