Aanvulling: Ik werd lid rond 2003 by the way.Universal soldier schreef: ↑29 apr 2020 10:30 Hallo beste Forum gangers.
Rond 2008 werd ik lid van het Freethinker Forum. Hooguit een honderdtal berichtjes gepost. Tussen 2008 en 2020 veel gebeurd in mijn leven ( zoals bij iedereen uiteraard ). Vooral laatste jaren veel bezig gegaan met musiceren, schrijven en tekenen ( zie mijn homepage ). Levensbeschouwing en menskunde ( van filosofie tot psychology ) meer uitgekristaliseerd. Ben geen atheist. Maar meer Agnost. Mijn nickname Universal Soldier mag reflecteren dat ik tegen dogmatiek en fundamentalisme ben. En heb nu als standpunt dat alles subjectief is en ook door autosuggestie. Mijn muziek is een middel tot het doel van reflectie. Uiten van mijn eigen gekleurde bril.
Inmiddels heb ik een 28 tal ( mini- ) albums. Met een totaal van 239 tracks. Gemaakt in de afgelopen jaren. Luister zelf van alles qua muziek. Alhoewel mijn rode draad de electronische muziek is, in de breedste zin van het woord. Alhoewel ik ook graag naar (hard-)rock, metal, symfo, progressive rock e.d. luister. Verder is geen genre me te min. Alles heeft zo zijn charme.
Heb net weer een nieuwe EP gereleased: https://fred-eskywalker.bandcamp.com/al ... al-tachyon
Greets.
US aka FS ( Universal Soldier aka Fred-E Skywalker = my nicknames )
Universal Soldier aka Fred-E Skywalker @ Bandcamp.
Moderator: Moderators
- Universal soldier
- Forum fan
Re: Universal Soldier aka Fred-E Skywalker @ Bandcamp.
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.
- Universal soldier
- Forum fan
Hallo luitjes.
Heb sinds gisteren mijn cover art ( 29 albums ) gewijzigd in zwart&wit. Vind dat het meer rust uitstraalt. De cover art was erg verschillend qua kleuren. Met zwart&wit heeft het wat mij betreft wat meer body gekregen. Een meer volwassen uitstraling. Voel je vrij om mijn muziek eens te luisteren. Mijn gehele ouvre staat op mijn Bandcamp site. Nu 246 tracks - 29 albums.
Groet.
-US- aka -FS-
https://fred-eskywalker.bandcamp.com/
Heb sinds gisteren mijn cover art ( 29 albums ) gewijzigd in zwart&wit. Vind dat het meer rust uitstraalt. De cover art was erg verschillend qua kleuren. Met zwart&wit heeft het wat mij betreft wat meer body gekregen. Een meer volwassen uitstraling. Voel je vrij om mijn muziek eens te luisteren. Mijn gehele ouvre staat op mijn Bandcamp site. Nu 246 tracks - 29 albums.
Groet.
-US- aka -FS-
- Universal soldier
- Forum fan
Toch weer veranderd in kleur met nieuwe covers. ( beetje wispelturig, maar vond black & white toch wat te deprimerend ).Universal soldier schreef: ↑12 mei 2020 18:41 Hallo luitjes.
Groet.
-US- aka -FS-
-US- aka -FS-
- Universal soldier
- Forum fan
Bandcamp status: Nu 32 albums met in totaliteit 264 electronic tracks. 14-08-2020.
Check them out, if you like: https://fred-eskywalker.bandcamp.com/
All free downloads & free streaming.
Goeds.
-US- aka -FS-
Check them out, if you like: https://fred-eskywalker.bandcamp.com/
All free downloads & free streaming.
Goeds.
-US- aka -FS-
- Universal soldier
- Forum fan
Naast electronische muziek maken m.b.v. controllers, PC and stuff, speel ik ook enkele acoustische instrumenten. Ben ook toetsenist.
Check mijn acoustic collection: https://partyflock.nl/album/124537/7690 ... nstruments
Back on topic: Check out my Bandcamp.
Alle goeds,
-US- aka -FS-
Check mijn acoustic collection: https://partyflock.nl/album/124537/7690 ... nstruments
Back on topic: Check out my Bandcamp.
Alle goeds,
-US- aka -FS-
Het lijkt me dat je gewoon wat reclame komt maken op dit forum
- Universal soldier
- Forum fan
Dank je wel voor je reactie Outremer.
Nou. Daar lijkt het idd wel op. Verder participeer ik ook in andere topics. Vind je het storend? Je hoeft ook niet te gaan kijken en luisteren? Het is i.i.g. allemaal gratis te downloaden. Verdien er niets mee. Wellicht ben ik wat te enthousiast. Maar als ik Forum regels overschrijd ( even naar de moderators en admins ) dan verwijder gerust dit topic. Is niet mijn intentie om mensen wat op te dringen. Is slechts een passie van me. Wil dit graag delen. En onder Muziek, films en tv dacht ik dit wel te kunnen doen?
Mocht ik hier over de scheef gaan, just delete this topic in zijn geheel. No problem. En het zal niet weer gebeuren. Heb Maria dan ook even een PB gestuurd voor de duidelijheid. Weet zelf eigenlijk niet of dit wel of niet kan.
Alle goeds,
-US- aka -FS-
Een beetje laten zien van je eigen hobby is geen punt, als er geen commerciële boodschap achter zit.
En idd. je zou dat ook reclame kunnen noemen.

Is al meer dan 2 jaar geen punt Fred.Universal soldier schreef: ↑14 aug 2020 20:17 Is slechts een passie van me. Wil dit graag delen. En onder Muziek, films en tv dacht ik dit wel te kunnen doen?

Het is een niet forum specifiek subforum en speciaal voor muziek en je kunt plaatsen wat je interesseert.
Je merkt vanzelf of er interesse is of juist niet.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Wat veel mensen niet weten is dat dit forum een gedachtekindje is, ontstaan in een groep ruimdenkende dance liefhebbers uit Groningen, begin deze eeuw.
Dat zie je dus soms terug bij leden van het eerste uur.
Bij mijn weten was, en is, iedereen van die groep (gelukkig) wars van commercie.
Bij mijn weten was, en is, iedereen van die groep (gelukkig) wars van commercie.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- Universal soldier
- Forum fan
Dank jullie wel Maria en Fenomeen. Wilde dit toch even helder hebben. Het is ook reclame idd. Daar heeft Outremer gelijk aan. Hoef hier ook geen nieuwe postings te plaatsen. Alles is al wel door mij gezegd - vermeld. En idd is dit forum ontstaan door Devious en enkele andere dance liefhebbers. Ken ze allemaal persoonlijk en ben ook op die manier in 2003 lid geworden.
Wens jullie allemaal een fijn weekend en thanks for the support!
-US- aka -FS-
Wens jullie allemaal een fijn weekend en thanks for the support!
-US- aka -FS-
- Universal soldier
- Forum fan
Dat klopt helemaal! Wij waren toen van the NRG club. Ken de harde kern al sinds begin jaren 90. Dank je voor je support Fenomeen!Fenomeen schreef: ↑14 aug 2020 23:48 Wat veel mensen niet weten is dat dit forum een gedachtekindje is, ontstaan in een groep ruimdenkende dance liefhebbers uit Groningen, begin deze eeuw.
- Universal soldier
- Forum fan
Nou. Inmiddels alweer 4 jaar verder dat ik hier voor het laatst ben geweest! De bandcamp site is vervangen door soundcloud mbt mijn muziek en valt te vinden onder www.soundcloud.com/fred-e-skywalker/ .Universal soldier schreef: ↑27 apr 2020 18:17Nog steeds dezelfde status. Maar wil toch echt wat meer hier participeren. Ik kijk wel hoe het balletje rolt. No false promises who I cannot keep!Universal soldier schreef: ↑22 mei 2018 20:12 Hallo allemaal,
Lange tijd niet online geweest op dit interessante forum. Langs deze weg wil ik laten weten dat ik de tegenwoordig wat meer tijd stop in musiceren, tekenen, schrijven, zelfstudie enzovoorts. Mijn artiestennaam is Fred-E Skywalker en heb mijn Albums online gezet op:
https://fred-eskywalker.bandcamp.com
Wellicht leuk om eens te luisteren. Free downloads.
Vriendelijke groet,
Universal Soldier![]()
Fijne week luitjes!
-FS-
Warme groet,
US aka FS.