Zwavelzuur.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Zwavelzuur.

Bericht door Cluny »

Iran.
Wat voor mening hoort hierbij?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
a.r.

Re: Zwavelzuur.

Bericht door a.r. »

TRIEST!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

a.r. schreef:TRIEST!
Ja, het is inderdaad triest dat er jaarlijks duizenden vrouwen door mannen gruwelijk verminkt worden door aanvallen met bijtende of brandende vloeistoffen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
siger

Bericht door siger »

Interessant. Het geeft je twéé gevoelens: (1) net goed; (2) goed fout.

Consequent aan wat ik elders heb beweerd, zegt de wraakaktie (hoe aantrekkelijk de gedachte ook is) feitelijk dat je onder bepaalde omstandigheden iemands ogen mag uitbranden met zwavelzuur. Opgewonden mensen zullen dan die "bepaalde omstandigheden" makkelijk zelf zoeken en vinden. De dader moet net een zware straf krijgen die het signaal naar de samenleving in het breed geeft: "slaap op je twee oren, hier worden geen ogen uitgebrand".
The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Cluny schreef:Iran.
Feminisme op z'n islamitisch?
Shut up Murdock, crazy fool!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

The Black Mathematician schreef:
Het heeft niets met feminisme te maken.
a.r.

Bericht door a.r. »

Cluny schreef:
a.r. schreef:TRIEST!
Ja, het is inderdaad triest dat er jaarlijks duizenden vrouwen door mannen gruwelijk verminkt worden door aanvallen met bijtende of brandende vloeistoffen.
Dát IS dieptriest, het is evenwel net ZO dieptriest én primitief om dan hetzelfde terug te MOGEN doen.....dát de dame in kwestie gevoelens heeft hetzelfde terug te WILLEN doen , dáár kan ik mij nog IETS bij voorstellen, maar dát dit toegestaan wordt maakt me misselijk!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician »

Cluny schreef:
The Black Mathematician schreef:
Het heeft niets met feminisme te maken.
Ach ja, een vrouw die met succes voor haar rechten weet te vechten, dan komt nogal snel de term "feminisme" in me op.

Als je mijn mening erover wilt weten: ik vind de hele gang van zaken maar lomp. Ten eerste wat haar overkomt, dat voorop, maar ik heb ook niet zoveel met dat oog-om-oog principe. Zet liever zo'n dader levenslang in de cel. Ondertussen komt bij mij ook het gevoel op dat geen straf voor deze dader helemaal onrechtvaardig zou zijn geweest, maar ik vind het wel tekenend voor die samenleving dat dit de straf wordt.
Shut up Murdock, crazy fool!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Hier nog een eerder bericht over Iran:

Iran Nazi website allowed to re-open

Citaat:
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has many times denied the Nazis' extermination of millions of Jews during World War II.
Wanneer zal Iran eindelijk bevrijd gaan worden van deze "Heim ins Reich"-idioten?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Ik vraag mij af wat de spaanse justitie hiermee kan als ze terug komt?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

vegan-revolution schreef: Wanneer zal Iran eindelijk bevrijd gaan worden van deze "Heim ins Reich"-idioten?
Misschien moeten we dan ook even naar de neo-nazi's in Europa kijken en de talloze nazi's in de Verenigde Staten. Ze zitten overal. Een van de bewegingen in de verenigde staten.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

PietV. schreef:
vegan-revolution schreef: Wanneer zal Iran eindelijk bevrijd gaan worden van deze "Heim ins Reich"-idioten?
Misschien moeten we dan ook even naar de neo-nazi's in Europa kijken en de talloze nazi's in de Verenigde Staten. Ze zitten overal. Een van de bewegingen in de verenigde staten.
Is daar ook ergens een staatshoofd die hun taal spreekt, met holocaust-ontkenning e.d. ?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Werd zij ook verdoofd wanneer de man dat bij haar deed?

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Plaats reactie