Klik hier!
Mijn eerste gedachte is dat het een menselijk foetus is, die hebben een indentiek uiterlijk, maar natuurlijk kan het ook gewoon in scene gezet zijn.
Moderator: Moderators
Het is waarschijnlijk het laatste. Ergens op het internet plopt een flimpje op. Kan het niet echt serieus nemen. En het hoofdje ziet er echt precies uit zoals we die kennen van bekende alien-impressies. Met van die grote, ovale ogen.Sebastiaan schreef:het is cliche maar dit filmje is toch wel bijzonder
Klik hier!
Mijn eerste gedachte is dat het een menselijk foetus is, die hebben een indentiek uiterlijk, maar natuurlijk kan het ook gewoon in scene gezet zijn.
Inderdaad, maar heb je wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren waneer het echt was. Dan zou ook iedereen in eerste instantie denken dat het een grap is. We zijn met zijn alle zo geconditioneerd aan het idee dat indien er echt iets aan de hand is, we het simpelweg niet meer als zodanig herkennen.0ortje schreef:Het is waarschijnlijk het laatste. Ergens op het internet plopt een flimpje op. Kan het niet echt serieus nemen. En het hoofdje ziet er echt precies uit zoals we die kennen van bekende alien-impressies. Met van die grote, ovale ogen.
Ik weet de vraag was voor Oortje maar ik wil er ook even op reageren.Sebastiaan schreef: Inderdaad, maar heb je wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren waneer het echt was.
Je mist niks, het is 4.5 minuten video van een poppetje dat stil ligt - ze hadden net zo goed een foto kunnen nemenJasper schreef:Ik kan het filmpje op mijn computer om één of andere reden niet afspelen...
Ja misschien wel. Misschien dat iedereen zou denken dat het een hoax was. Het is ook zeer ongeloofwaardig. Aliens die hierheen komen en een foetus achterlaten. Waarom, hoe?Sebastiaan schreef:Inderdaad, maar heb je wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren waneer het echt was. Dan zou ook iedereen in eerste instantie denken dat het een grap is. We zijn met zijn alle zo geconditioneerd aan het idee dat indien er echt iets aan de hand is, we het simpelweg niet meer als zodanig herkennen.0ortje schreef:Het is waarschijnlijk het laatste. Ergens op het internet plopt een flimpje op. Kan het niet echt serieus nemen. En het hoofdje ziet er echt precies uit zoals we die kennen van bekende alien-impressies. Met van die grote, ovale ogen.
Hier overigens het antwoord op deze kwestie. In beeldmatriaal.Blueflame schreef:Even googlen brengt raad.
Blijbaar verkoopt men kleine plastic poppetjes, die aan het verwachtingspatroon van aliens voldoen.
Zie http://i75.photobucket.com/albums/i317/ ... arison.jpg en http://i75.photobucket.com/albums/i317/ ... ienToy.jpg .
End of story.
Mvg.