Herhaald protest tegen moderatie in lopend topic ipv. Feedback

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

Gesloten
Oliebol

Herhaald protest tegen moderatie in lopend topic ipv. Feedback

Bericht door Oliebol »

Maria schreef: 04 jan 2022 13:46
Oliebol schreef: 04 jan 2022 12:13
Maria schreef: 04 jan 2022 00:30 Georgie komt hier met een enorme uithaal naar gelovigen in het algemeen en vol retoriek.
En misschien heeft hij het over iets wat voor jou en vele anderen een uitzondering is, maar niet voor hem blijkbaar.
.
Hoe jij hier op zijn persoon reageert is onder de gordel en wel degelijk een persoonlijke aanval vanwege het retorische in je vraag.
Ik ga daar niet in mee. Een absolute stelling maken over de innerlijke gevoelens van alle orthodoxen religieuze met één grote kam is onzin. Letterlijk. Ik vind dat ik dan prima mag vragen of hij wellicht eigen ervaringen projecteert. Ik protesteer tegen je bizarre conclusie dat mijn oprechte vraag een retorische zou zijn. Wil je dat alsjeblieft weghalen? Je zegt eigenlijk gewoon dat ik lieg, wat niet het geval is. Eigenlijk ben jij degene die een persoonlijke aanval maakt, want je trekt doelbewust mijn bedoeling in twijfel, ondanks de expliciete verduidelijking die ik erbij zet?
.
Ook voor jou gelden de forumregels, net als voor alle anderen. T12 Protest tegen moderatie in Feedback.
Al eerder heb ik als moderator een wenk gegeven over de manier van discussiëren, die hier niet is gewenst.
Nu volgt een officiële modreactie, mede door het negeren van eerdere moderaties. Maria
Ik laat mij niet door iemand hier bettichten van liegen. Ik geef expliciet aan een vraag te stellen en geen aanval te plegen (omdat ik me realiseer dat t gevoelig kan liggen en daarom door de persoon zelf, dus niet een derde zoals jij, zo opgevat zou kunnen worden) en jij gaat daar dwars overheen en beweert dat ik een aanval doe door een retorische vraag te stellen. Triest. Dus doei.
Maria
Moderator

Re: Dawkins - geloofsschaal van 1 tot 7

Bericht door Maria »

Oliebol schreef: 04 jan 2022 15:15
Ook voor jou gelden de forumregels, net als voor alle anderen. T12 Protest tegen moderatie in Feedback.
Al eerder heb ik als moderator een wenk gegeven over de manier van discussiëren, die hier niet is gewenst.
Nu volgt een officiële modreactie, mede door het negeren van eerdere moderaties. Maria
Ik laat mij niet .................
enz.
Herhaald protest tegen de moderatie verwijderd. Verder in het Feedback forum. De volgende keer volgt een waarschuwing.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Gesloten