(game)Tekenaar gezocht

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Raven
Bevlogen
Contacteer:

(game)Tekenaar gezocht

Bericht door Raven »

Jullie kennem mij als heks , maar ik ben ook een "Lone Wolf" hobby programmeur van games (PC)

en ik zoek iemand die het leuk vind om in zijn vrije tijd sprites en andere graphics te tekenen.
De spellen die ik ontwikkel zijn Open Source en gratis.. meer dan een eervolle vermelding op de credits pagina zit er dus niet in. Je moet het ( net als ik ) voor de lol doen...

screenshots van mijn huidige project:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Cabbage
Forum fan

Bericht door Cabbage »

Mooie screenies:)

Helaas kan ik niet goed tekenen
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

Is dit een soort battlestar gallactica 2D space game of zoiets? zit er leuk uit :o
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Ja .. momenteel als shooter maar een strategy game zit ook in de planning

:D

hier is een demo .. nog niet veel maar dan krijg je een idee
http://members.home.nl/ejm.martens/Demo.zip

As above, so below
Sebastiaan
Bevlogen

Waarin programeer je dit? Kun je iets meer vertellen over je project? :P
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Taal: C++ (MinGW CodeBlocks/Dev-C++)
Libs: Allegro, Open layer

Shooter met strategie elementen erin..
Volgt de oude battlestar galactica serie (1980 skipped) en ik ga vanaf dat punt eventueel verder

Nog nodig:
Een tekenaar
Iemand die cutscene's kan maken (intro enz)
en eventueel een C++ programmeur ( het is een Open Source project dus iedereen kan en bijdrage leveren )

As above, so below
Sebastiaan
Bevlogen

Battlestar gallactica vind ik wel een van de bettere science fiction series die ralatief redelijk realistisch is voor en sciense fiction serie. Er is geen geluid in de ruimte, hun zwaarte wapens zijn kernwapens en ze hebben geen jedi powers, schielding of teleportatie of andere fantasie technologien. :roll:
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 16 apr 2007 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Sebastiaan schreef:Battlestar gallactica vind ik wel een van de bettere science fiction series die ralatief redelijk realistisch is voor en sciense fiction serie.
Nou?
Als je zo'n Viper ziet vertrekken met een cm speling tussen de cockpitkap (hoe heet zo'n ding?) krijg je het aardig benauwd in de ruimte denk ik. :)
Ik heb het over BG Classic.
Laatst heb ik weer wat afleveringen bekeken, met nostalgische gevoelens, jeugdsentiment, geweldig.
Als je heel kritisch kijkt is het Amerikaanse moralistische bullshit, een soort Love Boat maar dan met cpt Adama.
Sebastiaan
Bevlogen

Science fitien is vergelijkbaar met religie, ge moet gedeeltelijk je gezonde verstand uitschakelen om het te waarderen. Gelukkig weet elke science fiction fan het onderscheid te maken tussen de echte wereld en hun fantasie wereld, iets wat reliegieze mensen veel moeite mee hebben. :twisted:

Fantaseren is leuk, maar dat moet het blijven, een fantasie, en niet een levens doel of invulling.
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Sience fiction KAN ook een "self fullfilling prophecy" zijn ...
lees 20.000 mijlen onder zee eens ;)

As above, so below
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ja hoor ja, moet ik even de onmogelijkheden aan 20.000 mijlen onder zee noemen? Ondermeer de voorstuweing, energieopwekking etc. zoals gesuggereerd zijn a priori onmogelijk.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Sararje schreef:Ja hoor ja, moet ik even de onmogelijkheden aan 20.000 mijlen onder zee noemen? Ondermeer de voorstuweing, energieopwekking etc. zoals gesuggereerd zijn a priori onmogelijk.
ow dus kernenergie bestaat niet ?

As above, so below
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ik moet me heel erg vergissen maar volgens mij werkte de Nautilus op electrische energie. De methode die gesuggereerd wordt, zou bij de minste geringste vonk het schip laten ontploffen wegens waterstofproductie.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Sararje schreef:Ik moet me heel erg vergissen maar volgens mij werkte de Nautilus op electrische energie. De methode die gesuggereerd wordt, zou bij de minste geringste vonk het schip laten ontploffen wegens waterstofproductie.
en dat doen de onderzeers tegenwoordig ook, dat de genoemde methode niet volmaakt is doet daar niks aan af..het is immers SF

heb je wel gelezen wat ik een paar posts terug zei ? : "self fullfilling prophecy"
Laatst gewijzigd door Raven op 18 apr 2007 13:40, 3 keer totaal gewijzigd.

As above, so below
Antiscience
Banned

Bericht door Antiscience »

Raven schreef:
Nog nodig:

Een tekenaar
Iemand die cutscene's kan maken (intro enz)
en eventueel een C++ programmeur ( het is een Open Source project dus iedereen kan en bijdrage leveren )
Misschien iets voor medeforumschrijver FW ?
Hij lijkt mij een getalenteerd tekenaar.

Ook al is hij niet psychotisch begaafd. :lol:
Laatst gewijzigd door Antiscience op 18 apr 2007 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie