bonifacius schreef: ↑28 apr 2023 19:41
Nee, nee, zo is het niet gegaan.
Ik heb hier niks, nada gesparteld de voorbije twee maanden. Ik zag jou op de tribune je kapot te lachen over zoveel clowneskheid op dit forum.
Dat bracht mij aan het lachen en reageren op jou.
Je lult lekker maar weinig wol. Ik heb het over je tot nu toe weinig succesvolle pogingen zaken uit te leggen Bonifacius maar als het jou hartje goed doet mag je best een bypass maken naar mijn lachen op de tribune en jou herkenning daar in.
Mensen die zich identificeren met hun verstand doen vroeg of laat altijd moeilijk. Die zijn er buiten dit forum net zoveel. Ik maak ze beroepshalve trouwens zowat elk weekend mee, de helft van hen dronken. Zie maar onderstaande...
Een dj is de held van elke avond. Of zo zien de vele dansende mensen hem toch. 'Jij hebt toch geluk met zo'n beroep', zeggen ze dan. Maar wat ze niet zien, is dat veel van die plaatjesdraaiers een hele avond geconfronteerd worden met lastige opmerkingen.
Oh, dus je bent tijdens het plaatjes draaien tgt aan het pogen de dronken mens bewust te maken in welke duisternis ze zich nog bevinden? Omgaan met dronken lieden bij de draaitafel is toch van iets ander kaliber dan omgaan met de medeforummers, het vraagt andere kwaliteiten, kwaliteiten die jij, en dat bedoel ik niet lullig, voor zover ik dat nu kan zien, nog niet onder de knie hebt, mensen op je foeslijst, mensen die je liever zien gaan dan komen, tja. Ik zeg maar zo:” het zal wel ergens goed voor zijn”.
Vroeg of laat veeg je dat teken misschien wel uit je ogen.
Ik ben ervaringsdeskundige in het kijken van monsters hun bek.
Ik ken de stinkende adem van de menselijke schaduw door en door en kan mij er evengoed van afkeren als dat ik hem opentrokken heb, hier op het forum dan toch, want poepsimpel, gewoon onder foeslijst zetten.
Je hoort mij ook niet zeggen dat je geen ervaringsdeskundige bent maar mensen op de foeslijst zetten is een zwaktebod, of hoop je dat wanneer ze maar lang genoeg op je strafbankje zitten ze plots wakker worden voor wat je probeert te zeggen?
Achter mijn discobar is dealen met lastige gasten niet zo vanzelfsprekend, daar heb ik geen foeslijst en kan ook niet zomaar mijn laptop dicht doen en vertrekken.
Dat is dan in elk geval iets. Ieder krijgt op zijn niveau dat wat ie nodig heeft om verder op te groeien
Als DJ-animator-clown speel ik nog een laatste on-topic deuntje...
Nogmaals tot ziens dan…..

Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.