Enquête voor een Werkstuk
Moderator: Moderators
Enquête voor een Werkstuk
Voor mijn werkstuk ben ik op zoek naar deelnemers voor een enquête over religie in de Nederlandse samenleving. Als u mee wilt doen, dan kan dat via onderstaande link:
http://enquetemaken.nu/r/1u6ev" onclick="window.open(this.href);return false;
De enquête is volledig anoniem. Mochten er vragen zijn, dan kunt u die altijd stellen.
Met vriendelijke groet,
Sabine van der Veer
http://enquetemaken.nu/r/1u6ev" onclick="window.open(this.href);return false;
De enquête is volledig anoniem. Mochten er vragen zijn, dan kunt u die altijd stellen.
Met vriendelijke groet,
Sabine van der Veer
-
A. T. Jist
- Ervaren pen
Re: Enquête voor een Werkstuk
Ik word een beetje huiverig hierbij. Als jij vraagt welk geloof heeft U en dat zijn de enige opties dan geef ik dus aan dat ik een religie navolg, ook al is het een "overige" religie. Waarom geen optie. Geen?5. Welk geloof heeft u?
Christendom
Jodendom
Islam
Hindoeïsme
Boeddhisme
Overig
In een wereld waar alles mogelijk ZOU kunnen zijn, is er nog geen reden om alles maar aannemelijk te vinden.
De vragen zijn gericht op mensen die inderdaad een religie navolgen. Excuses voor de onduidelijkheid.A. T. Jist schreef:Ik word een beetje huiverig hierbij. Als jij vraagt welk geloof heeft U en dat zijn de enige opties dan geef ik dus aan dat ik een religie navolg, ook al is het een "overige" religie. Waarom geen optie. Geen?5. Welk geloof heeft u?
Christendom
Jodendom
Islam
Hindoeïsme
Boeddhisme
Overig
-
A. T. Jist
- Ervaren pen
then i'm out ofcourse
In een wereld waar alles mogelijk ZOU kunnen zijn, is er nog geen reden om alles maar aannemelijk te vinden.
Ik denk dat je hier op het verkeerde forum zit.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Dat denk ik ook. Hier vind je een paar gristenfundies.
Verder vooral atheïsten.
Verder vooral atheïsten.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Je kan dan beter hier gaan proberen Sabine.
http://forum.credible.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Of, misschien beter nog, je enquête aanpassen.
http://forum.credible.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Of, misschien beter nog, je enquête aanpassen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
-
A. T. Jist
- Ervaren pen
Ik heb wel een vermoeden dat ze een christelijke insteek heeft. Ben benieuwd wat haar geloof inhoudt
- LordDragon
- Bevlogen
idd, er zijn mensen die niet in een god geloven en geen religie aanhangen, waarom schrap je die überhaupt op voorhand weg? Als ik dat mag vragen natuurlijk.
MVG, LD.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
@fish bedankt voor de tip
@A.T.Jist ik ben inderdaad christelijk
@LordDragon ik ben me er uiteraard van bewust dat er ook niet-gelovigen zijn. Maar mijn werkstuk gaat over mensen die wél geloven
@A.T.Jist ik ben inderdaad christelijk
@LordDragon ik ben me er uiteraard van bewust dat er ook niet-gelovigen zijn. Maar mijn werkstuk gaat over mensen die wél geloven
-
A. T. Jist
- Ervaren pen
Sabine?
Wat wil je aantonen met de enquete dan?
Wat wil je aantonen met de enquete dan?
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Onderwerp gesloten aangezien enquete enkel religieuze mensen aanspreekt.
Regel E11
Regel E11
Born OK the first time