[quote="Digit"]Ben je zeker dat je in dat verband de juiste Finkelstein hebt gelezen ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Norman_Finkelstein
\
Die Finkelstein toch over de holocaustindustrie?
Ach ja, ik vergat even dat de natuurlijk lieden zijn die het oude testament als hun eigen ware, op feiten berustende geschiedenis beschouwen en daarom nog steeds dat stukje onvruchtbare land claimen.
Ik realiseer me nu ineens dat ik ondanks mijn katholieke opvoeding inclusief bijbelse geschiedenisles, die bijbelse verhalen altijd als een soort sprookjes heb beschouwd, met een moralistische inslag, zo af en toe.
Ik kan 1 positief feit over Israel melden: er wonen daar in de woestijn prachtige vosjes en andere kleine dieren die zich qua kleur helemaal aan de tinten van hun leefgbied hebben aangepast. Dat was een dierentuin in de woestuin en je moest je rot zoeken om die dieren te vinden!
Misschien iets verder kijken dan je neus lang is. Maar dat lukt enkel als je hem niet zo diep in 's andermans vestimentaire zaken steekt !
Ach, Digit, met dat lekkere vachtje van jou heb je zo'n advies van mij ook helemaal niet nodig.