Die Muslimfrage

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Re: Die Muslimfrage

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:
De vraag "Van welk ras is Stan?" impliceert dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.

Echter, waarschijnlijk bedoel jij wat de afkomst is van Stan, in welk land zijn roots liggen. Maar dit is slechts een vermoeden, omdat ik niet van jou weet wat jij werkelijk denkt.

Ik stel dan ook voor dat jij je vraag herformuleert. Misschien dat Stan dan ook antwoord geeft op jouw vraag.
Deze vraag impliceert helemaal niet dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.
Dat jij die vraag niet kunt beantwoorden impliceert dat er geen sprake is van racisme.
Het ras van Stan doet namelijk nergens terzake.
Nergens op dit forum.
Het is gewoon een viezig schrijven van je dat hele gedoe over racisme.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Praetorian
Forum fan

Bericht door Praetorian »

Cluny schreef:
Praetorian schreef:
De vraag "Van welk ras is Stan?" impliceert dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.

Echter, waarschijnlijk bedoel jij wat de afkomst is van Stan, in welk land zijn roots liggen. Maar dit is slechts een vermoeden, omdat ik niet van jou weet wat jij werkelijk denkt.

Ik stel dan ook voor dat jij je vraag herformuleert. Misschien dat Stan dan ook antwoord geeft op jouw vraag.
Deze vraag impliceert helemaal niet dat er eventueel sprake zou kunnen zijn van een rassenvraagstuk.
Dat jij die vraag niet kunt beantwoorden impliceert dat er geen sprake is van racisme.
Het ras van Stan doet namelijk nergens terzake.
Nergens op dit forum.
Het is gewoon een viezig schrijven van je dat hele gedoe over racisme.

Allereerst, een reactie op jouw post van 27-09-2009 om 17:12 uur. Na jouw post te hebben gelezen kan ik alleen maar constateren, dat er sprake is van een beginnende paranoia.

De reden dat ik jouw vraag niet beantwoord is heel simpel. Jij schrijft een tekst, jij weet welke woorden je hebt gebruikt en als je er over na hebt gedacht weet jij ook hoe het gelezen kan worden. Mocht jij dat niet weten, is het misschien verstandiger om eerst na te denken over hetgeen jij schrijft.

Jij hebt letterlijk geschreven in je post van 25-09-2009 om 14:15 uur (citaat): “Het meest redelijke van jou vind ik dat jij als moslimbekeerling in een moslimland bent gaan wonen. Een na te volgen voorbeeld, niet alleen voor alle europese moslimbekeerlingen, maar ook voor alle europese moslims.”

Vertel mij dan eens alwetende Cluny, hoe kan dit anders worden opgevat?

In jouw post van 25-09-2009, om 23:39 vraag jij (citaat):”Welk ras is Stan?”

Als het ras van stan niet ter zake doet, waarom vraag jij er dan naar?
Ik heb je de kans gegeven je vraag te herformuleren (zie mij posts van 27-09-2009 om 03:23 uur en 27-09-2009 om 15:31 uur). Tot op heden ben jij niet ingegaan op mijn voorstel. Blijkbaar moet ik constateren dat ik jouw vraag “Welk ras is Stan?” letterlijk bedoelt zoals jij hem stelt.

Jij schrijft in jouw post dat de actie van stan een na te volgen voorbeeld is voor Europese Moslimbekeerlingen en Europese Moslims om in een Moslimland te gaan wonen. Conclusie: jij ziet het liefst alle Europese Moslimbekeerlingen en Europese Moslims vertrekken naar een Moslimland. En dan zeg jij dat het gewoon een viezig schrijven (trouwens een vreemd taalgebruik, maar dat ter zijde) van mij is?

Jouw post heeft een hoog PVV gehalte, en dat is een extreem rechtse partij. Mocht jij de volgende keer weer wat schrijven, overdenk dan eerst hetgeen jij gaat schrijven.
Gladiator in arena consilum capit!
Malo mori quam foedari!
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

@ Praetorian

Ik heb de discussie teruggelezen, maar jij was degene die over racisme begon. En wel op de overbekende manier waarop het woord vaak door moslims word misbruikt om tegenstanders monddood te maken. Lieverd, de islam een primitieve, barbaarse en achterlijke kutreligie vinden is geen racisme omdat een religie geen ras is. Hopen dat alle moslims weggaan uit NL is ook geen racisme omdat moslim niets zegt over ras.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Cluny
Banned

Gezelliger.

Bericht door Cluny »

God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Praetorian
Forum fan

Marinus schreef:@ Praetorian

Ik heb de discussie teruggelezen, maar jij was degene die over racisme begon. En wel op de overbekende manier waarop het woord vaak door moslims word misbruikt om tegenstanders monddood te maken. Lieverd, de islam een primitieve, barbaarse en achterlijke kutreligie vinden is geen racisme omdat een religie geen ras is. Hopen dat alle moslims weggaan uit NL is ook geen racisme omdat moslim niets zegt over ras.

Ik heb inderdaad het woord racisme als eerste gebruikt. Naar aanleiding van het feit dat Cluny van mening was dat Moslims het beste het voorbeeld kunnen opvolgen van stan. hij had net zo goed letterlijk kunnen zeggen "Laten die Moslims opsodemieteren naar waar ze thuishoren.". Maar zo slim is hij wel om dat niet letterlijk te zeggen. Het gaat niet alleen om die opmerking, maar ook de opmerking in combinatie met de vraag van welk ras stan is en dit in combinatie met het onderwerp van deze topic.
Echter ik heb Cluny ook tot 2x toe de mogelijkheid geboden om zijn vraag over het ras van stan te herforumuleren. Omdat hij het mogelijk anders bedoelde, als dat ik het las. Misschien is hij een Belg en gebruikt drukt hij zich anders uit. Echter van deze gelegenheden heeft hij geen gebruik gemaakt, dus moet ik wel constateren dat hij datgene bedoeld zoals ik het lees.
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:
Ik heb inderdaad het woord racisme als eerste gebruikt. Naar aanleiding van het feit dat Cluny van mening was dat Moslims het beste het voorbeeld kunnen opvolgen van stan. hij had net zo goed letterlijk kunnen zeggen "Laten die Moslims opsodemieteren naar waar ze thuishoren.". Maar zo slim is hij wel om dat niet letterlijk te zeggen. Het gaat niet alleen om die opmerking, maar ook de opmerking in combinatie met de vraag van welk ras stan is en dit in combinatie met het onderwerp van deze topic.
Echter ik heb Cluny ook tot 2x toe de mogelijkheid geboden om zijn vraag over het ras van stan te herforumuleren. Omdat hij het mogelijk anders bedoelde, als dat ik het las. Misschien is hij een Belg en gebruikt drukt hij zich anders uit. Echter van deze gelegenheden heeft hij geen gebruik gemaakt, dus moet ik wel constateren dat hij datgene bedoeld zoals ik het lees.
Ik heb al antwoord gegeven.
Jij begint over racisme, ik stel dat je niet over racisme kunt gaan mekkeren als niemand iets van andermans ras weet noch dat dat iemand wat kan schelen.
Vandaar de vraag: Welk ras is stan?
Niemand kan deze vraag beantwoorden, geen enkele forummer weet dat, niemand kan het wat schelen.
Snap je het nu? Wil je nog eens nalezen?
En dan mij paranoia noemen.
Praetorian
Forum fan

Cluny schreef:
Praetorian schreef:
Ik heb al antwoord gegeven.
Jij begint over racisme, ik stel dat je niet over racisme kunt gaan mekkeren als niemand iets van andermans ras weet noch dat dat iemand wat kan schelen.
Vandaar de vraag: Welk ras is stan?
Niemand kan deze vraag beantwoorden, geen enkele forummer weet dat, niemand kan het wat schelen.
Snap je het nu? Wil je nog eens nalezen?
En dan mij paranoia noemen.

Ik begrijp heel goed wat jij zegt, vandaar ook mijn reacties.
Ik hoef het niet na te lezen, omdat ik weet wat ik heb geschreven en wat jij hebt geschreven. En gelet op de toon van jouw laatste post, begin je volgens mij het kookpunt te bereiken. Dus ik beëindig onze discussie, het begint al aardig op een ordinaire ruzie te lijken. Daar heb ik geen trek in.
Malo mori quam foedari!
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Praetorian schreef:
Ik hoef het niet na te lezen, omdat ik weet wat ik heb geschreven en wat jij hebt geschreven. En gelet op de toon van jouw laatste post, begin je volgens mij het kookpunt te bereiken. Dus ik beëindig onze discussie, het begint al aardig op een ordinaire ruzie te lijken. Daar heb ik geen trek in.
Ik zal niet de enige zijn die deze doorzichtige christenleugen opmerkt.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Praetorian schreef: Ik heb inderdaad het woord racisme als eerste gebruikt. Naar aanleiding van het feit dat Cluny van mening was dat Moslims het beste het voorbeeld kunnen opvolgen van stan. hij had net zo goed letterlijk kunnen zeggen "Laten die Moslims opsodemieteren naar waar ze thuishoren.". Maar zo slim is hij wel om dat niet letterlijk te zeggen. Het gaat niet alleen om die opmerking, maar ook de opmerking in combinatie met de vraag van welk ras stan is en dit in combinatie met het onderwerp van deze topic.
Je bent gewoon paranoide denk ik. Cluny is geen racist voorzover ik hem ken. Hij heeft een groot probleem met de islam, maar dat kan ik bijzonder goed begrijpen. Zonder de islam zou NL een prettiger land zijn denk ik. De religie islam maakt mensen vaak opdringerig zeikende pretbedervers met superioriteits-issues die nergens op slaan. Ik ben milder in de zin dat moslims die zich aanpassen aan het NL gedachtegoed welkom zijn, maar de rest mag van mij oprotten. Religezeik hebben we hier al eens gehad en dat beviel niet echt, en veel moslims willen die ellende weer herintroduceren.

Moslims moeten maar eens leren dat religie hier de status van hobby heeft.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Cluny schreef: Ik zal niet de enige zijn die deze doorzichtige christenleugen opmerkt.
Klopt, ik zou je beschrijven als flegmatisch.

Of in andere woorden: kookpunt niet aanwezig.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Moslims moeten maar eens leren dat religie hier de status van hobby heeft.
Christenen ook he, cultureel gezien, prachtige erfenissen die religies hebben nagelaten, menselijk en sociaal gezien kan ik oorlogen in naam van god echter niet vergelijken met de vernuftige bouw van een kathedraal of een moskee. Het blijft abstract voor me, geregeerd door mensen die macht willen over anderen.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Praetorian
Forum fan

Cluny schreef:
Praetorian schreef:
Ik zal niet de enige zijn die deze doorzichtige christenleugen opmerkt.

Deze reactie van jou verbaasd mij niet Cluny. Zeker niet nu ik de topic "Cluny" heb gelezen.

Ik ga jou en je supporter Marinus hierbij groeten en beëindig deze discussie, die allang off-topic is. Echter de moderators hebben het blijkbaar over het hoofd gezien.
Malo mori quam foedari!
Joe Hn
Bevlogen

Bericht door Joe Hn »

En rasechte moslim kan natuurlijk ook een Chinees zijn. Of een kruising tussen Jood en een Neger. Je zou het maar zijn .... maar liever dat nog, dan een Domme Christenhond. Miauw!
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

of nog mogelijk; een kruising tussen een alien en een bastaard chinees :(

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Joe Hn
Bevlogen

Bericht door Joe Hn »

Check District 9
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
Plaats reactie