Proces Wilders: De benadeelden.

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

ASP
Forum fan
Contacteer:

Re: Proces Wilders: De benadeelden.

Bericht door ASP »

ASP schreef:de zaak tegen wilders heeft alleen doorgang kunnen vinden omdat hirsch ballin er achter zat..

waarom??

als door dit proces nadelige conclusies t a v religie worden getrokken, heeft het kristendom er ook onder te lijden. !!!!
sorry, het laatste had moeten zijn: het kristendom heeft er ook onder te lijden als de bescherming van religie door de wet niet gehandhaafd kan worden.
m.a.w. als wilders niet veroordeeld wordt kan ook het kristendom aangevallen worden.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
cvr
Geregelde verschijning

Bericht door cvr »

GayaH schreef:-
Als de rechters objectief waren dan hadden ze zichzelf reeds in een eerdere fase op de vingers getikt!
The Prophet schreef:En de rechter tikt ze op de vingers als ze over de schreef gaan.
Netjes objectief zoals het hoort, dus.
Wie had het ook al weer over een politiek proces van D66-rechters?
Hoe zou dat kunnen als ze zelf deze (de rechter dus) een rechtszaak begonnen zijn. Het OM wilde geen rechtszaak omdat niet bewezen kan worden dat hij (Wilders)etc.

Ik word eerlijk gezegd figuurlijk "kotsmisselijk" van deze zogenaamde rechtsgang.
Men mag Wilders van alles noemen en van alles betichten en dat blijkt men normaal te vinden. Een grof schandaal voor de rechtsstaat.
Jawel; netjes en objectief, als je doof, blind en niet zo slim bent.

mvg
Ik zeg; google, dan weet je het ook.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

religie kost de staat geld.!!
daarom ben ik voor religie-belasting.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

The Prophet schreef:Hiermee stel je namelijk weer scherp hoe het met de vrijheid van meningsuiting staat in Nederland. Wat mij betreft een goede zaak.
Het proces heeft wat dat betreft zeker nut. Zo zie ik dat ook.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Mahalingam
Ervaren pen

Bericht door Mahalingam »

Wat als de zaak naar hoger beroep gaat?
Dan komt een hogere rechtbank er aan te pas. En wie is die hogere rechtbank?
Ja, goed geraden, dat is hetzelfde hof dat het bevel tot vervolging heeft gegeven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
eppe

Bericht door eppe »

Cluny schreef:Mohammed Enait.
:lol:
het zou je advocaat maar zijn!
snap dat ook niet van de mensnen. Is het je eindelijk gelukt om Geert voor een rechter te slepen en dan neem je dit soort advocaten om je bui te staan?!
:lol:
nou das 1-0 voor Geert en Maxi hoor!
Trouwens belachelijk voor woorden dit hele proces! Wat kost dit allemaal wel niet!
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

@ eppe
*
Denk jij echt dat die mensen die advocaten hebben genomen?
Welnee joh, die advocaten wilden procederen en hebben vervolgens daar die mensen bij gezocht
waarvan ze dachten dat die de meeste kans van slagen zouden geven!

*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Zo werkt het ook met Moskowitz, natuurlijk. Die kiest zaken met een hoge publiciteitswaarde, want dat is gratis reclame. Als je als prive-persoon een zaak door kantoor Mosko wilt laten beleggen, krijg je natuurlijk niet Mosko zelf, maar een onderknuppel. Tenzij je een grote crimineel of Geert Wilders bent.

Het is niet voor niets dat Spong en Moskowitz geregeld zaken voor niets doen als de klant in kwestie wel veel publiciteitswaarde, maar niet veel geld heeft. Het hele advocatenkantoor eet mee van zulke zaken.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
siger

Bericht door siger »

eppe schreef:nou das 1-0 voor Geert en Maxi hoor!
...of dat is nu juist een heel goed plan: toon moslims als dikke brave sukkelachtige domoren. Hoe durfde die Wilders zo'n brave sukkelaars uitschelden voor haatzaaiers?

0-1 voor Geert en Maxi?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

The Prophet schreef:Zo werkt het ook met Moskowitz, natuurlijk. Die kiest zaken met een hoge publiciteitswaarde, want dat is gratis reclame. Als je als prive-persoon een zaak door kantoor Mosko wilt laten beleggen, krijg je natuurlijk niet Mosko zelf, maar een onderknuppel. Tenzij je een grote crimineel of Geert Wilders bent.

