Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper
Uitgegeven: 15 januari 2009 12:40
Laatst gewijzigd: 15 januari 2009 13:47
AMSTERDAM - Een schoenenverkoper in Weert is woensdagochtend in zijn arm gebeten door een naakte man met een forel in zijn hand. Surveillerende stadswachten konden de man vasthouden totdat de politie hem inrekende.
Het moet een bizar beeld zijn geweest voor Robert van Dooren, verkoopmedewerker bij Bob's Adventure Store aan de Maaspoort in Weert.
Een 25-jarige inwoner van de Limburgse stad parkeerde zijn fiets tegen de gevel en kwam, slechts gekleed in een muts en een paar schoenen, de zaak binnen.
Rauwe forel
"Hij droeg geen gebruikelijke outfit, zeker niet voor de tijd van het jaar", was de logische constatering van Van Dooren, die met een klant bezig was. "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte. Ik vroeg hem nog of hij het niet koud had, maar dat was niet zo", zei de verkoper tegen dagblad De Limburger.
De schoenenverkoper lichtte twee surveillerende stadswachten in over het bezoek van de schaarsgeklede man. "Misschien kwam het door de uniformen, maar nu werd de man lastig en begon hij aan een rek in de winkel te trekken.''
''Samen met een stadswacht en mijn klant werkte ik hem op de grond. Met klimmerstouw om zijn nek kreeg ik hem in bedwang, maar hij heeft me wel tot bloedens toe in mijn onderarm gebeten. Zijn tanden staan er nog in."
De man bleek ontsnapt uit een psychiatrische inrichting. Met een spuitje wist een dokter de patiënt de kalmeren. De man ligt momenteel op de gesloten afdeling van een ziekenhuis, tegen hem is aangifte gedaan.
absurd nieuws
Moderator: Moderators
- windsurfer
- Diehard
absurd nieuws
Gelezen op Nu.nl, volgens mij is het toch echt geen komkommertijd!
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Golem heeft de val in de vuurpoel van de Doemberg toch overleefd ( hij is uit die poel "ontsnapt "Bovendien had hij een rauwe forel in zijn hand waar hij af en toe in hapte.

Spijtig dat de grote profeet Tolkien dat niet heeft voorspeld
"Ja ze willen weer liefje afpakken, ja dat willen ze lieveling "tegen hem is aangifte gedaan

Het Camée op de "lieveling "-ring ?een gestyleerde forel ?
De religieen van de Heilige komkommer en het "spaghettti monster"- met-vleesballetjes , zijn blasfemische bullshit ...Is het komkommer-tijd ?
Lees de werken van Tolkien en je zult de ware Heilige boeken leren kennen , al de anderen zogenaamde Heilige Schriften zijn slechts verdraaiingen ,afschrijfsels en
verzinsels ....
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
- windsurfer
- Diehard
Ja , hij was een tijdje geleden vermist ....Maar is nu terug gevondenHet bleek een psychiatrisch patiënt, die in een inrichting zat.
Waar zou hij die vis vandaan hebben gehaald ?
Eerst bij de visboer geweest in zijn nakkie ?
ja, niet verwonderlijk : er lopen waarschijnlijk nog een pak "vissers " rond die niet tijdig in een inrichting belanden ....."de werkelijkheid is absurder dan wat wij kunnen bedenken".

Misschien wel een vis die ten hemel zal opstijgen ? Vandaar het abuis ....
Ni dieu , Ni maitre
Psychiatrische patiënten, een zeer moeilijke doelgroep.
Een doelgroep waarmee men maar al te graag de draak mee steekt.
Jammer. Voor deze mensen is het maar al te belangrijk om met respect te mogen worden behandeld. Veelal, wanneer het even goed met hen gaat, zijn zij er zich zeer van bewust wat ze hebben. De acceptatie is een moeilijk iets. Ertegen vechten is nog zwaarder.
Een doelgroep waarmee men maar al te graag de draak mee steekt.
Jammer. Voor deze mensen is het maar al te belangrijk om met respect te mogen worden behandeld. Veelal, wanneer het even goed met hen gaat, zijn zij er zich zeer van bewust wat ze hebben. De acceptatie is een moeilijk iets. Ertegen vechten is nog zwaarder.
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
Waar komt toch die uitdrukking "/me slaps [name] with a trout" op discussiegroepen vandaan? Toch niet van de film Dogma?
(even zoeken: ach dat zal den wel Monty P zijn
"The Fish Slapping Dance"
http://www.youtube.com/watch?v=IhJQp-q1Y1s )
Amen! The Lord of the Rings is niet voor niets meer gelezen dan de Quran.Tsjok45 schreef:De religieen van de Heilige komkommer en het "spaghettti monster"- met-vleesballetjes , zijn blasfemische bullshit ...
Lees de werken van Tolkien en je zult de ware Heilige boeken leren kennen , al de anderen zogenaamde Heilige Schriften zijn slechts verdraaiingen ,afschrijfsels en
verzinsels ....
1. The Bible
2. Das Kapital
3. The Lord of the Rings
4. Qu'ran
Ik ken wel 'Je sloeg mij met de hond van de buren' van KamagurkaChris H schreef:Waar komt toch die uitdrukking "/me slaps [name] with a trout" op discussiegroepen vandaan? Toch niet van de film Dogma?
en voor wat betreft de vis

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Re: absurd nieuws
Dat zou ik niet doen met een rauwe forel maar eerder met een roze olifant. Dan zeg ik "ZIT" tegen dat beestje en is de schoenenverkoper geplet.Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper
Chris H schreef:Waar komt toch die uitdrukking "/me slaps [name] with a trout" op discussiegroepen vandaan? Toch niet van de film Dogma?
A large trout used for slapping people with in IRC channels. Used for humiliation.
http://www.urbandictionary.com/define.p ... ge%20trout
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Als je dit soort gekke nieuwsberichten leuk vindt, kijk dan regelmatig op http://www.waarmaarraar.nl - daar staan elke dag nieuwe gekke berichten.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick