Islamitisch plak- en knipwerk

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Jagang
Ontoombaar

Re: Fouten in de Koran

Bericht door Jagang »

Spatie schreef:Het huwelijk van de Profeet met Aisha
http://www.youtube.com/watch?v=Gt7vS7kxc50

Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus jullie geven toe dat het een wonder is?
Een huwelijk is geen wonder.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Jagang schreef:

Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus jullie geven toe dat het een wonder is?
Over die Moskee!
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Spatie schreef:
Jagang schreef:

Over die Moskee!
Ik ga die zooi niet van A tot Z volgen.

En wat is HIER zo opmerkelijk aan?

Afbeelding
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

ASP schreef:http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=10197

ik had t ook wille copien en pasten, maar dat doe ik jullie niet aan..

bewijs plus nog meer bewijs.
De Profeet(vzmh) is getrouwd met Aysa na 8 maanden van de Hidjra. 73 jaar na de Hidjra was Aysa 100 jaar. En als we dus 100 - 73 doen is dat? Geen 9. En ook al was hij getrouwd met haar toen zij 9 was, waar staat dat de Profeet met haar heeft gedaan wanneer zij 9 was?
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

religieuzen spelen altijd beledigd als ze commentaar krijgen die hun niet past.....
maar van zich zelf vinden ze dat ze hun onzin moeten uitdragen tot vervelens aan toe en dat iedereen naar ze moet luisteren.
Surrendered
Ervaren pen

ASP schreef:religieuzen spelen altijd beledigd als ze commentaar krijgen die hun niet past.....
maar van zich zelf vinden ze dat ze hun onzin moeten uitdragen tot vervelens aan toe en dat iedereen naar ze moet luisteren.
Ik heb een feit over die huwelijk gegeven en Spatie er een. Allebei verschillende feiten. En op een gewone manier. Dus ik zeg niet dat het mij niet past
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

ze speelde nog met poppen.....en als je weet, was het verboden met poppen te spelen boven 12 jaar...

en resorteer asjeblieft niet in de standaard uitvluchten zoals deze hier want,,,he , jullie vertellen toch allen onzin en leugens.al taqiyya.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Dit is de laatste keer dat ik men waarschuw om inhoudelijk te reageren! Wanneer dat niet gebeurt zal men een ban aan de broek krijgen!

Admin Lanier
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Spatie schreef:Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
Het is helemaal geen wonder,
De egyptenaren hebben pyramides op 1 lijn gezet op aarde en met de melkweg........ heel wat eerder dan mohammed.
Dat is pas een "wonder" (als je in wonderen gelooft).
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:
Spatie schreef:Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
De egyptenaren hebben pyramides op 1 lijn gezet op aarde en met de melkweg........ heel wat eerder dan mohammed.
De polytheïstische Arabieren waren barbaren! Ze hielden zich niet bezig met zulke dingen. En dit slaat nergens op. Het is een afstand van ongeveer 1000 KM en een 100% PRECIEZE lijn.
Laatst gewijzigd door Spatie op 17 okt 2010 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
Surrendered
Ervaren pen

Moeders schreef:
Hier gaat het om 1000den jaren en 1000den personen(slaven). En bij het bouwen van de moskee gaat het over één dag en één persoon.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Spatie schreef:
Mariakat schreef:
Spatie schreef: Een van de ''grote'' tekenen van de Dag des Oordeels is terugkeer van Profeet Jezus.
Pfffft gelukkig.
Hoef ik nooit meer bang te zijn voor de dag des oordeels.
Duizend maal dank je voor deze info. :D
Pas wel op voor de Dajjal!
Waarom?
Ik geloof er sowieso niet in, dus zeker ook niet in een fake Jezus.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Skepke
Forum fan

Bericht door Skepke »

Spatie schreef:
Skepke schreef:De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.

Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
Het is mooi dat je wat opzoekwerk gaat verricht, maar een tip laat je niet misleiden door de duivel!

"Heb ik jullie, O Kinderen van Adam, niet opgedragen om de Satan niet te dienen? Voorwaar, hij is voor jullie een duidelijke vijand. En aanbidt Mij: dat is het Rechte pad. En voorzeker, hij heeft vele schepselen onder jullie doen dwalen. Gebruikten jullie je verstand dan niet?" [Koran 36:60-62]

De duivel wil niet dat de mens tot erkentenis der waarheid komt. Vergeet dit niet! Open je hart.

MOGE ALLAH JULLIE TOT HET RECHTE PAD LEIDEN
Moeders schreef:Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Wat heeft mohammed dus precies "berekend"?
Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!
Vreemd dat jij opzoekwerk in verband brengt met 'de duivel'.
Meer hierover in aantocht.
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Skepke schreef:
Spatie schreef:
Skepke schreef:De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.

Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
Het is mooi dat je wat opzoekwerk gaat verricht, maar een tip laat je niet misleiden door de duivel!

"Heb ik jullie, O Kinderen van Adam, niet opgedragen om de Satan niet te dienen? Voorwaar, hij is voor jullie een duidelijke vijand. En aanbidt Mij: dat is het Rechte pad. En voorzeker, hij heeft vele schepselen onder jullie doen dwalen. Gebruikten jullie je verstand dan niet?" [Koran 36:60-62]

De duivel wil niet dat de mens tot erkentenis der waarheid komt. Vergeet dit niet! Open je hart.

MOGE ALLAH JULLIE TOT HET RECHTE PAD LEIDEN
Moeders schreef:Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Wat heeft mohammed dus precies "berekend"?
Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!
Vreemd dat jij opzoekwerk in verband brengt met 'de duivel'.
Meer hierover in aantocht.
De duivel kan je helpen met allerlei negatieve gedachten. Maar je moet ook niet vergeten dat God je een eigen wil heeft gegeven.

Succes. Laat je niet misleiden door islamhaters en propaganda.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik dacht dat je al een keer of wat gevraagd was je quotegedrag aan te passen.
En wat je moslimshit betreft, gezien dat je weigert om ook maar een enkel antwoord te produceren zou ik er geen traan om laten indien je inclusief je lappen tekst geband zou worden.
Plaats reactie