Daar ga je al: gemiddeld. Kun je trouwens aangeven hoe je dat gemeten hebt?Armageddon schreef:klopt wel. Zelf berekend. En het was steeds tussen de 1,617 en 1,619 dus gemiddeld 1,618; de golden point.
Groet
kiks
Moderator: Moderators
Daar ga je al: gemiddeld. Kun je trouwens aangeven hoe je dat gemeten hebt?Armageddon schreef:klopt wel. Zelf berekend. En het was steeds tussen de 1,617 en 1,619 dus gemiddeld 1,618; de golden point.
met een liniaalkiks schreef:Daar ga je al: gemiddeld. Kun je trouwens aangeven hoe je dat gemeten hebt?Armageddon schreef:klopt wel. Zelf berekend. En het was steeds tussen de 1,617 en 1,619 dus gemiddeld 1,618; de golden point.
Groet
kiks
Dat hoef ik ook niet, want ik ken het soort filmpjes, en de onderliggende argumentatie.Armageddon schreef:Je hebt de filmpje niet eens bekeken omdat het "geouwehoer" is.
Heeft jouw kin een puntje dan?Armageddon schreef:mag ik wat anders berekenen? De afstand tussen de puntje van mijn kin tot de onderkant van mijn neus, gedeeld door de afstand tussen de puntje van mijn kin en de helft van mijn lippen?Jagang schreef:Kom, laat eens aan ons allemaal zien, die berekening.Armageddon schreef:klopt wel. Zelf berekend. En het was steeds tussen de 1,617 en 1,619 dus gemiddeld 1,618; de golden point.
Als je eerlijk bent, heb je niets te vrezen.
de onderkant van je kin???Jagang schreef: Heeft jouw kin een puntje dan?
Doooeeiiiiii. Dat je ook nog echt denk dat ik een moslim benJagang schreef:Dat hoef ik ook niet, want ik ken het soort filmpjes, en de onderliggende argumentatie.Armageddon schreef:Je hebt de filmpje niet eens bekeken omdat het "geouwehoer" is.
Je wiskundige formule's (Met de onderliggende "logica": "Als het klopt, zijn de afmetingen Goddelijk") zijn volkomen irrelevant waar het aankomt op de vraag: "Is Islam waar?"
Maar ik ben er klaar mee: Jij bent geen agnost, maar een moslim.
Als je iemand voor de gek houdt, ben je dat zelf.
Een meting van het laatste vingerkootje met een lineaal lijkt me nogal onzuiver. Weet jij hoe dik de huid is aan de top van een vinger? Een meting met een foutenmarge van ongeveer 20%?Armageddon schreef:met een liniaal
de Golden Ratio is een verhouding van getallen, geen punt en dus ook geen plaats. Het is, zoals reeds opgemerkt, één van een schier oneindig aantal mogelijke verhoudingen van getallen.Armageddon schreef:In wiskunde is er een bepaald punt, oftewel Golden Ratio.
[...]
Ik vroeg om uitleg hierover.
Vast. En dit forum wordt vast bevolkt door semi-christen-moslims, die eigenlijk boeddhist zijn.Armageddon schreef: Ik ben op het moment agnost-moslim.
nja op een bol heb je een oneindig aantal startpunten ok? argument 1 dusZie je. Niemand heeft een argument tegen dit filmpje. Maar waarom? Heeft hier echt geen enkel persoon een tegen argument, tegen de beweringen in het filmpje?
Hoe praat jij over moslims? Wat bevuilen?? Het is genoeg ok!Wat een agressie wat een haat wat een jaloezie..Jagang schreef:Wat zijn moslims toch slechte acteurs.
Ze popelen zo om hun evangelie te verspreiden, dat ze reeds bij de eerste quasi-onschuldige vragen hun hoofd verliezen, en een Nederlandstalig forum bevuilen met Arabisch gekrabbel.
Is het blootleggen van bedrog agressie, haat, jaloezie?lisa schreef:Hoe praat jij over moslims? Wat bevuilen?? Het is genoeg ok!Wat een agressie wat een haat wat een jaloezie..Jagang schreef:Wat zijn moslims toch slechte acteurs.
Ze popelen zo om hun evangelie te verspreiden, dat ze reeds bij de eerste quasi-onschuldige vragen hun hoofd verliezen, en een Nederlandstalig forum bevuilen met Arabisch gekrabbel.