voorstellen
Moderator: Moderators
voorstellen
Hallo,
Ik ben 33 jaar en non-binair/transgender en autisme op m'n derde gediagnosticeerd. Ik heb me aangemeld voor het vu, maar de wachttijd voor behandeling is 2 jaar.
Ik ben christelijk opgevoed, maar ik geloof niet. Ik werd een paar keer geslagen met een kledinghanger als ik niet rustig was in de kerk door mijn moeder.
Als ik een keer vloekte aan de keukentafel zei mijn moeder tegen me dat de duivel in mijn hoofd fluisterde: goed zo ga maar door.
Mijn moeder heeft mij lichamelijk en geestelijk mishandeld en mijn vader deed er niets aan. Mijn ouders konden niet voor me zorgen. Ik heb geen liefde gekregen.
Ik heb weinig contact met mijn familie, omdat mijn familie veel drinkt. Mijn moeder leeft niet meer sinds 2014 en mijn vader is alcoholist.
Doordat ik het etiket autisme al op m'n derde heb gekregen, werd ik naar speciaal onderwijs gestuurd voor zeer moeilijk lerende kinderen. Ik dacht dat ik dom was. Uiteindelijk ben ik wel naar een passendere school gegaan op mijn negende pas, maar ging op mijn dertienden weer naar speciaal onderwijs waar ik weer lesstof kreeg ver onder mijn niveau.
Ik moest ook naar catechisatie en kinderbijbelclub van mijn moeder. Ik wou nooit naar catechisatie, maar ik moest van mijn moeder. Mijn moeder controleerde altijd voor het raam of ik de goede kant op fietste daarheen. Ik vond het altijd erg beangstigend bij catechisatie omdat ik dacht dat ik gek en dom was, en gepest zou worden door de jeugd in het dorp.
Ik heb mee erg eenzaam en anders gevoeld en nu nog steeds. Ik vind het moeilijk om mensen te vertrouwen. Ik wil graag in de toekomst verhuizen naar een stad, en weg uit "de Biblebelt". Ik sta ingeschreven bij verschillende woning coöperaties, alleen de wachttijd is heel lang in de steden.
Ik ben 33 jaar en non-binair/transgender en autisme op m'n derde gediagnosticeerd. Ik heb me aangemeld voor het vu, maar de wachttijd voor behandeling is 2 jaar.
Ik ben christelijk opgevoed, maar ik geloof niet. Ik werd een paar keer geslagen met een kledinghanger als ik niet rustig was in de kerk door mijn moeder.
Als ik een keer vloekte aan de keukentafel zei mijn moeder tegen me dat de duivel in mijn hoofd fluisterde: goed zo ga maar door.
Mijn moeder heeft mij lichamelijk en geestelijk mishandeld en mijn vader deed er niets aan. Mijn ouders konden niet voor me zorgen. Ik heb geen liefde gekregen.
Ik heb weinig contact met mijn familie, omdat mijn familie veel drinkt. Mijn moeder leeft niet meer sinds 2014 en mijn vader is alcoholist.
Doordat ik het etiket autisme al op m'n derde heb gekregen, werd ik naar speciaal onderwijs gestuurd voor zeer moeilijk lerende kinderen. Ik dacht dat ik dom was. Uiteindelijk ben ik wel naar een passendere school gegaan op mijn negende pas, maar ging op mijn dertienden weer naar speciaal onderwijs waar ik weer lesstof kreeg ver onder mijn niveau.
Ik moest ook naar catechisatie en kinderbijbelclub van mijn moeder. Ik wou nooit naar catechisatie, maar ik moest van mijn moeder. Mijn moeder controleerde altijd voor het raam of ik de goede kant op fietste daarheen. Ik vond het altijd erg beangstigend bij catechisatie omdat ik dacht dat ik gek en dom was, en gepest zou worden door de jeugd in het dorp.
Ik heb mee erg eenzaam en anders gevoeld en nu nog steeds. Ik vind het moeilijk om mensen te vertrouwen. Ik wil graag in de toekomst verhuizen naar een stad, en weg uit "de Biblebelt". Ik sta ingeschreven bij verschillende woning coöperaties, alleen de wachttijd is heel lang in de steden.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: voorstellen
Welkom wheather namens het beheerdersteam.
Zou je dit topic even willen doornemen? (als je dat al niet gedaan hebt)
Welkom nieuwe leden.
.Zou je dit topic even willen doornemen? (als je dat al niet gedaan hebt)
Welkom nieuwe leden.
Ik heb even nagekeken wat non-binair precies betekent, (Helaas was er geen nederlandse pagina) maar ik moet toegeven dat ik het nog niet precies snap. Het lijkt nog heel divers te zijn,
Ik hoop in elk geval dat je je hier een beetje thuis zal kunnen voelen op een forum waar niet maar even snel getwittert wordt. (althans dat is niet de bedoeling).
