Twee van de drie daders
Een regeringsleider verklaarde dat de verkrachting
Devious..
bron; http://thestar.com.my/news/nastory.asp? ... sec=nation
Moderator: Moderators
Ik kan moeilijk een keuze maken wie zieker is. De mannen die dit op hun geweten hebben of die regeringsleider die dit walgelijke barbarisme bijna sanctioneerd door het een straf van Allah te noemen.Enigma schreef:Verschrikkelijk wat ZIEK.
Geen groter beest opdeze aarde dan de mens, dat blijkt maar weer.
Ik heb er geen ander woord voor dan ZIEK, die regeringsleider, ZIEK ZIEK ZIEK.
Enigma.
Alle twee even gestoord, rijp voor het zothuis.Devious schreef:Ik kan moeilijk een keuze maken wie zieker is. De mannen die dit op hun geweten hebben of die regeringsleider die dit walgelijke barbarisme bijna sanctioneerd door het een straf van Allah te noemen.Enigma schreef:Verschrikkelijk wat ZIEK.
Geen groter beest opdeze aarde dan de mens, dat blijkt maar weer.
Ik heb er geen ander woord voor dan ZIEK, die regeringsleider, ZIEK ZIEK ZIEK.
Enigma.
Devious...
GADVERDAMME.Devious schreef:maandag 19 januari 2004 werd een 10 jarig meisje uit Maleisie het slachtoffer van een groepsverkrachting. Het meisje werd gevonden in een toilet en overleed korte tijd later in het ziekenhuis.
Twee van de drie daderszijn inmiddels gearresteerd.
Een regeringsleider verklaarde dat de verkrachting:shock::shock: EEN STRAF VAN ALLAH
was omdat de staat niet onder de islamitische wet leeft. Het meisje was de dochter van een lokale regeringsleider die tegen invoering van bepaalde islamitische wetten was.
Devious..![]()
bron; http://thestar.com.my/news/nastory.asp? ... sec=nation
Driekwart? Alle verkrachtingen, natuurlijk!Tatar schreef:Ik vind het tamelijk terecht dat het als een Straf van Allah wordt gezien. Ik durf te wedden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft door zich uitdagend te kleden en te gedragen. Ze gaat het in driekwart van de verkrachtingen. Jullie moeten je niet zo aanstellen.
Twee zieke reacties.annemarie schreef:Driekwart? Alle verkrachtingen, natuurlijk!Tatar schreef:Ik vind het tamelijk terecht dat het als een Straf van Allah wordt gezien. Ik durf te wedden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft door zich uitdagend te kleden en te gedragen. Ze gaat het in driekwart van de verkrachtingen. Jullie moeten je niet zo aanstellen.