Is de Islam echt ware geloof?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

lisa
Banned

Re: Is de Islam echt ware geloof?

Bericht door lisa »

kiks schreef:
lisa schreef:
Jagang schreef:Wat zijn moslims toch slechte acteurs.
Ze popelen zo om hun evangelie te verspreiden, dat ze reeds bij de eerste quasi-onschuldige vragen hun hoofd verliezen, en een Nederlandstalig forum bevuilen met Arabisch gekrabbel.
Hoe praat jij over moslims? Wat bevuilen?? Het is genoeg ok!Wat een agressie wat een haat wat een jaloezie..
Is het blootleggen van bedrog agressie, haat, jaloezie?

Groet

kiks
Bedrog...? Jouw leven is 1 grote grap. Vertrouw jij maar op 'je' ego en 'je' intellect. Denk je werkelijk dat alles wat je ziet echt bestaat? Ja natuurlijk alle profeten hadden ongelijk.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Blootleggen van bedrog..echt grappig. Wat mensen allemaal doen en zeggen om hun daden en hun taal te rechtvaardigen. Om hun agressie te rechtvaardigen. O ja wat zei de VS toen zij Irak binnenvielen 'vrijheid en democratie'. Ja dan mag je anderen als een plaag zien. Bevuilers die gecorrigeerd moeten worden. O ja wat zei Hitler ook al weer 'raszuivering' 'gezonde nakomelingen' ja dan mag je anderen bevuilers noemen op Duits grond gebied.

Sorry dat ik je Nederlandstalige site (grondgebied) met mijn aanwezigheid bevuil.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

lisa schreef:Bedrog...?
Jazeker. Jagang had het volgens mij juist gezien.
Jouw leven is 1 grote grap.
Valt wel mee hoor.
Vertrouw jij maar op 'je' ego en 'je' intellect.
Dat werkt prima hoor. Een aanrader: denk zelf.
Denk je werkelijk dat alles wat je ziet echt bestaat?
Ja.
Ja natuurlijk alle profeten hadden ongelijk.
Er bestaan slechts zelfbenoemde en bedachte profeten. Ze hebben geen invloed op mijn leven.
Als mensen in een god of whatever willen geloven vind ik dat prima, zolang ze er anderen niet mee lastig vallen.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

lisa schreef:Blootleggen van bedrog..echt grappig. Wat mensen allemaal doen en zeggen om hun daden en hun taal te rechtvaardigen. Om hun agressie te rechtvaardigen. O ja wat zei de VS toen zij Irak binnenvielen 'vrijheid en democratie'. Ja dan mag je anderen als een plaag zien. Bevuilers die gecorrigeerd moeten worden. O ja wat zei Hitler ook al weer 'raszuivering' 'gezonde nakomelingen' ja dan mag je anderen bevuilers noemen op Duits grond gebied.

Sorry dat ik je Nederlandstalige site (grondgebied) met mijn aanwezigheid bevuil.
En jij bent een turkse bevuiler.
Overigens de held die jij als avatar gebruikt is reletief jong overleden aan levercirrose.
Ataturk is ook één van de hoofdrolspelers van de armeense genocide.
Afbeelding
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Het gaat meen ik om de coördinaten van Mekka, die die de golden ratio vormen.
Herbereken het maar eens. Je komt dan enkele 100den kilometers van Mekka terecht.

Daar komt nog bij, dat de coördinaten uitgaan van evenaar en 0-meridiaan. Nu is de evenaar nog iets natuurlijks, de 0-meridiaan is iets door mensen bedacht waar die moet lopen, en nog wel een westerse innovatie. Daar kan Allah alleen maar tegen zijn.

Dus, coördinaten zijn een menselijk bedenksel. De ligging van Mekka is niet op de gulden snede te krijgen. Vele andere plaatsen overigens wel, afhankelijk van schaal, kaart, liniaal enz.

Zo is met behulp van Google earth ook elke plaats in het middelpunt der aarde te krijgen.
Filmpje kan dus naar de prullenbak bij de andere wetenschappelijke claims.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
siger

Bericht door siger »

Vilaine schreef:Het gaat meen ik om de coördinaten van Mekka, die die de golden ratio vormen.
Herbereken het maar eens. Je komt dan enkele 100den kilometers van Mekka terecht.

Daar komt nog bij, dat de coördinaten uitgaan van evenaar en 0-meridiaan. Nu is de evenaar nog iets natuurlijks, de 0-meridiaan is iets door mensen bedacht waar die moet lopen, en nog wel een westerse innovatie. Daar kan Allah alleen maar tegen zijn.
Ik heb toch eens een Al Azhar geleerde zien uitleggen dat de Meridiaan van Greenwich feitelijk door Mekka loopt en een Westerse vervalsing is. Een andere school van "geleerden" neem ik aan?
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Tegenberekening van de golden point van mekka: klopt niet.

http://www.youtube.com/watch?v=N1KYuum_Zh4
Armageddon

Bericht door Armageddon »

Vilaine schreef:Het gaat meen ik om de coördinaten van Mekka, die die de golden ratio vormen.

