Ik zal me niet beklagen, maar in Nederland kookte Kesinee altijd zelf. Hier laat ze het vaak de kleinkinderen doen, of wordt er wat afgehaald. NIets ten nadele van Mot (kleinzoon) en Peng(kleindochter), noch van de foodstalls hier. maar als oma zelf kookt is het toch lekkerder.Petra schreef:Maarrrrr.... jammie wat zul je lekker eten.
Kennismaking
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Kennismaking
Ik wens u alle goeds
Dan zul je dit een prachtig topic vinden.Petra schreef: Peter's reacties geven mij toch meer het gevoel dat zich daar ergens een mens bevindt. De rest moet nog maar door de Turingtest zien te komen.(Toch vanwege die kop op de foto, denk ik).
Definitief naar Thailand
Ik wel tenminste.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Kende deze kennismaking nog niet. Welkom Peter. Veel plezier hier op de site.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Ik ook niet.

Dan kan ik niet achterblijven.
Ook welkom van mij.
Bonjour schreef:Kende deze kennismaking nog niet. Welkom Peter. Veel plezier hier op de site.
Dan kan ik niet achterblijven.
Ook welkom van mij.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Niks zo lekker als de Thaise keuken!Peter van Velzen schreef:Ik zal me niet beklagen, maar in Nederland kookte Kesinee altijd zelf. Hier laat ze het vaak de kleinkinderen doen, of wordt er wat afgehaald. NIets ten nadele van Mot (kleinzoon) en Peng(kleindochter), noch van de foodstalls hier. maar als oma zelf kookt is het toch lekkerder.Petra schreef:Maarrrrr.... jammie wat zul je lekker eten.
In China (Zuid Chinese keuken neigt overigens naar Thai) aten we ook vaak bij de foodstalls, -fout gespeld, zegt mijn pc, maar dat zegt pc zo vaak
Ik heb best wel zin een een roedel kokende kleinkinderen.
P.S.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned