Dan doe ik dat even.ChaimNimsky schreef: ↑14 apr 2025 13:27 Even een vraagje tussendoor (wil er niet meteen een topic voor openen): de laatste posting van Rereformed is van 27 maart -- dat is bijna 20 dagen geleden, terwijl hij normaal gesproken om de twee tot hooguit vijf dagen wel iets post. Weet iemand meer?

Want ik wil ook wel eens bespreken of jij en anderen een reden zien, waarom zoveel trouwe leden en schrijvers de laatte tijd een deur verder gaan na de onderwerpen en de berichten hier gezien te hebben.
Rereformed logt nog regelmatig in, maar heeft zich zodanig gedistancieerd van dit onderwerp, dat hij meestal niet meer in deze topics mee wil doen. Wat ik wel kan begrijpen.
Inhoudelijk zie je mij hier ook zelden meedoen.
Alles is er eigenlijk wel over gezegd, zolang er geen wezenlijke veranderingen zijn.
Een discussie moet wel zinvol zijn en een onderwerp moet je wel liggen, zoals nog wel de filosofie topics nog activiteiten vertonen, omdat leden hier voor diverse interesse gebieden komen.
Door de overvoering van de verhitte discussies over buitenlandse politieke kwesties en wat dat met ons doet, raken andere, wel typische FT onderwerpen, totaal ondergesneewd
En dat is te merken aan de aan- of juist afwezigheid van veel in het verleden trouwe leden.
---------------------------------------------------------------------
- Nu wil ik het daar hier niet verder over hebben.
Maar wel over de vraag wat jullie nog naar Freethinker brengt?
Welke van de FT eigen onderwerpen heeft nog de belangstelling van de nu nog actieve leden?
Edit 15-4-2025 10.10u:
Nav. van de reactie van Rereformed deze melding, dat dit topic verwant is aan het eerdere topic.
Is de tijd van een zinvol Freethinker forum voorbij?