Dus, coördinaten zijn een menselijk bedenksel. De ligging van Mekka is niet op de gulden snede te krijgen. Vele andere plaatsen overigens wel, afhankelijk van schaal, kaart, liniaal enz.

Zo is met behulp van Google earth ook elke plaats in het middelpunt der aarde te krijgen.
Filmpje kan dus naar de prullenbak bij de andere wetenschappelijke claims.
Als je de filmpje niet hebt gekeken(en ik weet zeker dat jij en vele anderen die hier reageren het niet hebben gedaan) heeft het geen nut om hier op te reageren. Kijk maar naar het stukje in de 2de film van 4:56 tot 5:56 het is maar 1 minuut. Oké?
Armageddon

Moeders schreef:Tegenberekening van de golden point van mekka: klopt niet.

en waarom niet?
Armageddon

siger schreef:
Armageddon schreef:In wiskunde is er een bepaald punt, oftewel Golden Ratio.
[...]
Ik vroeg om uitleg hierover.
de Golden Ratio is een verhouding van getallen, geen punt en dus ook geen plaats. Het is, zoals reeds opgemerkt, één van een schier oneindig aantal mogelijke verhoudingen van getallen.

Ik ben wel zeker dat je een moslim bent, ook al ontken je dat stellig. Ik zie het aan de plompe manier waarop je de woorden "bewijs" en "feit" gebruikt.
Dus ik weet niet wat bewijs en feit inhoud?:

1. Het is een feit dat ik een agnost ben(maak je maar geen zorgen. Ik ken mijzelf beter dan jij)
2. Het is een feit dat de Golden Ratio bestaat, berekend is en is geaccepteerd door alle wetenschappers.
3. Het is een feit dat de Golden Ratio 1,618 is en dat dat bij alles in de universum is aangepast, bij planten(bomen), dieren, mensen, planeten, universa etc.
4. Het is een feit dat de Golden Ratio van de aarde Mekka is, op welk manier je het ook berekent(filmpje 4:56 tot 5:56.
5. Het is een feit dat bij 96ste vers van Ali Imran sura het woord Mekka de Golden Ratio is van dat vers.
6. Het is een feit dat dit allemaal geen toeval is en/of kan zijn

En dit allemaal bij elkaar is het feit dat de Koran gelijk heeft, dus de Profeet Mohammed ook gelijk heeft, dus dat er een schepper bestaat.

Zie je? Zes feiten op elkaar en een conclusie er onderin. Geen enkel reden meer om geen Moslim te worden.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

in de koran staat dat dat het woord van god is

dus de koran is onfeilbaar..want god is onfeilbaar....

in de koran staat dat god almachtig is...hij kan alles...

hellaas in de koran staat dat god geen kinderen kan krijgen....dus is ie niet almachtig...hij ken niet alles..

dus staan er fouten in het boek

kortom ...islam in 2 seconden vernietigd.
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Cluny schreef:
lisa schreef:Blootleggen van bedrog..echt grappig. Wat mensen allemaal doen en zeggen om hun daden en hun taal te rechtvaardigen. Om hun agressie te rechtvaardigen. O ja wat zei de VS toen zij Irak binnenvielen 'vrijheid en democratie'. Ja dan mag je anderen als een plaag zien. Bevuilers die gecorrigeerd moeten worden. O ja wat zei Hitler ook al weer 'raszuivering' 'gezonde nakomelingen' ja dan mag je anderen bevuilers noemen op Duits grond gebied.

En jij bent een turkse bevuiler.
Overigens de held die jij als avatar gebruikt is reletief jong overleden aan levercirrose.
Ataturk is ook één van de hoofdrolspelers van de armeense genocide.
Afbeelding
Ik ben geen voorstander van Ataturk, maar wat jij nu zegt... :lol: :lol: :lol: ik moet er echt om lachen. 1,5 miljoen armeniërs zijn gedood... HAHAAHAHA!!!... Toen, in waren er geen eens 1,5 miljoen armeniers. Dat mensen ook nog echt in die Armeniërs geloven... HAAHAHAA!!!
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Armageddon schreef:

en waarom niet?
Heb je het filmpje gezien?
2 verschillende berekeningen en bij beide is meakka niet de golden point.
Armageddon

Moeders schreef:
Armageddon schreef:

en waarom niet?
Heb je het filmpje gezien?
2 verschillende berekeningen en bij beide is meakka niet de golden point.
Nee. Kaba of nie? Geen mekka.
Plaats reactie