Wat een mooie foto's.
Moderator: Moderators
Wat een mooie foto's.
http://www.saloua.nl/vrouwen/viewtopic.php?t=1866
Nou ja, dat zeggen ze daar op het forum.
Ik hou er zelf niet zo van, biddende mensen die hun verstand op 0 zetten en dagelijks hun vreemde rituelen uitvoeren.
En als ze een dagje overslaan krijgen ze ernstige schuldgevoelens en andere vreemde ontwenningsverschijnselen.
Lees na het bekijken van de foto's ook de commentaren van de moslima's.
Eng!
Nou ja, dat zeggen ze daar op het forum.
Ik hou er zelf niet zo van, biddende mensen die hun verstand op 0 zetten en dagelijks hun vreemde rituelen uitvoeren.
En als ze een dagje overslaan krijgen ze ernstige schuldgevoelens en andere vreemde ontwenningsverschijnselen.
Lees na het bekijken van de foto's ook de commentaren van de moslima's.
Eng!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
http://www.theage.com.au/ftimages/2003/ ... 79144.html
http://www.i-20.com/artist.php?artist_id=19
Dit zijn dan weer andere series mooie foto's.
http://www.i-20.com/artist.php?artist_id=19
Dit zijn dan weer andere series mooie foto's.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Zeker eng. Het geeft weer de zwaar geindoctrineerde geest weer die niet meer in staat is helder te denken. Ik heb bij dit soort foto's totaal geen gevoel van Wow, wat mooi zoals daar een reactie. Ik krijg er vergaande gevoelens van afschuw over, omdat ik na dat devote bidden een mes tussen mijn ribben vermoed, omdat ik een ongelovige hond ben die vooral de dood verdient.
Met Spencer Tunick heb ik echter geen enkele moeite.
Met Spencer Tunick heb ik echter geen enkele moeite.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Ondanks de bron denk ik toch dat niemand van dit soort foto's erg vrolijk wordt.

Zo kent iedere cultuur eigen waarden en normen om mensen om te vormen tot wereldburgers die aan de opbouw van leefgemeenschappen hun eigen bijdrage leveren.

Bij het zien van de voortgebrachte vruchten ontstaan er toch wat vragen over de stam waarop dergelijke vruchtenvoortbrengende takken zijn geënt.

Zo kent iedere cultuur eigen waarden en normen om mensen om te vormen tot wereldburgers die aan de opbouw van leefgemeenschappen hun eigen bijdrage leveren.

Bij het zien van de voortgebrachte vruchten ontstaan er toch wat vragen over de stam waarop dergelijke vruchtenvoortbrengende takken zijn geënt.
equilibrist
Voor de minder gezouten mening...
- Marcus Scaurus
- Forum fan
niet mee eens
het is hun wanhoop vanwege de etnische zuivering door de joden in 1948 die nog steeds niet herroepen is
maar sympathie met de palestijnen heb ik toch niet, juist vanwege dit soort strijdmethoden
ik heb meer bewondering voor de tibetanen en voor etty hillesum
het is hun wanhoop vanwege de etnische zuivering door de joden in 1948 die nog steeds niet herroepen is
maar sympathie met de palestijnen heb ik toch niet, juist vanwege dit soort strijdmethoden
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
Goh, is de etnische zuivering (die ongeveer even groot was) uit 1948 in de Arabische wereld al herroepen?mustafa schreef:niet mee eens
http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_exo ... Arab_lands
http://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_Exodus
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Hoe liefdevol werden de Palestijnse broeders, die vluchten voor het joodse (geweld), wel niet ontvangen door de omringende Arabische landen? In de ruim opgezette kampen.
Hoe dankbaar reageerden ze op dat asielbeleid in Libanon en brachten ze welvaart door een oorlog tegen Israël te beginnen?
En wat een vooruitgang hebben ze bereikt in hun pas zelfstandig gebied, waar de door de Israëlisch gebouwde kassen met de grond gelijk werden gemaakt in plaats van ze te gebruiken.
Hoe dankbaar reageerden ze op dat asielbeleid in Libanon en brachten ze welvaart door een oorlog tegen Israël te beginnen?
En wat een vooruitgang hebben ze bereikt in hun pas zelfstandig gebied, waar de door de Israëlisch gebouwde kassen met de grond gelijk werden gemaakt in plaats van ze te gebruiken.
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en je zult alleen slechte en inhumane dingen vinden, zoals dat hij heeft voorgeschreven in het geloof dat hij predikte, en omdat met het zwaard te verspreiden".
Niet alle Palestijnen zijn terroristen.Marcus Scaurus schreef: Bij het zien van zo'n foto en het vernemen van het nieuws over de moordaansalg op drie kinderen verdwijnt mij laatste beetje respect voor de Palestijnen. Het zijn geesteszieke honden, die vuile terroristen.
Vriendelijke groet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
De kunst van het denken is generalisaties alleen toe te passen wanneer deze ook werkelijk toegepast kunnen worden, je zal nu dus een bewijs moeten produceren dat iedere Palestijn een terrorist is en een vuile hond, veel succes!Marcus schreef:Bij het zien van zo'n foto en het vernemen van het nieuws over de moordaansalg op drie kinderen verdwijnt mij laatste beetje respect voor de Palestijnen. Het zijn geesteszieke honden, die vuile terroristen.
Degenen die moedwillig aanslagen op burgerdoelen plegen in min ogen wel ja. Niet elke Palestijn bedient zich van dergelijke methoden. Wat ik echter niet begrijp is dat het volk alle oorlogsinspanningen niet gewoon richt op ontwikkeling van het land dat zij bewonen. En dat dan al zeker dertig jaar niet. Heeft 'het Palestijnse volk' (een clubje arabieren woonahtig in Jordanië en Gaza al iets zelf opgebouwd afgezien van het eigen leger en de eigen veiligheidsdienst die ook nog met westers geld betaald worden?Marcus Scaurus schreef:Bij het zien van zo'n foto en het vernemen van het nieuws over de moordaansalg op drie kinderen verdwijnt mij laatste beetje respect voor de Palestijnen. Het zijn geesteszieke honden, die vuile terroristen.sjun schreef:![]()
equilibrist
Ik zie niet wat er 'eng' is aan de foto's die cluny geplaatst heeft. Het zijn gewoon mensen die hun gebed doen, overal waar ze zich maar bevinden. De reacties van de meiden waren allemaal hetzelfde. Allemaal in de trant van, wauw wat knap dat mensen dat kunnen zomaar in het openbaar durven bidden. Ik snap niet waar je haren van overeind gaan staan
De foto's die sjun geplaatst heeft, die zijn eng
Omdat ze knielen is het eng ofzo? Het zijn gewoon biddende mensen die zich onderwerpen aan God door voor hem te buigen tijdens het gebed

De foto's die sjun geplaatst heeft, die zijn eng

Omdat ze knielen is het eng ofzo? Het zijn gewoon biddende mensen die zich onderwerpen aan God door voor hem te buigen tijdens het gebed

Free will is a b*tch