Gereformeerd gezind forum
Moderator: Moderators
- windsurfer
- Diehard
Gereformeerd gezind forum
Stuitte bij een zoektocht naar een uitvoering van de Mattheus Passie op dit 'gereformeerd gezind' forum. Ik kende het niet, het is me wel duidelijk dat dit conservatieve christenen zijn. Voor de geinteresseerden leuk om er eens wat te lezen.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Verodrie, tis al 11 minuutjkes zondag en ik mag er niet in 
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
He inderdaad zeg, daar kunnen forums zoals dat van Henoch nog een voorbeeld aan nemen. Geen geinternet op zondag! Als je het doet, moet je het goed doen tenslotte 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Socratoteles
- Diehard
Dan maar een goed boekje lezen, he Fenomeen? :P
Laatst gewijzigd door Socratoteles op 02 dec 2007 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
dan krijg je over 23 uur een herkansing..Sararje schreef:Verodrie, tis al 11 minuutjkes zondag en ik mag er niet in
wel eerst je zonden opbiechten he?
oowh nee, dat doen de gereformeerd gezinden niet...
2X braafjes naar de kerk gaan dan, en dan morgen weer als reine nieuwgeborene naar deze site toe surfen
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha