Moderator: Moderators
vegan-revolution schreef:In navolging van een vorig topic, [url=http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =23&t=4284]
woon jij in de usa dan?doctorwho schreef:Volgende week vrijdag dus. En is dat dan direct na middernacht of aan et einde van de dag? Het is zo een beetje lastig plannen in mijn agenda en moet ik de dag daarvoor nu nog tanken of niet?
Ik tank meestal in nederlandGetBigFast schreef:woon jij in de usa dan?doctorwho schreef:Volgende week vrijdag dus. En is dat dan direct na middernacht of aan het einde van de dag? Het is zo een beetje lastig plannen in mijn agenda en moet ik de dag daarvoor nu nog tanken of niet?
Als er maar genoeg van die idioten zijn zal er ooit wel een zijn die het bij het goede eind heeft, kwestie van statistiek.Cactus schreef:Dit soort vreemde doemdenkers zijn van alle tijden. Er zit gewoon een kortsluiting in hun bovenkamer en die veroorzaakt waandenkbeelden en fantasiën. Gewoon negeren die idioten.
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik haar dit hoor zingen.Cactus schreef:We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again
Some sunny day