Geboorte, Scientology en Tom Cruise

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lanier
Superposter

Geboorte, Scientology en Tom Cruise

Bericht door lanier »

LOS ANGELES (ANP) - Acteur Tom Cruise heeft gezworen dat hij na de geboorte van zijn kind de placenta zal opeten. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror dinsdag.

Volgens de tabloid zal de 43-jarige Amerikaanse acteur al vrij snel na de bevalling toehappen, omdat het eten van de moederkoek volgens hem zeer voedzaam is. Cruise verwacht een kindje van de 27-jarige actrice Katie Holmes. In de aanloop naar de geboorte kwam de aanhanger van de Scientology-beweging al vaker met opmerkelijk nieuws.

Zo meldde hij eerder dat hij het liefst ziet dat zijn baby in totale stilte wordt geboren. Lawaai zou een negatief spiritueel effect hebben op een vrouw die aan het bevallen is. Holmes zelf is het volgens de Scientology-regels wel toegestaan om tijdens de bevalling te schreeuwen.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Inderdaad, antipsychotica werken niet. :D :D Tom Cruise heeft het zojuist bewezen. Voor de liefhebbers van deze bankspringer:
www.tomcruiseisnuts.com
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
bad_religion

Bericht door bad_religion »

Sararje schreef:Inderdaad, antipsychotica werken niet. :D :D Tom Cruise heeft het zojuist bewezen. Voor de liefhebbers van deze bankspringer
Dat is toch meer het gebied van de Anti_Scientologist kerk.... :wink:
Samante

Bericht door Samante »

Nou bedankt Chromis. De komende weken eet ik geen lasagna meer. Ook geen pizza of iets anders dat lekker is maar wel op dat plaatje lijkt. :shock:
silvershadow

Bericht door silvershadow »

jaah lekker :?
just being me
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Ik vraag me af of die placenta gesmaakt heeft,

Want het kind is volgens mij al een tijdje geboren.

Achja, waarschijnlijk horen we er nooit meer iets van.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Misschien eerst even wokken?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
silvershadow

Bericht door silvershadow »

kipkruiden erbij, altijd lekker
just being me
Plaats reactie