Nederland ligt niet in het Midden Oosten

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Nederland ligt niet in het Midden Oosten

Bericht door Maria »

dikkemick schreef: 21 dec 2025 14:26 Maria

1. Verdenk je nu a-la-Trump dat de grotere persbureaus corrupt zijn of continu misleid worden?

2. Zie je zelf niet dat IDF wel heel makkelijk Hamas-verdenking uitspreekt? Een legitieme manier om zo o.a kinderen af te schieten.
3. Hoe kan het superieure geavanceerde militair uitstekend uitgeruste IDF zich bedreigd voelen door stenen gooiende Palestijnen?
4. Hoe WEET IDF dat Palestijnen Hamas adept zijn? Dragen ze een pet met Make Hamas Great Again?
1 Nee, maar ik wil die mogelijkheid alleen niet uitsluiten. Valt bedreiging en angst voor represailles hier ook onder?
2 Dat kan idd. zo lijken, als je dit klakkeloos zo wil ventileren zonder details te kennen van de eventuele schermutselingen.
Je lijkt hiermee te suggereren, dat dit een doelstelling zou kunnen zijn van soldaten van het IDF.
Dat is niet wat ik zie.
3 Juist omdat zij superieur zijn, kunnen zij door hun optreden en gericht schieten misschien een massa dreigende bevolking onder controle denken te kunnen houden.
Dat daar ook daadwerkelijk doden bij kunnen vallen kan dan idd. onder collateraal damage geschaard worden. Iig. te verwachten, ook door opstandelingen.
4 Lijkt me niet zo lastig opstandigen te herkennen.
Door gedrag wat de IDF soldaten zien en wat ze ook zien escaleren.

Maar jij en ik kunnen dat niet weten en ook niet over oordelen, als daar niets over wordt geschreven.
Met een beetje gezond gestand kun je dat echter wel verwachten in een situatie waarin de Gazanen niets hebben te verliezen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door lost and not found yet! »

Dikkemick schreef:
De baby wilde waarschijnlijk een aanslag over de gele lijn plegen!
In dat geval was het geen Collateral Damage!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Ludieke (morbide ook) actie in eigen land.

Politie Utrecht neemt auto met kogelgaten in, blijkt Gaza-kunstwerk te zijn https://share.google/zUo2B2tXaDoFPl40S

Het project is bedacht door de 30-jarige Cemal en zijn neef, schrijft RTV Utrecht. Ze trekken door het land met de met kogels doorzeefde auto, een replica van het voertuig waarin het Palestijnse meisje Hind Rajab (6) werd gedood. Zij werd vorig jaar bij een vlucht uit Gaza-Stad met familieleden gedood door tientallen kogels van hoogstwaarschijnlijk een Israëlische tank. Haar lot kreeg internationaal veel aandacht, mede doordat haar laatste telefoongesprek met de hulpdiensten waarin ze om hulp smeekt, werd gepubliceerd.

Wat ben Ik blij dat het de meest humane kogels waren destijds.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

dikkemick schreef: 22 dec 2025 08:21 Wat ben Ik blij dat het de meest humane kogels waren destijds.
Waar slaat deze reactie op?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Maria schreef: 22 dec 2025 09:32
dikkemick schreef: 22 dec 2025 08:21 Wat ben Ik blij dat het de meest humane kogels waren destijds.
Dat weet je! IDF wordt hier door een aantal als meest humane leger getypeerd. Ik trek dat door naar de kogels waarmee een 6 jarig meisje DOORZEEFD is.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 22 dec 2025 08:21 Ludieke (morbide ook) actie in eigen land.

Politie Utrecht neemt auto met kogelgaten in, blijkt Gaza-kunstwerk te zijn https://share.google/zUo2B2tXaDoFPl40S

Het project is bedacht door de 30-jarige Cemal en zijn neef, schrijft RTV Utrecht. Ze trekken door het land met de met kogels doorzeefde auto, een replica van het voertuig waarin het Palestijnse meisje Hind Rajab (6) werd gedood. Zij werd vorig jaar bij een vlucht uit Gaza-Stad met familieleden gedood door tientallen kogels van hoogstwaarschijnlijk een Israëlische tank. Haar lot kreeg internationaal veel aandacht, mede doordat haar laatste telefoongesprek met de hulpdiensten waarin ze om hulp smeekt, werd gepubliceerd.

Wat ben Ik blij dat het de meest humane kogels waren destijds.
Dat verhaal van de politie geloof ik niet zo, de ware rede laat zich raden.

