The genius of Charles Darwin.

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fish
Ontoombaar

The genius of Charles Darwin.

Bericht door Fish »

Deel twee en drie van Dawkins, The genius of Charles Darwin.

http://www.digitaljournal.com/article/259769
Fried Noodle

Bericht door Fried Noodle »

Leuk, Dawkins stem heeft wel iets meditatiefs :lol:

Ik snap alleen niet waarom hij deze titel kiest voor de sociale en ethische implicaties van evolutietheorie, terwijl Darwin daar angstvallig omheen navigeerde. De hoofdgedachte is die van Dawkins eigen werk. Het is alsof je een docu over relativiteitstheorie 'het genie van Newton' noemt.
Vin
Forum fan

Bericht door Vin »

Dawkins heeft de weg ingeslagen 'de strijd hard aan te gaan' met het christelijke fundamentalisme/creationisme
omdat de creationisten dat ook gedaan hebben. Hard tegen hard zeg maar. Een tactiek niet door iedereen
gewaardeerd, maar misschien wel de juiste. Dawkins was populariseerder van de wetenschap dus ik denk
dat hij wel weet waar hij mee bezig is.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Vin schreef:Dawkins heeft de weg ingeslagen 'de strijd hard aan te gaan' met het christelijke fundamentalisme/creationisme
omdat de creationisten dat ook gedaan hebben. Hard tegen hard zeg maar. Een tactiek niet door iedereen
gewaardeerd, maar misschien wel de juiste. Dawkins was populariseerder van de wetenschap dus ik denk
dat hij wel weet waar hij mee bezig is.
De aflevering God strikes back laat mij overduidelijk zien dat hij de juiste koers genomen heeft.
Born OK the first time
sjaakdaak
Forum fan

Bericht door sjaakdaak »

Helemaal off-topic, maar is het niet een beetje lollig dat de reclame op die site van de scientology-kerk is? :D
Het eten van sinaasappels kan zinloos leven onnodig verlengen.
Plaats reactie