Het is niet voor niets dat Spong en Moskowitz geregeld zaken voor niets doen als de klant in kwestie wel veel publiciteitswaarde, maar niet veel geld heeft. Het hele advocatenkantoor eet mee van zulke zaken.
Geef toe!
Het lekkerste stukje in dit schrijfsel, het sappigste stukje dat jou zelf de meeste bevrediging schenkt is dit
Tenzij je een grote crimineel of Geert Wilders bent.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Marc G
Forum fan

Bericht door Marc G »

Waar hebben die advocaten hun geloofsbrieven gekregen?
Die opleidingen zullen zich toch wel de ogen uit de kop schamen.
Waren zeker Hogeschool Holland praktijken.
Mahalingam
Ervaren pen

Ik denk dat Mosko ook overwogen zal hebben dat er met Geert voor vele jaren nog heel veel werk komt voor zijn kantoor.
Denk maar eens aan Janmaat. Die man stond elke maand wel voor een rechtbank. Die heeft, zo staat mij vaag bij, zo'n 30 zaken aan zijn broek gehad.
Mahalingam
Ervaren pen

Marc G schreef:Waar hebben die advocaten hun geloofsbrieven gekregen?
Die opleidingen zullen zich toch wel de ogen uit de kop schamen.
Waren zeker Hogeschool Holland praktijken.
Wel over Einait (of Enait) kan je het volgende vinden, dat hij een prijswinnende advocaat is:
http://www.depers.nl/binnenland/239840/ ... -PvdA.html
Enait was de beste in essaywedstrijd PvdA

Hij is bekend als de man die vrouwen geen hand wil schudden, want dat is onkuis. Toch kroonde de PvdA Mohammed Faizel Ali Enait tot winnaar van een essaywedstrijd over de multiculturele samenleving.

Het was een essay dat zowel qua stijl als argumentatie boven de andere inzendingen uitstak, zei Wouter Bos bij de prijsuitreiking. Mohammed Faizel Ali Enait schreef een stuk waarin hij betoogde dat vooral moslims de dupe zijn van nieuwe anti-terreurwetgeving.

‘Het wetsvoorstel moet volgens mij euthanaseert (sic) worden, omdat het zal leiden tot selectieve vervolging van vooral Moslims die bepaalde uitlatingen doen in het publieke domein’, aldus Faizel Ali Enait in Een apologie voor de apologie, een tamelijk onleesbaar stuk met zinnen als: ‘En hier entameert dan the race to the bottom naar rechtstatelijke verloedering, burgerrechtelijke vandalisme en sociaal-maatschappelijke Verelendung.’ Hij won er een reis voor twee personen naar Istanbul mee.

Bos was het voor een groot deel met Faizel Ali Enait eens, blijkt uit een verslag van de Wiardi Beckman Stichting, het wetenschappelijk bureau van de PvdA dat de essaywedstrijd in 2006 organiseerde. Al wees de PvdA-leider wel op de context, zoals de bedreigingen aan het adres van Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders.

Niettemin: het essay werd geprezen als de beste van de vijftig inzendingen van (bijna-)afgestudeerden over de multiculturele samenleving. ‘Het was een verrassing dat de winnaar een baardige man bleek te zijn, die geen hand wilde geven aan vrouwen en traditioneel gekleed was’, zegt juryvoorzitter Radi Suudi nu.
David Bakker
Banned

Bericht door David Bakker »

Mahalingam schreef:Ik denk dat Mosko ook overwogen zal hebben dat er met Geert voor vele jaren nog heel veel werk komt voor zijn kantoor.
Denk maar eens aan Janmaat. Die man stond elke maand wel voor een rechtbank. Die heeft, zo staat mij vaag bij, zo'n 30 zaken aan zijn broek gehad.
Het zou interessant zijn om die rechterlijke uitspraken inzake Janmaat te vergelijken met de ophanden zijnde uitspraak en andere uitspraken die afgelopen jaren op dit terrein zijn gedaan.

Volgens mij werd Janmaat voor het minste of geringste al veroordeeld. Maar ik moet dat nog nader onderzoeken. Janmaat werd destijds geterroriseerd door het fascistische links.
Plaats reactie