Wonderen van Alah op film die wél overtuigend zijn :D
Moderator: Moderators
Wonderen van Alah op film die wél overtuigend zijn :D
Dit is zo'n plat filmpje maar ik heb me echt kapot gelachen . Briljante spoof op de overbekende wonderfilmpjes met de naam. Nu ja briljant... Ach weet je kijk gewoon maar .
http://www.youtube.com/watch?v=bvzQHHeT ... re=related
ENJOY!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bvzQHHeT ... re=related
ENJOY!!!
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Nou het was een spoof op de wonderen van allah in de natuur. Heel flauw en onsmakelijk maar tevens hilarisch. Zo waren er drie denne-appels te zien die exact op een leuter leken entwee vergroeide meloenen die sterk deden denken aan een stel borsten.Think schreef:Doet YouTube nu ook al aan censuur?:evil:YouTube schreef:Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.
Jammer, ik schijn iets leuks gemist te hebben.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Arwin Rummel
- Banned
Hoe kan het verdwijen van een filpje wat de islam belachelijk maakt goed nieuws zijn?Arwin Rummel schreef:Link naar filmpje is verdwenen, ik veronderstel dat dat het goede nieuws van vandaag is.
-
Arwin Rummel
- Banned
Schat die vrouwenhatene, homovermoordende kutreligie rondom de kinderverkrachtende profeet mohammed en zijn door zijn woestijndemon geinspireerde haatboekje moet je belachelijk maken, juist omdat een deel van de moslims dat reden genoeg vind om rare dingen te gaan doen.Allah bestaat niet maar de islam bestaat wel hoor. Sommige stammen van deze plaag zijn virulenter dan andere, maar dat geld voor alle religies.Arwin Rummel schreef:Omdat iets belachelijk (proberen) maken, oorlog veroorzaakt...daar hou ik nie van.
Btw, DE Islam bestaat niet.
-
Arwin Rummel
- Banned
Och, wat ben jij een gezelligaard zeg. In de regels vond ik het volgende:
Deze regels gelden voor iedereen, ongeacht levensbeschouwing. Op dit forum heerst de vrijheid van meningsuiting. We stellen echter wel bepaalde eisen over de manier waarop deze meningsuiting geschiedt: we willen namelijk discussieren!
Racistische en discriminerende uitingen zijn verboden op dit forum.
Ondanks je 1600+ berichten ben je hier blijkbaar niet van op de hoogte.Wat bedoelen we met een vrije discussie? Waarom stellen we niet dat hier het alom bekende en populaire vrije woord heerst? Soms wordt met "het vrije woord" namelijk een discussie bedoeld, maar niet altijd. Want vaak wordt dit opgevat als "alles maar kunnen zeggen wat op uw hart ligt en wij hebben het maar te slikken". Natuurlijk zijn we voor het concept "alles kunnen zeggen wat op uw hart ligt". We willen dat echter wel in de vorm van een behoorlijke discussie. Freethinker is een discussie forum!
Een religie kun je niet discrimineren en een ras is het ook niet, en ook de overige regels die je aanhaald zijn niet echt van toepassing op mijn gedrag. Je bent zeker moslim dat je belediging van de islam ziet al Racisme/discriminatie? Laten we wel wezen de islam is gewoon een achterlijke religie en dat mag best eens gezegd worden. Zo lang ik moslims hun ideologie van gefrituurde hondestront maar niet aanreken is er imho niets aan de handArwin Rummel schreef:Racistische en discriminerende uitingen zijn verboden op dit forum.
-
Arwin Rummel
- Banned
Veel onderzoek kan je niet gedaan hebben, met uw soort postings. De Islam heeft namelijk een rijke verscheidenheid aan strekkingen, die jij hier over één kam scheert, dat is wel degelijk discriminatie, en anders gewoon haatzaaierij, en dat is zelfs strafbaar. En neen, ik ben geen Moslim, onlangs ben ik zelfs afgekeurd omdat ik te geweldadig was in mijn uitlatingen naar westers kapitalisme (idd heeft zelfs kapitalisme verschillende strekkingen). Maar goed, dat is een ander verhaal. Ik zal voor jou een tip van de sluier lichten, zoek op google of wat dan ook voor zoekmachine, op Soefisme. Dan zul je zien dat DE Islam waar jij over spreekt, alleen in jouw hoofd bestaat.
De islam, en ik heb me er inverdiept is 100% volkomen kut. Net als iedere andere religie trouwens. Kom aub niet met die belerende onzin. De jaren 90 zijn voorbij en kritiek op de islam/moslims mag weer.Arwin Rummel schreef:,Veel onderzoek kan je niet gedaan hebben, met uw soort postings. De Islam heeft namelijk een rijke verscheidenheid aan strekkingen, die jij hier over één kam scheert, dat is wel degelijk discriminatie
Dan discrimineer ik zeker ook volkswagen? dat vind ik namelijk allemaal irritant en lelijk patserbakken. Nee dummie: een religie kun je niet discrimineren,
Dhimmie gelulen anders gewoon haatzaaierij,
en dat is zelfs strafbaar.
Enkel in de echt achterlijke landen (die dan verrassens vaak een sterk isllamitische cultuur hebben, dat dan weer wel)
Geen moslim, maar wel antiwesterse sympathien (-----> Dhimmie?)En neen, ik ben geen Moslim, onlangs ben ik zelfs afgekeurd omdat ik te geweldadig was in mijn uitlatingen naar westers kapitalisme (idd heeft zelfs kapitalisme verschillende strekkingen).
Maar goed, dat is een ander verhaal. Ik zal voor jou een tip van de sluier lichten, zoek op google of wat dan ook voor zoekmachine, op Soefisme. Dan zul je zien dat DE Islam waar jij over spreekt, alleen in jouw hoofd bestaat.
Cheers