Kiks i.m. (1949-2017)
Moderator: Moderators
Kiks i.m. (1949-2017)
Een droevig bericht ontving ik net in mijn postvak. Namelijk dat Kiks vannacht is overleden na een langdurig ziekbed. Bij deze wens ik familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte in de komende periode. Kiks was zijn bijnaam maar diverse mensen hebben hem meegemaakt op dit forum, facebook en op ontmoetingsdagen voor vrijdenkers. Een warme persoonlijkheid die hart had voor vluchtelingen maar stevig stelling nam tegen religie. Veel herinneringen laat hij achter!!
Gecondoleerd vanaf deze plek.
Gecondoleerd vanaf deze plek.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: Kiks
Mijn oprechte deelneming.
Ik wil zijn naasten veel sterkte wensen met dit verlies.
Ik wil zijn naasten veel sterkte wensen met dit verlies.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Mijn oprechte deelneming aan de familie en nabije vrienden. Ik heb Kiks leren kennen als een ervaren en eerlijk discussiemens, en ook al waren we het niet altijd eens met elkaar, ik zal zijn bijdrages zeker missen. En, om even advocaat van de duivel te spelen, als er een hemel zou zijn voor atheïsten zit Kiks nu op de eerste plek in de businessclass!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Condoleances.
Vreemd idee om een digitale kennis te verliezen. Je kent elkaar niet of nauwelijks, maar iedereen hoort toch bij de groep.
Jammer dat de rang Diehard niet meer garanties geeft.
Vreemd idee om een digitale kennis te verliezen. Je kent elkaar niet of nauwelijks, maar iedereen hoort toch bij de groep.
Jammer dat de rang Diehard niet meer garanties geeft.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Aan alle nabestaanden condoleances. Kiks was een geziene en gewaardeerde vrijdenker op dit forum die velen van ons lang zullen missen.
Born OK the first time
Re: Kiks i.m. (1949-2017)
Zal vanmiddag een kaarsje aansteken.
Dag lieve Klaas!
Dag lieve Klaas!
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Alle betrokkenen veel sterkte.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Op dit moment is de afscheidsdienst van Kiks bezig.

Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik hoop dat het een mooi en waardig afscheid is vandaag.
Sterkte aan alle nabestaanden.
Sterkte aan alle nabestaanden.
Het is beter een licht te ontsteken dan de duisternis te vervloeken
Gecondoleerd aan allen op dit forum en sterkte voor de familie en nabestaanden.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Raar om te beseffen dat er nooit meer een bericht zal eindigen met: "Groet Kiks."
Mijn condoleances
Mijn condoleances
I don't know. That is my gospel. I preach the gospel of I don't know. (Bill Maher)