Prijs de dag niet voor de avond gevallen is zou mijn grootvader zeggen.Jim schreef:Ik keer vandaag maar weer terug naar mijn onder de zeespiegel liggende residentie.
Het zaakje staat nog droog zo te merken.
21 oktober vergaat de wereld
Moderator: Moderators
Re: 21 oktober vergaat de wereld
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Gezien de flexibiliteit waamee religieuzen gebeurtenissen interpreteren, zou ik zelfs zeggen: "Zolang het nog geen 22 oktober is op Hawai kan de wereld nog vergaan op de 21ste. ".
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Hiëronymus
- Ervaren pen
God houdt naar mijn weten de Israel Standard Time aan.Bonjour schreef:Gezien de flexibiliteit waamee religieuzen gebeurtenissen interpreteren, zou ik zelfs zeggen: "Zolang het nog geen 22 oktober is op Hawai kan de wereld nog vergaan op de 21ste. ".
-
a.r.
Oh shit, moeten we haast maken met het inpakken en volladen van de ark?
Heb je al een plaatsje rereserveerd? In Dordrecht kan je misschien nog wel een plekje vinden op die ark daar!a.r. schreef:Oh shit, moeten we haast maken met het inpakken en volladen van de ark?
C U !
http://www.dordrecht.net/nieuws/2009-11 ... recht.html
-
a.r.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ark_van_Johan" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.arkvannoach.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wilde proberen een kaartje te bemachtigen, maar hij is nog niet klaar. We zijn dus verloren! Te laat, ook voor Johan Huibers!
http://www.arkvannoach.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wilde proberen een kaartje te bemachtigen, maar hij is nog niet klaar. We zijn dus verloren! Te laat, ook voor Johan Huibers!
Wat verwarrend allemaal.
De vrome gelovigen worden toch opgehaald, en wij blijven?
En dan komt er een zondvloed?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Dat bericht was van 2009 ! Met de moderne Black&Deckers moet het toch wel sneller gaan die met die bijbelse Ark. Noah had deze tools niet! 
Die zondvloed is al begonnen in Thailand!Fenomeen schreef:Wat verwarrend allemaal.
Vrome gelovigen worden opgehaald? Dan heeft men voldoende aan een roeibootje.
-
a.r.
Jaaahhhh, je moet niet van die moeilijke vragen stellen, neem jij nou maar een champignon nu het nog kan en vertrouw verder nou maar gewoon op god!Fenomeen schreef:Wat verwarrend allemaal.
En verder vraag ik me wel af of er ook een mannelijke en een vrouwelijke atheist meegaan in die ark, weet iemand daar een antwoordt op ......wel graag antwoorden voor het spektakel begint...ik heb het laatste avondmaal al voor me staan....dwz de rode geperste druiven, de borrelnootjes en chips. Tja, als het dan toch vandaag gebeurt, dan maar feestelijk, niet?
-
siger
Om de zoveel maanden plant God een eindtijd, maar dan moet hij wel eerst christenen omhooghalen die nooit gejokt hebben. We zijn dus nog een hele tijd gerust.
- GetBigFast
- Forum fan
helaas moest ik gewoon naar mijn werk vandaag.... en nu is het weekend dus stel het einde van de wereld maar even uit! Wat een flop.
Zelfde poep, andere dag.
Nou, dan zijn we juist snel de pineut zou ik zeggen. Duurt dat omhooghalen van dat dozijn christenen dat nooit gejokt hebben zó lang?siger schreef:Om de zoveel maanden plant God een eindtijd, maar dan moet hij wel eerst christenen omhooghalen die nooit gejokt hebben. We zijn dus nog een hele tijd gerust.
-
Jinny
Inmiddels weer onder de zeespiegel aangekomen en nog niets gemerkt.
En daarna komen de gelovigen weer terug om te genieten van een duizend jaar durend vrederijk. Maar straks komt Lucifer met het tegen antwoord. Een enorm ruimteschip, waar de uitverkoren atheïsten in mogen. Geen agnosten natuurlijkFenomeen schreef:Wat verwarrend allemaal.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!