Ja het IDF pleegt de genocide nu eenmaal met humane wapentuig. Afbeelding
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

dikkemick schreef: 22 dec 2025 09:55
Dat weet je! IDF wordt hier door een aantal als meest humane leger getypeerd. Ik trek dat door naar de kogels waarmee een 6 jarig meisje DOORZEEFD is.
Dat is dus waar jij blij mee bent?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Maria schreef: 22 dec 2025 10:36
Maria, ik begrijp je niet. Je bent intelligent genoeg om mijn morbide cynisme in deze te ontwaren. Hier blijven mensen IDF humaan noemen en ik ageer daar fel tegen. Als je zelf pro IDF bent, zeg het. Dan kunnen we erover van gedachten wisselen
Einstein/Mick
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

dikkemick schreef: 22 dec 2025 11:23
Maria schreef: 22 dec 2025 10:36

Maria, ik begrijp je niet. Je bent intelligent genoeg om mijn morbide cynisme in deze te ontwaren. Hier blijven mensen IDF humaan noemen en ik ageer daar fel tegen. Als je zelf pro IDF bent, zeg het. Dan kunnen we erover van gedachten wisselen
Ik lees van jou bijna uitsluitend nog morbide cynische commentaren naast kopieën van nieuwsberichten, meestal zonder linken naar de artikelen voor de achtergrond info en context

Je bent intelligent genoeg om te kunnen weten, dat dit alleen nog gaat irriteren naar degene waar het voor is bedoeld, waardoor je zelf hun aandacht blokkeert en je niet meer (goed) wordt gelezen.
Wat ook zijn weerslag heeft op andere posts van jou.

Zeker zoals nu in een oneliner, waarin je alleen schrijft blij te zijn met die humane kogels.
Want dat is wat er staat. En dat is wat er gelezen wordt.
Hoe we dat moeten zien weten oudgedienden al lang.

Steeds weer alleen eindeloos herhalen van dit soort sarcastische uitspraken als reactie op een paar uitspraken, die ooit in de afgelopen jaren zijn gedaan en beargumenteerd door één bepaalde persoon, zijn geen toegift voor de discussie.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Maria
Was je maar zo fanatiek in je reacties naar de andere (pro- Israël ) kant toe. Je schittert er door afwezigheid.

Ik vroeg je. Ben je ook zo pro IDF? Dan kunnen we het daar inhoudelijk over hebben.
Einstein/Mick
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

dikkemick schreef: 22 dec 2025 12:49 Maria
Was je maar zo fanatiek in je reacties naar de andere (pro- Israël ) kant toe.
Ik vroeg je. Ben je ook zo pro IDF? Dan kunnen we het daar inhoudelijk over hebben.
Met een beetje begrijpend lezen kun je dat na ruim twee jaar wel weten.
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 22 dec 2025 10:26 Dat verhaal van de politie geloof ik niet zo, de ware rede laat zich raden.
Wel, wat is de echte reden dan?

Is de politie stiekem pro Israël?

Even out of the box ...
Misschien is de Nederlandse politie niet bezig met een obsessie over Israël maar met de veiligheid?
Het lijkt mij dan niet bijzonder vreemd dat de politie een met kogels doorzeefde auto in beslag neemt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Was je maar zo fanatiek in je reacties naar de andere (pro- Israël ) kant toe. Je schittert er door afwezigheid.
Heb je nou echt niet door dat Maria je niet aanspreekt op je standpunt maar op je stijl?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

gerard_m schreef: 22 dec 2025 13:23
Heb je nou echt niet door dat Maria je niet aanspreekt op je standpunt maar op je stijl?
En wat verklaart mijn stijl? Heb ik ook eerder uitgelegd. Dat het van de zotte is dat Israël nu na 2 jaar genocidaal geweld nog steeds krediet heeft.
Einstein/Mick
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

gerard_m schreef: 22 dec 2025 13:23
dikkemick schreef: 22 dec 2025 12:49 Heb je nou echt niet door dat Maria je niet aanspreekt op je standpunt maar op je stijl?
En wat verklaart mijn stijl? Heb ik ook eerder uitgelegd. Dat het van de zotte is dat Israël nu na 2 jaar genocidaal geweld nog steeds krediet heeft.
En zo kun je de reden van jouw manier van schrijven weer makkelijk buiten jezelf leggen . En daarmee alle kritiek negeren.
Quotes zijn verkeerd gegaan.
Bonjour
Laatst gewijzigd door gerard_m op 22 dec 2025 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten