Toppers

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

FonsV
Diehard

Toppers

Bericht door FonsV »

Och toch! En dan zul je 'Toppers' heten. :shock: :oops: :cry: :roll:
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

geen shine van kans :twisted:
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Samante

Bericht door Samante »

Wat een shinevertoning! Noorwegen vond ik geweldig leuk, die mag het gaan winnen. En Gordon kan zaterdag de hele dag demonstreren in Moskou.
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

Foei, ik denk ik vlucht naar freethinker, maar nee hoor zelfs HIER ontkom je er niet aan.....

\:D/
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Ik heb uiteraard niet gekeken en het was al wekenlang duidelijk dat ze volkomen kansloos waren. Sneue vertoning.

Volgende keer weer eens een echte artiest met een goed lied en niet een stel verwaande poseurs.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Sinds ABBA is er geen reet meer aan, dat Songfestival.
Een waardeloze opgefokte schijnvertoning.
Zelfs te vervelend om te persifleren.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

cluny schreef:Sinds ABBA is er geen reet meer aan, dat Songfestival.
Een waardeloze opgefokte schijnvertoning.
Zelfs te vervelend om te persifleren.
We sturen volgende keer een groep genationaliseerde "oostblokkers". We kleden ze aan in de klederdracht van het land in kwestie. Laten ze zwaaien met een vlag van dat land. En wacht maar af, de Esten, Letten, Serviers, Macedoniers, Albanezen, Russen etc. zorgen ervoor dat we moeiteloos naar de finale gaan. Er zijn ook mensen die zeggen dat Bearforce 1 ernaar toe moet. Levert ook een hoop voorkeurstemmen op.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Maverick
Banned

Bericht door Maverick »

Buiten Nederland kent niemand deze toppers. Dus dan worden het al snel floppers. Ben je in Nederland beroemd, dan blijf je het. Dat je in de tussentijd al 80 jaar ouder geworden bent maakt hier niets uit. Verder, de liedjes die hier gemaakt worden zijn gewoon niet goed.

Oost Europa stemt veel op elkaar - nou en. Een goed Nederlands liedje komt gerust wel verder dan de HF.

Heb overigens niet gekeken.
lehem

Bericht door lehem »

De enige groep die een keer op het songfestival is geweest die ik nog wel aardig vond is Terasbetoni, voor de rest is het niveau niet bijster hoog. Al zaten er gister wel een een paar aardige nummertjes tussen
Samante

Bericht door Samante »

Over Toppers gesproken....
Ik vind Noorwegen dus de grote favoriet.
http://www.youtube.com/watch?v=Hg-75lIrP7I
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

Persoonlijk mogen de Toppers van mij Stoppers worden.......

Not my cup of tea!
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Floppers, ook leuk.

Ze leden aan het Willeke Alberti-effect: bekend in eigen land, maar in het buitenland volstrekt onbekend. Dan moet je het van een goed lied en goede zangstemmen hebben, en die hebben zowel de Toppers als Willeke Alberti niet. Exit.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

lehem schreef:De enige groep die een keer op het songfestival is geweest die ik nog wel aardig vond is Terasbetoni, voor de rest is het niveau niet bijster hoog. Al zaten er gister wel een een paar aardige nummertjes tussen
:headbang:
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Yours
Ervaren pen

Toppers

Bericht door Yours »

Samante schreef:Over Toppers gesproken....
Ik vind Noorwegen dus de grote favoriet.
http://www.youtube.com/watch?v=Hg-75lIrP7I
Wat er vanavond verder ook nog ten gehore gebracht gaat worden: van dit lied spat de levenslust in elk geval aan alle kanten af.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Samante schreef: Ik vind Noorwegen dus de grote favoriet.
Werkelijk verschrikkelijk weer.
Dat belooft veel goeds voor de rest. ;)
Ik ga het bij vrienden kijken, zit alleen met het probleem dat ik al aan mijn alcohollimiet voor 2009 zit. (en half 2010)
Maar ja, om dit nou nuchter te bekijken?
Dat durf ik niet met al die oostbloknepstaten.

Eens kijken wat het theater vanavond gaat worden, het heeft inmiddels iets weg van zo'n kermis uit de 19e eeuw met de bebaarde dame, een stel dwergen en andere rariteiten.

Oh ja het ging over de Toppers, die heb ik een paar dagen geleden mogen aanschouwen en helaas ook mogen aanhoren, een minuut lang.
Zal ik er gewoon maar niks over zeggen. ;)
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Plaats reactie