Ik wens u alle goeds
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Welkom weather. Het word je niet gemakkelijk gemaakt in jouw leven. Je hebt met vreselijk veel moeilijke dingen te kampen gehad, maar bent toch rechtop blijven staan. Wellicht ben je tot een geestelijk sterk persoon uitgegroeid.
Born OK the first time
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom.
Hoop dat je hier veel plezier hebt. We hebben meer verhalen van mensen die christelijk opgevoed zijn en daarmee gebroken hebben. Altijd heftig.
Hoop dat je hier veel plezier hebt. We hebben meer verhalen van mensen die christelijk opgevoed zijn en daarmee gebroken hebben. Altijd heftig.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Welkom weather.
Geboren en getogen oiv. en met meerdere redenen om problemen te doen ontstaan.
Je lijkt me absoluut niet dom en de rest van wat je vertelt toont dat een mens in grote verscheidenheid geboren kan worden en ook ieder uniek.
Dat kan zeker een reden zijn om je eenzaam te voelen, maar ook heel bijzonder op een meer positieve manier.
Hoe je in het leven staat leer je in de loop der jaren.
Ik hoop dat voor jou je niet gelukkige start geen belemmering zal zijn om uiteindelijk uit te groeien tot die bijzondere en unieke persoon, die je bent en dat je je dat bewust mag zijn.
Voel je vrij om je te uiten en mee te doen in de diverse discussies.
Hou je er wel rekening mee dat dit een openbaar te lezen forum is?
Misschien is het beter dat je ipv. je woonplaats er "een dorp in de Biblebelt" van maakt.
Dat zegt voor de meesten hier genoeg, misschien zelfs nog meer dan de naam van je woonplaats.
Ik kan het voor je veranderen. De wereld van de sociale media en bepaalde onderwerpen is nl. heel klein.
Geboren en getogen oiv. en met meerdere redenen om problemen te doen ontstaan.
Je lijkt me absoluut niet dom en de rest van wat je vertelt toont dat een mens in grote verscheidenheid geboren kan worden en ook ieder uniek.
Dat kan zeker een reden zijn om je eenzaam te voelen, maar ook heel bijzonder op een meer positieve manier.
Hoe je in het leven staat leer je in de loop der jaren.
Ik hoop dat voor jou je niet gelukkige start geen belemmering zal zijn om uiteindelijk uit te groeien tot die bijzondere en unieke persoon, die je bent en dat je je dat bewust mag zijn.
Voel je vrij om je te uiten en mee te doen in de diverse discussies.
Hou je er wel rekening mee dat dit een openbaar te lezen forum is?
Misschien is het beter dat je ipv. je woonplaats er "een dorp in de Biblebelt" van maakt.
Dat zegt voor de meesten hier genoeg, misschien zelfs nog meer dan de naam van je woonplaats.
Ik kan het voor je veranderen. De wereld van de sociale media en bepaalde onderwerpen is nl. heel klein.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ik heb noch even nagekeken.Peter van Velzen schreef: ↑22 mar 2021 01:50 Ik heb even nagekeken wat non-binair precies betekent, (Helaas was er geen nederlandse pagina) maar ik moet toegeven dat ik het nog niet precies snap. Het lijkt nog heel divers te zijn,
In het Nederlands is er tegenwoordig meer te vinden onder genderqueer
Welkom en respect!
Ik was zojuist begonnen in het boek van Lale Gul: "Ik ga leven" en zie nu al overeenkomsten met jouw thuis-situatie.
Er is dus inderdaad een weg naar buiten!
Ik was zojuist begonnen in het boek van Lale Gul: "Ik ga leven" en zie nu al overeenkomsten met jouw thuis-situatie.
Er is dus inderdaad een weg naar buiten!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
weather schreef: ↑22 mar 2021 00:26 Hallo,
Ik heb mee erg eenzaam en anders gevoeld en nu nog steeds. Ik vind het moeilijk om mensen te vertrouwen. Ik wil graag in de toekomst verhuizen naar een stad, en weg uit de biblebelt. Ik sta ingeschreven bij verschillende woning coöperaties, alleen de wachttijd is heel lang in de steden.
Ben je je bewust dat alleen een citaat van je eerste bericht is doorgekomen?
En geen nieuw schrijven?
Ja. ik weet niet hoe ik iets aan moet passen. Hoe schrijf je een nieuw bericht?
Prima, dat je even hebt gevraagd.
Plaatsen en veranderen van bericht.
Verandering heb ik uitgevoerd.
Plaatsen en veranderen van bericht.
Verandering heb ik uitgevoerd.
-
ChaimNimsky
- Superposter