Jagang schreef:Kitty schreef:Kerktorens vervuilen de horizon blijkbaar niet in Zwitserland, minaretten kennelijk wel. En vooral het geluid dat eruit komt is nogal on-zwitsers. En waarom zou er geen onderscheid gemaakt mogen worden tussen bij de cultuur behorende bouwwerken en niet bij de cultuur behorende bouwwerken? Discriminatie is niet anders dan het maken van onderscheid tussen wat wel en niet gewenst is. Waarom zou dat in dit geval niet toegestaan zijn?
Vind je zelf ook niet dat deze argumenten stuk voor stuk wel érg arbitrair zijn?
Ja, tante Kitty, ik begin me nou ook langzaam zorgen te maken rond het 'verdedigbaarheidsgehalte'.
Topic is lekker onbelangrijk maar uitstekende materie om je druk over te maken, leuk voor de zondagavond.
Volgens mij is tante Kitty op dreef, da's mooi want dat is een teken dat ze goed in d'r vel zit.
Nu is het minder erg dan een tijdje geleden waar een topic per uur erger werd en eindigde, voor mij dan want toen ik het niet meer aan, bij strafkampen.
Tussendoor heeft ze nog geprobeerd een klimaat site er stiekem door te drukken als zijnde neutraal wat gelukt zou zijn ware het niet dat ze om bevestiging vroeg, toen ging het mis.
Als die site niet rechts is, is Indymedia niet links...