De komende week worden de tafels gedekt en de sociale contacten aangehaald. En dan breekt er weer een nieuw jaar aan. Ik hoop dat er veel nieuwe freethinkers opstaan. En dat dit forum hier een belangrijke rol in mag vervullen.
Met een feestgroet,
P.Vroon.
Laatst gewijzigd door PietV. op 24 dec 2008 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Allen gezellige feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
Pas op met vuurwerk, eet niet te veel en kijk niet te diep in het glaasje, wees vooral voorzichtig op de weg waar met deze dagen meer beschonken mensen zullen rijden.
En of het komende jaar echt beter is als ik het jullie toewens geloof ik niet, maar evengoed wens ik jullie al het beste voor het komende jaar en alle jaren daarna.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
To say, in answer to any question, “some incomprehensible being
did some inconceivable thing in some unfathomable manner for unknowable purposes,” cannot be
considered any sort of rational answer.(Stefan Molyneux, Freedomain Radio)
Ook ik wens iedereen een fijn uiteinde.... En moge dit forum komend jaar minstens net zo veel leden erbij krijgen als dit jaar.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn