Kunnen jullie duidelijk zijn naar wie de onderstaande moderatie kader gericht is ?
viewtopic.php?t=20164&start=1140#p662705
Vermits de link wordt gelegd met complottheorieën zoals "vaccins als bewuste depopulatie", komt het over alsof deze naar mij wordt gericht? Toch bevat de uitleg niet wat ik stelde. Dus het is dan toch niet naar mij gericht?
Of dienen we ervan uit te gaan dat deze laatse bewering in het moderatie kader per definitie gelijk is aan "de zionisten hebben bewust 7 oktober laten doorgaan om een genocide te plegen", zonder dat dit expliciet het moderatie kader gesteld wordt?
En moet ik dan de conclusie maken dat de moderatie verwittiging dan toch naar mij gericht is? En ik dus bijgevolg verplicht ben om me van enige commentaar en mening te onthouden? Het is me immers niet duidelijk naar wie juist het moderatie kader gericht is, aangezien er geen namen worden geciteerd.
En dus anderen zoals dikkemick nu hier wel op verder kunnen reageren en een mening hebben desondanks het moderatie kader?
Is deze mod warning naar mij gericht?
Moderator: Moderators
Is deze mod warning naar mij gericht?
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Is deze mod warning naar mij gericht?
Het is geen modwarning maar slechts een modinfo.
Het was wel waar dat de Israelische inlichtingdiensten wisten dat er dergelijke plannen waren.
Maar er is geen bewijs dat de regering Netanyahu het bewust heeft laten gebeuren om 20 x zo hard terug te kunnen slaan.
Het is gewoon informatie.
De eerst twee zinnen waren met name aan jou en aan HierEnNU gericht.
De derde zin was (ook) voor Tiberius Claudius en Gerard R. bedoelt.
Iedereen mag er een mening over hebben, zolang men maar weet wat er officiëel over is verklaard.
Niemand is echter verplicht die verklaring ook te geloven.
Is het nu duidelijk?
Het was wel waar dat de Israelische inlichtingdiensten wisten dat er dergelijke plannen waren.
Maar er is geen bewijs dat de regering Netanyahu het bewust heeft laten gebeuren om 20 x zo hard terug te kunnen slaan.
Het is gewoon informatie.
De eerst twee zinnen waren met name aan jou en aan HierEnNU gericht.
De derde zin was (ook) voor Tiberius Claudius en Gerard R. bedoelt.
Iedereen mag er een mening over hebben, zolang men maar weet wat er officiëel over is verklaard.
Niemand is echter verplicht die verklaring ook te geloven.
Is het nu duidelijk?
Ik wens u alle goeds