Me even voorstellen
Moderator: Moderators
Me even voorstellen
Een goedendag iedereen,
ik ben hier nieuw en zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Bas en mijn Nickname is 8A5, ik ben een doorgewinterde vrijdenker en houdt me bezig met vele onderzoeksonderwerpen. Ik heb veel passie voor filosofie en het onderzoeken van dogma's in mijn eigen denken. Vrij denken is voor mij bijna een synoniem voor zelfonderzoek. Om vrij te denken moet ik eerst onderzoeken waarom en hoe ik ergens over denk alvorens ik nieuwe inzichten kan opdoen. Het loskomen van conclusies en vaste denkpatronen is voor mij een regel in vrij denken.
Ik ben enthousiast om hier te discussiëren over de onderwerpen welke mij interesseren en ik hoop dat ik iets kan toevoegen aan de discussie en hoop te leren van anderen.
ik ben hier nieuw en zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Bas en mijn Nickname is 8A5, ik ben een doorgewinterde vrijdenker en houdt me bezig met vele onderzoeksonderwerpen. Ik heb veel passie voor filosofie en het onderzoeken van dogma's in mijn eigen denken. Vrij denken is voor mij bijna een synoniem voor zelfonderzoek. Om vrij te denken moet ik eerst onderzoeken waarom en hoe ik ergens over denk alvorens ik nieuwe inzichten kan opdoen. Het loskomen van conclusies en vaste denkpatronen is voor mij een regel in vrij denken.
Ik ben enthousiast om hier te discussiëren over de onderwerpen welke mij interesseren en ik hoop dat ik iets kan toevoegen aan de discussie en hoop te leren van anderen.
Niets is waar, alles is mogelijk.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Me even voorstellen
welkom is je avatar de bekende filosoof Clint Eastwood?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- lost and not found yet!
- Bevlogen
doctorwho schreef:welkom is je avatar de bekende filosoof Clint Eastwood?

We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom Bas.
Mooie binnenvaller.
Origineel bedacht, is het voor mij wel heel erg de rem erop en achterstevoren denken, steeds als ik je nick wil typen.
Over (mijn) geconditioneerdheid gesproken.
Een goeie om te leren af en toe een stapje op de plaats te doen.
En te bedenken:
"Hé, zo kan het ook."
Maar toch...mag ik gewoon Bas schrijven?
Mooie binnenvaller.
Origineel bedacht, is het voor mij wel heel erg de rem erop en achterstevoren denken, steeds als ik je nick wil typen.
Over (mijn) geconditioneerdheid gesproken.

Een goeie om te leren af en toe een stapje op de plaats te doen.
En te bedenken:
"Hé, zo kan het ook."
Maar toch...mag ik gewoon Bas schrijven?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Yep. Geniale foto van Anton Corbijn. Vindt em toch iets te agressief. Zoek een andere avatar.doctorwho schreef:welkom is je avatar de bekende filosoof Clint Eastwood?
Tuulk. Voor mij natuurlijk geen probleem. En je komt er ook mee weg omdat je moderator bent. Las dat er een regel was waarbij je iemand bij zn Nick moet noemenMaria schreef:Maar toch...mag ik gewoon Bas schrijven?

"Go ahead. Make my day!"8A5 schreef:
Yep. Geniale foto van Anton Corbijn. Vindt em toch iets te agressief. Zoek een andere avatar.
Welkom.

‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Ik hoop altijd op tijd de halve waarheden te ontdekken.8A5 schreef: Tuulk. Voor mij natuurlijk geen probleem. En je komt er ook mee weg omdat je moderator bent. Las dat er een regel was waarbij je iemand bij zn Nick moet noemen.

Hij die ondertekent, een naam bekend maakt ......
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom 8A5, mijn insteek was om sinds afgelopen september weer wat meer te gaan posten en het delen van mijn eigen overdenkingen (ben vooral meelezer geweest de afgelopen jaren) maar daar is het helaas nog niet van gekomen. Je openingspost klinkt veelbelovend en ik ben benieuwd naar je schrijven. Ps: Je avatar deed me aan de terminator denken. 

The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
Welkom hier.
Ik had al gereageerd op je artikel in Filosofie, en daarbij argeloos Bas ingevuld, want dat dacht ik gelezen te hebben.
Toen ik bij het doorlezen nog eens goed keek kwam ik er pas achter dat het 8A5 moest zijn.
Vroeg ik me zelfs nog even af of het niet een typefout van jou geweest kon zijn...
Moest ik het helemaal corrigeren
Ik had al gereageerd op je artikel in Filosofie, en daarbij argeloos Bas ingevuld, want dat dacht ik gelezen te hebben.
Toen ik bij het doorlezen nog eens goed keek kwam ik er pas achter dat het 8A5 moest zijn.
Vroeg ik me zelfs nog even af of het niet een typefout van jou geweest kon zijn...
Moest ik het helemaal corrigeren
Welkom 8A5 van een niet geheel vrijdenker. Het is hier goed toeven op Freethinker.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan