Rereformed schreef:Welkom!
Een trucker? Dus een vrachtwagenbestuurder? Ik heb wat postings van je gelezen, allemaal glashelder en goed doordacht, maar daaruit zou ik nou nooit geraden hebben dat je trucker was.
Looks can be deceiving..
Ik lees wel eens wat..
Zit je op lange reizen op de autobanen logica te overdenken?

En wanneer je ergens bij een benzinestation je broodje eet of je schnitzel met patat en cola naar binnenwerkt, zit je met een dik boek wetenschapsleer ofzo aan een tafeltje?
Hahaha!! Nee, ik ben vooral een redelijk getraind forummer, en kan op bepaalde dingen al redelijk geconditioneerd antwoord geven. De beste schakers hoeven ook niet lang na te denken over hun volgende zet. (Waarmee ik niet wil impliceren dat ik goed ben, maar ik houd er wel van om er aan te werken.)
Wel denk ik vaak, wanneer ik rijd. Ik heb een aandoening die ADD heet.
Ik noem dat het "stille neefje" van ADHD.
Je bent dan van buiten niet druk, maar je hoofd is het dan wel.
En als ik dan toch met een drukke kop zit, kan ik die drukte maar beter aanwenden om mezelf een beetje te ontwikkelen, denk ik.
Kwaad kan het niet, al zal ik er waarschijnlijk nooit echt iets mee kunnen.
En 's avonds op de parkeerplaats voor vrachtauto's strek je je benen op zo'n houten bankje met afvalbak ernaast en nadat je je een paar keer hebt opgetrokken aan zo'n rek geniet je van Carl Popper ofzo?
Nee, ik kan niet tegen lange stoffige verhandelingen, tenzij ik ze zelf fabriceer.
Geen Immanuel Kant voor mij, vrees ik..
Ik merk het al..ik zit vol vooroordelen, vrachtwagenchauffeurs hebben zo'n wunderbaum in hun cabine, een buikje waarover ze een beetje bezorgd zijn en hopen op een leuke lifster...

Misschien kun je me wijzer maken...
Het buikje klopt. 8)